שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 12 בנובמבר 2022 בשעה 10:28

כשהוא מביע אי הסכמה למשהו שאני אומרת, הוא מנסה להביע אותה באופן מרומז כללי: "אני לא כל כך מבין את העניין הזה של ניוש. נראה לי שיש איזו הנחת מוצא שיש משהו מבזה במעבר מגבר לאישה, או שלגברים מותר להתנהג רק באופנים מסויימים וסטיגמטיים למדי. נראה לי שאפשר לבקש מגבר לעשות מה שבא לך, בלי צורך לשים על זה תג מגדרי. מה דעתך?"

כשהוא אמר את זה נזכרתי בפעם הראשונה שקשרתי אותו ודחפתי את עצמי עמוק לתוך הישבן שלו. אני לא אשכח לעולם איך אחזתי בו, מעקלת את האגן שלי אל תוכו, והוא מתחיל לצעוק צעקה ארוכה ומובסת, שלאחריה הוא המשיך לצעוק: "אוי..... עכשיו אני מבין.... אוי... עכשיו אני מבין..." עד שסיימתי איתו.

זה מצחיק אותנו בכל פעם שאנחנו נזכרים. אני מתכוונת: אני צוחקת, והוא צוחק ומאדים ממבוכה על ה"אאוריקה" שלו. והוא באמת צודק, כי יש דברים שמבינים אותם רק דרך תחושות בטן.

מכל מקום, הסכמתי איתו. העניין הזה של הניוש הוא באמת די סטיגמטי, וראוי שנאפשר לכולם לנהוג, לחשוב ולהראות איך שבא להם ונעים להם.  הזמנתי לנו מקום בבר מסעדה שאני אוהבת, לעוד שבועיים, והוא קיבל את ההוראות להגיע למסעדה עם חוטיני מתחרה, להתיז על עצמו אחד מהבשמים שלי, ולק ורוד ברגליים. אין קשר לניוש כמובן, וגם לא למבוכה.  אני אגיע עם הסטרפאון חגור עלי, אחרי הכל, עדיין לא עשינו סקס בשירותים במקום ציבורי. זה גם לא מאוד נוח, אבל לחשוב עליו צועד חזרה לשולחן שלנו ומנסה להתנהג כרגיל, כבר עושה לי זיקפה.

מחפש חזקה​(אחר) - וואוו,תקשיבי את מטורפת..
לפני שנה
Elysian - לא, את שפויה, הכי שפויה שאפשר 😈
לפני שנה
מחפש חזקה​(אחר) - התכוונתי בקטע טוב כמובן
לפני שנה
vikifeet - לא, ,את אלוהית...
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - סליחה שאני נדחף, אבל הדיונים שלכם הזכירו לי דיון שלי איתי די לא מזמן https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=111305&postid=1357378
לפני שנה
herboytoy{GLINDA} - אני אוהב(ת) שזה ברור לך ולכל העולם שאני הכלבה שלך.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - גם העולם ואני אוהבים את זה.
לפני שנה
Unterlegen​(נשלט) - העולם עצר מלכת לכמה רגעים. הרגשת?
לפני שנה
michalc - גררררר
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - גלינדה מזילים פה ריר
כל רעיון עולים קומה
אכן זיווג מושלם
לפני שנה
aaalll​(נשלט) - ניישיני נא!

מעולם לא חויתי את זה ואני לא מבין למה בכלל וזה מפחיד אותי, ודוקא לכן זאת תהיה השליטה הכי טובה 💙
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י