בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני שנה. 22 בינואר 2023 בשעה 7:46

אני ממקמת אותו בין הירכיים שלי, וזה לא עניין רומנטי ואפילו מיני. זה בסך הכל עניין של תרגול קשב. העיניים הנבונות שלו נפקחות והוא נדרך כי הוא "רוצה להיות הכי טוב לך, מיס." טוב ויפה.

הצעצוע באמת טוב, אבל תמיד אפשר ללמוד עוד משהו על הגוף והנפש של האישה שאתה מלקק את הכוס שלה כדי להגביר את העונג שלה. תמיד. ויותר חשוב מלהגמיר אישה, חשוב לדייק את המקום שלך מולה, את המגע שלך בה, ולהגביר את העונג בסבלנות, כי אין דין גמירה אחת כדינה של גמירה אחרת.

כמה מילים על כוס של אישה ברשותכם: הכוס הנשי הוא אחד מהשערים הגדולים בהם אישה בונה ואף פורקת רגשות. זו גם הסיבה שנשים רבות עשויות להתאהב ממעשה אהבה, כשהוא נעשה ברגישות הראויה, כי תשוקת האישה נמצאת בעוררות הרחם. בתוך גמירה של אישה משתלבות כל כך הרבה תחושות, כל כך הרבה סוגים של עונג מתאחדים שם לדייסה מבעבעת וחמה של צורך, וכדאי לגבר שהפה שלו נמצא מתחת לאותו הכוס, לקחת את הזמן ולנסות להבחין בטעמים של כל תחושה וכל עונג. לפרק, להבין אותם. לאחר שאתה מבחין בטעמים, השלב הבא הוא ללמוד את ההעדפות שלה. לא, לא ההעדפות של איך מלטפים את הדגדגן עם הלשון. זה נסיון לקצר את הדרך של הלמידה ולהפוך אותה למקצב מסוים עם סינקופה. לא. זה רחוק מלהיות העניין. העדפה של אישה, זה כמו טעם מסוים בתבשיל: יש כאלה שמעדיפות מעט תבלינים ובישול קצר, ואחרות יעדיפו בישול איטי ותבלינים דומיננטיים. אחרות יאהבו שלל טעמים. זה תלוי באישה שאתה סוגד לה. השלב השלישי זה ללמוד איך לייצר את הטעמים האלה בעזרת הכוס, אבל לא רק. אפשר (אם גבירתך מאשרת לך) בעזרת מילים, ליטופים, נעילת גוף, וכיוצא בזאת.

הפעם, האימון נגע להבנה ולדיוק של נקודת האל חזור, השניה שלפני שאני גומרת. זה די פשוט: הוא היה צריך לסגוד לכוס שלי, ללקק ולהעניק לו עונג, אבל לעצור שניה אחת (לא יותר ולא פחות) לפני אותו אל חזור שלוקח את הגוף לגמירה.

זה אולי נשמע פשוט, אבל זה לא. רוב הגברים כל כך להוטים לגרום לאישה לגמור מליקוק, שהם לא נעצרים ללמוד את המיקום המדויק של הנקודה הזו. זה די חבל, כי הנקודה הזו, טוב לבוא ממנה ולחזור אליה, שכן העונג הולך ומתעצם, בעיקר אם העינוג נבנה היטב כבר קודם.

אחרי שעצרנו כמעט תריסר פעמים, במקום הנכון, הוא שגה בזיהוי הנקודה וחצה אותה עמוק אל תוך גמירה חזקה שהשאירה אותי רועדת. אין כמו תריסר עצירות בדיוק בנקודה, כדי להרעיד את הנפש ואת הכוס.

אחרי שנרגעתי ממנה, הבהרתי לו שאני מרוצה מעקומת הלמידה שלו,  אך נצטרך לבצע אימון נוסף בקרוב, כדי לחדד את הכישורים שלו. ונרדמתי מייד.

 

 

שרף אורנים​(אחר) - ממש מרגש. מאחל לשניכם, שיפור מתמיד
לפני שנה
חתוליק​(נשלט) - תודה על שיעור המבוא, ועל האנלוגיה המעניינת לתבשילים :)
ממתין בקוצר רוח לשיעורים הבאים, כל מנת שאדע לזהות את אותן הטעמים, וכמובן את אותה השניה המדוייקת, שניית האל-חזור.
בוקר נפלא, גלינדה!
לפני שנה
עומק של שליטה{שולטת} - מדוייק!! כייף לקרא את שניכם , בעיני זו שליטה נשית מזוקקת ונכונה!!
תמשיכו בהכרה הבלתי נגמרת הזו
ותמיד תנסקו לגבהים הכי גבוהים , כי
זה המקום האלוהי!!
מפרגנת בענק!
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה :)
לפני שנה
Aציבעוני​(אחר) - את המורה הכי דייקנית
ומעניינת בחומר הלימוד שלך
לפני שנה
Mike0127 - ממש יפה
אני אוהב להמשיך ללמוד איך לעשות זה הכי טוב!
This is very important to me I love to do it but it's always good to learn more about it
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - רוורס טיז אנד דינייל מבחירה.
מעניין. מקורי. אהבתי.
לפני שנה
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מדוייק.
לפני שנה
חיבוק ללא תנאי​(אחר) - כתבתי בבלוג שלי על משהו דומה.
מעוניין להיות ויברטור אנושי מידי פעם. זה מדליק ומדהים בעיניי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י