שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כדור שלג של קינק

לפני שבוע. 8 בספטמבר 2024 בשעה 21:38

"סמנטיקה (מיוונית: Σημαντικός) היא חקר המשמעות. בתחום הבלשנות, הסמנטיקה עוסקת בחקר המשמעות של מילים וביטויים בשפה". עד כאן שיעור הויקיפדיה להיום. ולמה בכל זאת הקופי פסטה? מפה לשם יצא שהתעסקתי לא מעט בנושא הזה בסופ"ש האחרון. 

כאמור (בחלק מהפוסטים הקודמים), אני בעיצומו של תהליך הכרות עם מישהו וכבר מפה מתחילה ההתלבטות הסמנטית שלי. לפעמים, מתחשק לי להתייחס אליו כ"הנשלט החדש" אבל תמיד במחשבה שניה זה לא ממצה מספיק. אז אולי "פרטנר חדש"?...אמממ, משום מה זה מרגיש לי כמו דרך להגיד שהוא אחד מבין רבים. אז אני פשוט "יוצאת עם מישהו חדש" כנראה! ועדיין, כשרוב המפגשים שלנו בבית, האם זה באמת הניסוח הנכון? בכל אופן, כרגע לשם הנוחות פשוט אקרא לו "החדש" (כי יהיה מה שיהיה, חדש הוא בודאות).

אתמול בלילה, שכבתי ליד החדש במיטה. ברגע של ניתוק בזמן שהייתי בשירותים, הוא הספיק לצלול לשיטוט לילי בסרטוני האינסטגרם (כמו רבים מאיתנו לקראת הירדמות ושינה). בעודי בוחנת את פניו המוארות ממסך הטלפון, לומדת את קווי הבעותיו, הוא סיפר לי על מרצה TEDx שהוא מקשיב לו. "יש לו דרך לפרק נושאים לגורמים בצורה ממש ברורה ויפה" החדש הסביר, ואני ספקנית מטבעי, ביקשתי שישים לי סרטון לדוגמא. התחבקנו ושמענו סרטון קצר על רגשות. איך לדייק ולשיים אותם. מה המשמעות של כל מילה שכזו ואיך מזהים אותה בתוכנו? שיחה קצרה ומנומנמת אך חשובה. 

קצת מוקדם יותר בסופ"ש, ניהלתי עם החדש שיחה שקצת פחות מתאימה לTEDx (אולי יותר לXVIDEOS). אבל באמת, מי כמוכם יבין אותי כשאגיד שהייתה חשובה לא פחות. "יש שמות או מילים שלא תרצה שאגיד לך או אקרא לך?" שאלתי אותו. כשראיתי שהוא קצת מתקשה לענות לי, התחלתי לפרט. אני תמיד מעדיפה לנהל את השיחות האלה מבעוד מועד: "זונה, כלב, ילד טוב...אפס, עבד, רכוש...פניות בלשון נקבה...אמממ אתה מבין את הראש?". התשובה שלו תישאר רק לאוזניי אבל השיחה הזאת גרמה לי לחשוב וההכרות איתו גרמה לי לרצות לפרט, שיבין גם הוא את הראש שלי יותר טוב. אז מה באמת אני אוהבת? מה המשמעות של המילים האלה בשבילי?

אדם אחד, בין אם הוא בן זוג, פליי פרטנר, נשלט...או "החדש", יכול להיות כלכך הרבה דברים שונים עבורי ברגעים שונים. 

הוא יכול להיות זונה טובה, כשהוא יתחנן שאמשיך לזיין אותו עם הסטראפ שלי. התחת שלו מתמתח אחורה ואנחות של חרמנות נשמעות מכל עבר. 

כשהוא על ארבע, מתזז מצד לצד וממלא פקודות, מחובר לקולר ורצועה, הוא יותר כלב מבן אדם ואני אהיה הראשונה להזכיר לו את זה (וגם לפרגן כשצריך!).

אם נחה עליי הרוח (הרעה) ואני נמשכת להשפלה, לראות אותך האפס או העלוב שנמרח לרגליי ימלא אותי בשמחה. 

ורכוש? בין אם בכדי לבסס בעלות ברגעים של קנאה או בין אם להעלים את האנושיות בסשן החפצה- "הרכוש של וורשיפ" זה מה שאתה.

 

וכל אלה רק דוגמאות, סוטות או וניליות, לכוחן של מילים. לקסם שיש בדיוק הנכון של הבעה ורבלית. אז עסקתי הרבה הסופ"ש בסמנטיקה, גם בשיח גם במחשבותיי...והמשמעות? שאולי עוד אין לו שם או הגדרה, אבל משהו "חדש" מתחיל אצלי עכשיו.

 

Shibari Kodawari​(שולט) - בארה"ב קוראים לזה mind fuck או verbal humiliation.
אני מעדיף את הביטוי היפני:
Kotoba Seme [ word punishment 言葉責め ]
לפני שבוע
Hanuman - את לאט לאט ובהתמדה הופכת להיות בשבילי הבלוג הטוב בכלוב
לפני שבוע
wido - כותבת מקסים בהצלחה 💜
לפני שבוע
SWAY - אהבתי את העיסוק בסמנטיקה.
וזה גם הזכיר לי פוסט ישן שלי:
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=10724&postid=521315
לפני שבוע
Aציבעוני​(אחר) - בלי קשר לכלום את בהחלט שונה בנוף הכללי
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י