צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סטיקי

לפני 8 חודשים. 22 בספטמבר 2023 בשעה 5:14

איכשהו זה נהיה הפטיש שסובל מאחת התדמיות הגרועות. אם במקרה כגבר (אני לא יודע איך זה אצל נשים עם פטיש כזה..) יש לך פטיש לנשים עם שדיים ענקיים אתה נהיה סוג של מוקצה. למה? כי "אתה רואה רק את זה במקום את כל המכלול של האשה" כי "אם אתה אוהב נשים עם שדיים ענקיים אז אין מצב שאתה גם נמשך לנשים רזות קטנות שדיים" כי "בטח יש לך איזה בעיית התפתחות ונשארת ילד במוח כי לא הניקו אותך מספיק או משהו" - ואלו רק חלק קטן מהתגובות שמתקבלות, בין אם באופן ישיר או עקיף, ברגע שאתה מבטא את זה שיש לך פטיש כזה. והחלק המוזר ממש הוא, שהפטיש הזה עד כדי כך מוקצה, שאפילו במקום כמו זה, "הכלוב", מסתכלים עליך (עלי אם להיות ספציפי...), כאיזה יצור מוזר ומגעיל ובוטה ואיכסה פיכסה... כי יש לי פטיש לנשים עם שדיים ענקיים...

למען האמת לא הכרתי מספיק נשים כאלו כדי להבין מה דעתן מנקודת המבט שלהן על הפטיש הזה והלוואי והפוסט הזה יקבל תגובות מגוונות ככל היותר, של גברים, של נשים וכן, גם של נשים עם שדיים ענקיים (אם יש כאלו כאן ובמקרה ראו את הפוסט הזה..) כדי פעם אחת ולתמיד, לפחות עבור עצמי, לעבד את העניין הזה ולהבין מה הקטע. 
לוקח בחשבון שזוויות המבט שונות משלי ואולי יש דברים שאני מפספס ובא לי להבין ולדעת. אולי אבין שבכלל הפטיש הזה מבטא משהו אחר? אולי יש נקודות השקה בין איך שאני חווה את הפטיש הזה לא/נשים אחרים? 

כך או אחרת, קטן אמונה שכמותי יודע שהאנגייג'מנט לפוסט הזה, בתגובות או אפילו בלייקים יהיה נמוך כי הנושא הזה הוא כמו תפוח אדמה לוהט... אפילו כאן.. אבל אם יש לכם אומץ? מוזמנים ומוזמנות להתדיין פה :)

 

וכמו בפוסט הראשון,

דיסקליימר למען הסר ספק -
אני רואה בנשים הרבה יותר מסך הנתונים הפיזיים שלהן, ובמקרה הנ"ל גודל השדיים שלהן. עבורי, אישה כמו גם גבר וגבר כמו אישה הם יצורים חיים ושווים על הכל כולל הכל. המחשבות הרשומות כאן הן רסיסי מחשבות שלחושב שלהן יש הסתכלות רחבה וכבוד לכל אישה באשר היא לעומת שמה שאולי יכול להתפרש רק מקריאת רסיסי המחשבות המובעות כאן באופן מילולי.

 

תקלילו :)

קטלב​(מתחלף) - בחייך, יש פטישים גרועים בהרבה. מנקרופיליה ופדופיליה בקצה, ועד קעקועים, מזרחיות, אתיופיות, נשים גדולות, נשים נמוכות, ידיות של דלתות, מדים של שוטרת, המורה של הבן שלך בבית הספר היסודי, ומי יודע מה עוד.
ציצי גדול זה נורמטיבי לחלוטין. אפשר לדבר על זה בלי שישלחו אותך לאשפוז כפוי.
לפני 8 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - חכמים כבר אמרו שהגודל לא קובע , כשאתה עם אישה במצבי חשק ולוטף את שדיה בכל גודל שלא יהיה , תמיד תחזור לפטמות , וזו הנקודה ששם אתה יוצר בה בכם התעוררות .
כשהיא עם שגיים ענקיים כפי שכתבת , שאלת את עצמך כמה עם כאבי גב היא הולכת ?
ומרביתן סובלות מכאבי גב בשל כך .
מה שטוב לפטיש שלך , לא תמיד טוב לאני שלה .
חו ר למחשבה
לפני 8 חודשים
יוהוסטיק​(אחר) - וואו אתה לא מבין עד כמה זה אפילו יותר גרוע מהסיכוי שישלחו אותי לאשפוז כפוי... איכשהו אפילו ידיות של דלתות עובר כפטיש יותר נורמלי מהנ"ל במקרים מסוימים... אבל מי יודע, אולי זה תלוי בשואל?
לפני 8 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - חומר למחשבה
לפני 8 חודשים
דנייאלה{Z} - מוחמאת 😍😉😂
לפני 8 חודשים
הרפתן​(אחר) - אתה לא לבד :)
https://t.me/mommys_breasts
לפני 8 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - אני אישה ויש לי פטיש לשדיים ענקיים. אבל אין לי
אני מבינה לליבך ❤️
לפני 8 חודשים
hardonforbrokenthing - זה מורכב כי הרבה פעמים התחושה היא שזה כל מה שרואים בך. אני לא חושבת שיש בפטיש הזה משהו רע כשלעצמו, אבל הוא יושב על מצע של המון המון חפצון.
לפני 8 חודשים
יוהוסטיק​(אחר) - יכול להבין את התחושה הזו. הרי מן הסתם מדובר בפטיש שבנוי ברובו על משהו שקודם על ולפני הכל, העיניים רואות ובניגוד להרבה פטישים אחרים, במקרה של שדיים ענקיים, הם נראים בכל מצב ואז אולי התחושה היא שזה כל מה שרואים בך מעצם זה שזה משהו שהוא ככה חשוף.
אבל יכול לומר לך (שלפחות אצלי) זה בנוי גם על הרבה דברים אחרים מעבר לחפצון שבהכללה של הכל עושה את הפטיש הזה למשהו מאוד אירוטי מחשבתית, תחושתית ומאוד אירוטי כשזה ממש נכתב גם במילים... (ושוב.. לפחות עבורי..)
לפני 8 חודשים
פרלין​(נשלטת){ש} - כל עוד הגבר שלי זוכר שיש לי עוד איברים שצריכים פינוק, טיפול ויחס, מה כפת לי
לפני 8 חודשים
יוהוסטיק​(אחר) - אשה כולה, כולל כולה, היא הרבה מעבר לסך איבר כזה או אחר ובמקרה המדובר הנ"ל לסך שדיה הגדולים / ענקיים.
כל הגוף מצריך וצורך פינוק, טיפול ויחס צפופים וחמים :)
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י