שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כדור שלג של קינק

לפני 5 ימים. 15 בספטמבר 2024 בשעה 20:25

הדברים הקטנים הם אלה שסוללים את הדרך אל הלב שלי.

אני לא מתכוונת רק לאהבה רומנטית אלא לכל מה שיש ללב שלי להציע: הערכה, חיבה, חברות, פרגון, אמון ועוד. כשאני בונה אט אט תמונה של אדם מסוים אצלי בראש, מגבשת את דעתי עליו ופותחת את הלב, לרוב חלקי הפאזל יורכבו מדברים שאינם מדוברים. מחוות קטנות, מעשים ורגעים שאני רואה מהצד שנעשים בשקט, באותנטיות וללא רעש וצלצולים. על איזה דברים אני מדברת?

למשל, באותו בוקר כשקמתי אחרי לילה מדהים של פליי ביתי וגיליתי שאין חלב לקפה, הוא יצא למכולת בשקט בשקט ודאג שאתחיל את הבוקר בטוב. כשישבנו עם חברים ובלי להצהיר ולעשות עניין הוא פשוט קם ועבר לצד השני של השולחן כדי שלא תסריח לי הסיגריה שלו. בחמישי האחרון לפני המסיבה של קימברלי, בזמן שהלכתי להתאפר בשירותים הוא חיבר לי את הטלפון למטען כי ראה שחסר לי. דברים פשוטים, יש שיגידו בסיסיים, אבל עבורי הם חלקי פאזל קטנים שמצטברים ומעידים על האדם כפי שהוא. דברים שנעשים מבלי שביקשתי, ללא "הוראות" או "חוקים" או שליטה, פשוט בין שני בני אדם. 

אבל לא רק על החדש אני מדברת! כי גם כשהגענו לפמדום (עם סוללה מלאה כמובן) קיבלתי עוד כמה חלקי פאזל כדי להשלים תמונה של אישה מדהימה. אישה שקיבלה את פניי בידיים פתוחות עם חיבוק ומילה טובה, שסישנה את החדש שאיתו באתי והראתה לי שהיא יודעת להיות קשוחה מאוד אבל באותה נשימה לא לחצות גבולות, ששלחה לכיוון כל אחת מאיתנו כוס שמפניה וחיוך, שחושבת על הדברים הקטנים ביותר ומשקיעה מכל הלב כדי שנהנה, שמדגימה באמת מה זה להיות מלכה במלוא מובן המילה ובשיא האנושיות. וכשהייתה לי בעיה? הפגינה אכפתיות כלפי ודאגה לשמוע מה יש לי להגיד. 

כנראה שיש סיבה שהמקום שבו התחלתי עם "החדש" זה בפמדום שלה. איך היא אמרה לי בחמישי? "הדאנג'ן זה הבית שלי וכשאת בבית שלי, את משלי". אז קימברלי יקרה, שתדעי, הדברים הקטנים הם הדרך ללב שלי, וכשאת מגיעה לשם, את משלי. תודה❤️ 


kimberli Grand​(שולטת) - ווואו ריגשת 🥰 אוהבת אותך
לפני 5 ימים
WorshipQueen - גם❤️
לפני 5 ימים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י