אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Secret Diary of a Sluty Crossdresser

Words dissemble, words be quick,
words resemble walking sticks.
Plant them they will grow,
watch them waver so
(Jim Morrison)
לפני שנתיים. 13 ביולי 2021 בשעה 6:31

 

פרק חמישי

לא מוותר כי אני לא מהחנונים, מפוצץ ת'מלעיזים כמו היו חצ'קונים, לא מוותר לא מוותר (הדג נחש)

***סיפור בהמשכים, מומלץ לקרוא מהתחלה***

 

אז איך מוצאים קשר קינקי? כנראה שבארון לא אמצא אותו, פשששש, איזו תובנה. אז איפה כן? טוב, אולי אנסה לשבת בארון, לפתוח חריץ קטן ולזרוק לאסו החוצה? אולי אתפוס ככה דג ואכניס אותו איתי לארון? או לכל היותר אזדחל החוצה בדיסקרטיות בלי שאף אחד אחר ידע. בסופו של דבר, כזה היה הקשר הקודם (פרק 3), אולי אצליח שוב? פתחתי חשבון בכלוב עם איזה ניק לא קליט שקשה לקרוא, שלא לדבר לזכור (וזו טעות!). נכנסתי ללוחות מודעות ומצאתי לא מעט מודעות בנוסח "דרוש עבר בית שינקה לי את הבית כאשר אני לא נמצאת, ואם תנקה מספיק טוב אולי אתן לך ללקק לי את קצה העקב." את רצינית? הרי ברור שאם מישו יענה לך זה יהיה מישו שפסגת השאיפות שלו זה ללקק קצה של עקב. אחרי זה תשמיעי את התלונה הנדושה שתיבת הדואר מלאה בסליזים מעפנים ("ציידים בודדים/נואשים" שעליהם עוד נדבר)? ובכלל, פרופילים של נשים די מפחידים, המון דרישות סף ממש כמו ראיון עבודה, מלחיץ! לחלוטין לא מזמין וסביר להניח שזה מרתיע בעיקר  את האנשים הסולידים, אלה שכותבת ההודעה הייתה רוצה להכיר (אבל את הסליזים תקבל בהמוניהם).

כל הקשרים שהיו לי עד אז היו עקב היכרות אישית בדרך זו או אחרת. נו, כנראה שצריך פשוט להכיר, להציג את עצמי כמו שאני בפני כמה שיותר, ואולי לאחת זה יתאים. מאנצ'ים זו התחלה טובה, לצערי היה רק אחד שיכולתי להגיע אליו. הייתי לחוץ ומתוח, לא ממש זרמתי, אבל הכרתי קצת וזה המון.

מועדונים/מסיבות? אני ממש לא חיית מסיבות כמו שהבנתם, אבל למה לא לנסות משו חדש? לתת צ'אנס? חבר סיפר שהלך למועדון חדש בשם "הטאבו". הוא גם סיפר לי על איזון מגדרי שהיווה לי לרועץ. כמו כן הוא המליץ לבוא בבגדי פטיש שכן כך אהיה הרבה יותר בולט. אינני רקדן גדול ודי ביישן, לא המאצ'ו שמתחיל עם בחורות במועדונים ולכן ולא ראיתי איך אני בדיוק מסתדר שם. הבנתי שאני הולך לשם בתור צייד בודד ונואש, כזה שעומד בצד לבד, הופעה נייטרלית, לא מוכר, לא בולט, לא מושך ומידי פעם עוזר אומץ וניגש למישהי ולרוב מסורב-לא בא לי. כמו כן, אין בת זוג למען האיזון המגדרי כך שאפילו לעבור את הש"ג יתכן ולא אצליח. אומנם קיבלתי טיפ שביגוד פטיש יעזור אבל אני ממש לא מתחבר לביגוד לטקס. האמת, שביגוד בכלל זה לא משו שאני מתלהב ממנו. שום דבר לא מרגיש לי "אני" ואין לי מושג מה נראה עלי טוב, שונא לקנות בגדים, עונש! בעבר העירו לי בעבודה שאני מגיע לפגישות עם כל מיני פרופסורים מחו"ל בטי-שירט. מאז, מתוך כורך, אני מקפיד על מלתחה מאובזרת של בגדים יפים, סולידים, נייטרלים.

טוב, מה עושים? אולי כאן הגיע הזמן לשאול את עצמי מה אני באמת רוצה, לשפוך. והאמת, שהדבר שבאמת תמיד רציתי ללבוש זה בגדי נשים, ואם כבר הולכים למסיבת פטיש, למה לא?  וגם, בחודשים האחרונים הורדתי משמעותית במשקל, לא שהייתי שמן לפני, אבל נהייתי ממש רזה. הסתכלתי בראי ואמרתי לעצמי "וואלה, גוף של כוסית!"  והנה, פתאום נזכרתי במשפט שאמר וודי אלן:

 !Sex like a game of bridge, If you have a good hand, you don't need a partner

בעוד טיפה מחשבה הבנתי שממש בא לי ללכת בבגדי נשים, נעלי עקב, איפור, מיני צמוד, לענטז לכל כיוון, וואי זה כיף! תמיד קנאתי בנשים שיכולות לעשות את זה, והנה היום זה תורי. בנוסף לזה אני יכול קצת לתפוס ראש, מוזיקה מגניבה, סצינות קינקיות מסביב, מה צריך יותר? למי אכפת אם אהיה לבד? אם אפגוש מישהי זה יהיה יופי, ואם לא אז סתם אהנה מלהיות סקסית, למה לא בעצם? אאאההה...יש סיבה למה לא. להיות קוקסינל? ומה אם מישו יראה אותי? איך אצא מהבית מאופר?  נו, זה חצי יציאה מהארון ואני טיפוס ממש דיסקרטי. טוב, זה יכל להיות מעולה, אחלה פנטזיה, אבל אין מצב שאני מתחיל להסתובב כמו איזה קוקסינל. וחוץ, ברור שאשתפן ברגע האחרון ועדיף שהג'וק הזה יצא לי מהראש ומהר.

נו, ובכל זאת, אם זה מה שאני רוצה, למה שאתן למשהו לעצור אותי? באותו רגע גמרתי אומר, "אין לי כוונה לצאת מהארון, לא לצאת באמירה, לא לעשות שינוי חברתי, עדיין בכוונתי לשמור על פרטיותי, אבל אין בכוונתי  לוותר על שום דבר בגלל בושה או סטיגמות." בסופו של דבר אני לא פושע, הכי הרבה שיכול לקרות זה פדיחות פה ושם (אוי, היו המון כאלה) ואין לי כוונה לוותר על כלום בגללם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י