צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תקראו לי ליידי - הג'ינג'ית

סרקזם, צחוק וכתיבה.
לפני שנה. 6 ביוני 2022 בשעה 18:15

טוב מעתיקה מפרידריך ניטשה.

תכינו את עצמכם לתגובות סרקסטיות ומצחיקות בהתאם לשאלות.

(כל כך שיתפתי בבלוג הזה שאני לא בטוחה מה עוד נשאר לשאול)

יאללה. גו.

Winnie The Game​(נשלטת) - איך את מוצאת מוטיבציה?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - התחלנו על ההכי קשה?
באופן כללי אני בן אדם שמאוד קשה עם עצמו. אני מאוד שאפתנית ואני מלקה את עצמי המון כשאני לא עושה מספיק. רוב הזמן, אין לי מוטיבציה. אבל הרצון להצליח ולחיות חיים שאני באמת אוהבת - מנצחים את הכל. כמי שסובלת מדיכאון, אני מוצאת שדווקא מטרות וחלומות מחזיקים אותי עם הראש מעל המים והתגובות החיוביות מהסביבה עוזרות לא מעט ❤️
לפני שנה
MyLexicon - למה הצטרפת לטרנד הזה באיחור?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - אף אחד לא קרא לי 💔
לפני שנה
CAMEL​(שולט) - לפחות לא מזרתוסטרה
לפני שנה
ayreon - זרע טוסט רע
לפני שנה
CAMEL​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - לא מפחיד אותך לחשוף פנים ופרטים אישיים בכלוב? ואם לא אז איך זה שלא?
איך נולד הפודקסט ואיפה את מקליטה אותו?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - אני אדם שהוא מאוד אובר שרינג. אני מסוגלת לספר את כל תולדות חיי לאדם שהכרתי הרגע. אני מוצאת את זה מאוד מרגיע משום מה, ובעיקר - זאת אני. אני לא חושבת שיש לי מה להתבייש שאני אוהבת בדסמ, סקס או שמיניות זה עולם שמעניין בעיניי. כולנו כאלה לא? ההורים שלי יודעים שיש לי את הפודקאסט, לאבא שלי יש חנות סקס, אין לי לאן להתדרדר או ליפול. בהתחלה לא חשפתי פנים והיה אפשר למצוא אותי דרך השם המלא שלי (שמופיע רק בפודקאסט), וראיתי שהתגובות שאני מקבלת ממש ממש טובות. קיבלתי בכולל אולי 2 תגובות רעות. אז החלטתי שלא אכפת לי, כי אפשר למצוא אותי ברגע, כי זאת אני, אני רוצה שאנשים יעקבו אחריי ויהנו מהתוכן שלי, שיצחקו, יתרגשו, יתעצבנו, הכל. אני רוצה שהם ירגישו אותי, שהם יהיו חלק ממני והם ירצו להיות חלק מהחיים שלי.
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - אפשר לראות את תולדות הפודקאסט בתחילת הבלוג שלי. בקצרה: יש לי בעיית חינוך קשה. אני חושבת שאנשים לא יודעים להתנהג (גברים בפרט, סורי), וזה מאוד מתסכל אותי משום מה... תמיד אהבתי לחנך. בכל מקרה, הרעיון הראשוני היה הרצאות פיזיות לגברים בנושאי היכרויות, אפליקציות, תמונות ועוד.. מפה לשם - אנוכי אישה חסרת זמן שלא תיסע פעם בשבוע להרצאה, זה לא היה מחזיק איתי. אז, נולד הפודקאסט. אני שומעת פודקאסטים כבר שנתיים וחשבתי בהתחלה שלפודקאסט כזה לא יהיה מקום כי יש המון דברים בנושא. בפועל, היום אני מבינה שאני מביאה קול שונה מהאחרים. כי לכל אחד הקול שלו :)
לפני שנה
Valhalla - קרה לך שזיהו אותך בחוץ מפה? איך הרגשת / תרגישי (במידה ועדיין לא)?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - האמת שלא. אני לא יכולה לנחש איך אני ארגיש. אני חושבת שבהתחלה אני אהיה מאוד נבוכה. קשה לי עם אנשים זרים ביומיום (בכל זאת מיזנתרופית) ובמיוחד עם זה שאנשים זרים יודעים הרבה עליי ופונים אליי כאילו הם הבסטיז שלי (וזה כבר קרה). אני חושבת שאין יותר מרגש ומחמיא מזה. אני מקווה שאני אתנהג יפה ולא תצא ממני המיזנתרופית העוקצנית כי באמת זה יחמיא לי בטירוף. אני לפעמים חסרת טקט מרוב לחץ בסביבת אנשים וכמובן המחשבה שאולי את מאכזבת במציאות. בכל מקרה, מקווה שיום יבוא וזה יגיע :) אני אלמד להתנהג בהתאם, מבטיחה.
לפני שנה
העכוז המכני - שוקולד מריר או שוקולד חלב אם?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - שוקולד חלב אם קללללל.
שוקולד מריר עושה לי אפצ׳ים :(
לפני שנה
הביצה - האם היית עם אישה? האם זה מושך אותך?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - עדיין לא. אני חושבת שנשים זה מאוד יפה וסקסי אבל לא נראה לי שיכול לקרות עם אחת משהו שהוא יותר ממשהו מיני, אחרת כבר הייתי עוברת לנשים.
לפני שנה
אביב נעורים - השומר הצעיר או תק"מ ?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - אני יותר בקטע של לישון מאשר תנועות למיניהן. אני לא משהו בעבודת צוות
לפני שנה
סבלנות​(סדיסט) - חוץ מזה שהייתה לנו שיחה סופר כיפיית ואני עוקב אחרייך מלא זמן ואני מרגיש שהדמות פה מוכרת לי מאוד וגם מרגיש לי שהדמות פה זה פשוט את... אז... לגבי שאלה...חוץ משאיפה לחלוק ושאיפה למצויינות מה השאיפה שפשוט אין לך כח להשיג כי את עייפה/עמוסה...? וכרגיל המון אהבה יקירתי
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - להיכנס לכושר ולאכול בריא. גם הפיברו מפריע בעניין הזה אבל אם היה לי זמן ואנרגיות היה לי יותר קל להשקיע בנושא הזה.
אהבה בחזרה ❤️
לפני שנה
Tallario - את יוצרת או חושבת ליצור תוכן בתחומים נוספים?
לפני שנה
Jessie Adams{ליידי} - כן! יש לי פרויקט בראש שהולך לעלות ללינקדין (שהוא בעיקר למעסיקים ועסקים). אני כנראה אשאר ברחבה של זוגיות ומיניות כי אני חושבת שזה הכי מעניין (ושלא מדברים על זה מספיק), אבל אני לגמרי זולגת מדי פעם :)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י