שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כדור שלג של קינק

לפני שנה. 14 באפריל 2023 בשעה 22:34

הרבה אנשים כותבים לי ושואלים מתי הפרק הבא של עלילות וורשיפ. אני יודעת שעבר הרבה זמן והחלטתי שאם כבר אני כלכך פתוחה איתכם אשתף אתכם מדוע העיכוב...ושאולי בעצם הפתיחות היא הבעיה.

מי מכם שיצא לו לקרוא את הבלוג עד כה ככל הנראה נתקל בפעלולי כתיבה לצד הומור, ישירות ברוטאלית לצד רמיזות עמומות ואווירה כללית של דילוג בין הקליל לכבד, השטחי לעמוק. בסופו של דבר, מתחת לכל המניירות, כתיבת הבלוג שמה אותי במקום מאוד חשוף ולרגע אחד, אולי אפילו חשוף מדי. 

לפני כמה שבועות קיבלתי הודעה בוואטסאפ. הודעה מאוד מטרידה ומלחיצה. הודעה מאדם שלא דיברתי איתו שנים. אדם שעליו נכתב באחד מפרקי הבלוג שלי (בעילום שם כמובן). בעוד שבהודעתו הפוגענית לא נעשתה שום התייחסות לבלוג, הסמיכות שבין פרסום הפוסט לקבלת ההודעה ערערה לי את הביטחון. 

אחרי שהסדרתי דופק והורדתי פאניקה מההודעה המטרגרת הזאת, הספקות החלו להכות בי "וורשיפ יא חתיכת תמימה שכמותך! איך את משתפת את כל העולם ואשתו בדברים כלכך אינטימיים?!". כמות הפעמים ששמעתי בחודשים האחרונים את המשפט "כולם בכלוב דפוקים והזיות ואל תסמכי על אף אחד" מתקרבת אפילו לכמות הסקס שעשיתי בתיכון! ומי אומר לי את זה? גולשי הכלוב עצמם. אנחנו. 

ואני? כמו בכותרת. תמיד סומכת יותר מדי. תמיד משתפת. תמיד מאמינה בטוב באנשים. אז אני בהפסקה מעלילות וורשיפ. עד שארגיש שוב פעם בטוחה לחזור להיות עצמי. לחזור לא לתת לאנשים פוגעניים להפחיד אותי. מבטיחה שהסיפורים לא בורחים לשום מקום. 

ובינתיים? אתם יודעים איך זה נגמר: 

To be continued...

 

 

Paraphilia​(נשלט) - 🤗❤️
לפני שנה
שומר הכלוב​(נשלט) - חיבוק 🥺❤️
לפני שנה
A Ravenclaw​(נשלט) - הפתיחות שלך מקסימה ואני מקווה שלא תאבדי אותה (אפילו שלגמרי מבין את הצורך למתן את הפומביות שלה). מקווה שתמצאי את המשעול שבין מימוש עצמי לבטיחות, ואת השותפים לדרך שיחזירו לך את האמון 3>
לפני שנה
meniman​(נשלט) - מבאס לשמוע שזה מה שחווית, ושבעקבות כך גם נסגרת. מעבר חזה שאת כותבת מופלאה, את באמת בנאדם סופר מסקרן, והחשיפה אמורה לשחרר אותך ולא לכבול אותך.
לא הכרתי את רוב גולשי הכלוב, אבל מבאס לשמוע את מה שאומרים, לא כולם כאלה.
לפני שנה
PhoenixInChains - סיטואציה מורכבת ביותר ולא נעימה כלל.
שמח מאוד שחזרת להיות עצמך וקיבלנו ממך פוסט נוסף 💜
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י