סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 15 שנים. 5 בנובמבר 2008 בשעה 3:07

כמה פעמים התחננת שיתפסו לך את "החבילה" כמו שצריך?
אני לא יודע מה איתך, אבל בשבילי מדובר בחלום.


ראשית, אבקש להרגיע את קהל הקוראות השולטות: אין לי שום כוונה למצוא את עצמי קשור למיטה בעוד שלשלת עבה לוחצת על מפשעתי ומוחצת את מפעל יצור צאצאיי לעתיד. (עמכן הסליחה.) יש לי בסה"כ משאלה אחת פשוטה: תחתון שיחזיק את החבילה במקום. לא סתם תחתון, אלא בוקסר.

כן כן, אני יודע מה חלק גדול מהאנשים יחשוב כעת, אותו חלק הרי יטען שבוקסר נועד לתת דרור לבולבול, אבל אני באמת לא חובב ציפורים מושבע. אני מעדיף את החבילה שלי ישובה במקומה: ביצה אחת מצד ימין, שניה מצד שמאל וזין מונף כלפי מעלה בדיוק באמצע.


השורות הבאות מיועדות בעיקר למין הנשי מקוראי בלוג זה, אז אם הינך זכר ומסכים עם דבריי דלעיל, אתה יכול לדלג על פסקה זו ולהמשיך לפסקה הבאה:
זה די פשוט. יש לנו איבר די גמיש שתקוע לנו באמצע המפשעה. זה לא משנה איך תכנו אותו ובאיזה שם תקראו לו, הנקודה היא שהוא אכן נע ונד (למרות שהוא אחראי על הפריה ורביה ולא ממש רצח אף אחד). אין דבר יותר מתסכל מאשר לחפש את אפי/שמעון/שמוליק/אמנון במכנס שלך, כי כאשר מפנים לו קצת מקום הוא באמת מהלך לו חופשי וחושב שהוא בעל הבית: פעם הוא מבקר את הברך הימנית ופעם את השמאלית, פעם הוא צץ בכיס ימין ופעם בשמאל והכי נורא זה כשהוא מחליט שמתחשק לו לבקר את הטבור. כן, קשים הם חייו של זרג בימינו, בעיקר כשאתה יכול לפנות לכל כיוון אפשרי, אולם הקושי הגדול מכל (ואולי יש להוסיף כאן תרתי משמע) נובע בעיקר כשהוא רפוי ומביט מטה ואז מחליט לזקוף את קומתו, אז מתעוררת בעיה מאד פשוטה: גם אם נניח שמדובר באפי/שמעון/שמוליק/אמנון או כל שם בעל אוריינטציה "חברמנית" אחרת (וכשחושבים על זה, למה בעצם אין זין בשם "יהושפט" או "מיכאל"? נשאיר זאת לעת עתה בצד ונחזור לענייננו הכואב) שהוא קטן מימדים מהרגיל, נניח 10 ס"מ למשל*, הרי שאין מרחק שכזה בין הגוף לקצה המכנס ואז נתקלים בבעיה כואבת וקשה: כואבת - כי הוא מעוניין לצמוח מעלה והוא כעת מביט מטה, מה שבעצם גורם ללחץ גורף מצד המכנס, וקשה - כי הלחץ גורם לכאב, אך הנורא מכל הוא שהלחץ גורם לקישוי נוסף שגורם ללחץ עוד יותר גדול שגורם לכאב עוד יותר גדול ולקישוי נוסף שגורם ללחץ עוד יותר גדול שגורם לכאב עוד יותר גדול ולקישוי נוסף וחוזר חלילה.


לקהל הקוראים הגברי - נחמד ששבתם:
ובכן, כל חלומי באשר הוא זה בסה"כ למצוא בוקסר אחד עלוב על פני הפלנטה הזאת אשר צבעו יהיה כצבע החיים (דהיינו שחור) ויהיה צמוד. לא כזה שיתרחב עם הזמן, לא כזה שארגיש בו אוורירי וקליל (בשביל זה יש תחבושות היגייניות), אלא כזה שיהיה צמוד מספיק כדי שארגיש בו כמו בתחתון "רגיל"; כזה שיתפוס את החבילה במקום אך עדיין יהיה בוקסר. זה הכל. זה באמת יותר מדי לבקש?

רק כדי להדגיש את טענתי אגיד שכבר ניסיתי את מזלי 3 פעמים עם חברות שונות מהמובילות והמפורסמות ביותר, על כל שלושת החבילות נכתב באותיות קידוש לבנה "בוקסר צמוד", התחתון במידה הנכונה (יותר צר מזה וזה די יתקע בשלב הברכיים) ועדיין התוצאה היתה אותה תוצאה: תחתון רופף שמאפשר יותר מדי חופשיות למי שאמור להיות בדוק, צמוד ונצור.

במקרה ויש לכם המלצות כלשהן, נא לשלוח אותן בכתב.

תודה מראש.






*דוגמה בלבד! אין להסיק בשום צורה ואופן כי ישנו קשר כלשהו בין דוגמה זאת לכותב פוסט זה.
ניסיתי להעלות תמונה המפריכה את החשש, אך התמונה גדולה מדי, לצערי. (אתם באמת חושבים שהגדלה של 8^10 זה גדול מדי?)

immortal​(נשלטת){MrMiller} - מותק, הרגת אותי מצחוק.
אני מציעה לך לשים CB, זה יפתור הכל.
:-)
לפני 15 שנים
The-Who​(שולט) - אני שמח לשמוע זאת. תמיד כיף להעלות חיוך על פרצוף יפה. :-)

וכעת אאלץ לשאול: מה זה בדיוק CB...?
לפני 15 שנים
מיתוסית​(שולטת) - ק' שלי שם הרבה זמן בוקסר חופשי ומאוורר, עד שהתחיל פתאום בחודשים האחרונים לשים בוקסרים צמודים של קללווין קליין והוא ממש מרוצה- ואם הוא מרוצה, סימן שזה טוב, בגלל שהוא עובד הרבה באופן ספוקטיבי וזה ממש נוח לא ולא עושה בד"כ שפשפות וכאלה.
:)
לפני 15 שנים
The-Who​(שולט) - תודה על ההמלצה. אני אנסה את מזלי עם CK. (את מקבלת תמלוגים על הפרסומת?)
כמובן, אם זה לא מספיק צמוד - אני אתבע אותך. (גם אני רוצה קצת מהתמלוגים. לא מגיע לי?) :-)
לפני 15 שנים
מיתוסית​(שולטת) - CB זה חגורת צניעות לגברים בצורה של כלוב קטן :)
אגב, אני מלא פעמים שאלתי את ק' איך הו אמסתדר כשהזין עומד, אז הוא אומר שזה מפריע, אבל זו בדיוק הסיבה שגברים לפעמים מגרבצים, והוא כבר למד איך לסדר את הזין בצורה כזאת שלא ישימו לב שהוא באלכסון או משהו כזה ואז יש לו מקום להיות ולזוז חח
מה שמעניין אותי זה מה עושים גברים עם ג'ינס הדוק P-:
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - חושבים על המורה לתנ"ך.
לפני 15 שנים
Tobias​(אחר) - i hear you brother!

לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י