שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המחברת הגדולה

"אנחנו מעבירים את ידינו מעל להבה. אנחנו עושים חתכים בסכין בירכנו, בזרוענו, בחזנו, ואנחנו שופכים כוהל על פצעינו. בכל פעם אנחנו אומרים:
— זה לא כואב.
כעבור זמן מה כבר איננו חשים בעצם כלום."
לפני 10 חודשים. 2 ביוני 2023 בשעה 8:14

חלק בלתי נפרד מהגירוי העצום שמתלווה למיניות המטופשת שלנו, זה היכולת לעבור ממצבים "נורמליים" בהקשת אצבע**. מוניל לשליטה, מכעס להשפלה, משליטה שנמצאת אצלו לשליטה שאני גונבת ממנו, ומראה לו שזה הרבה יותר מרגש ומגרה כך. 

זה היה יום לא פחות מנפלא, ויש לנו לא מעט ימים נהדרים יחד. העברנו את הבוקר בים, כשאני תלויה עליו חלק לא קטן מזמן המים שלנו, והוא על תקן  שובר הגלים החייכני והחתיך שלי. דיברנו המון, צחקנו המון, ואפילו קינחנו בקרטיב לימון (אני), וארטיק מסטיק (הוא), כי אנחנו יכולים להיות גם ילדים קטנים*** שעדיין מתלהבים מקרטיב מטפטף בים.

חזרנו, התקלחנו, ואני נכנסתי לשנוץ את שנץ היופי שלי, בזמן שהוא עשה כמה פגישות זום. מה עוד צריך בשביל יום מושלם? אולי סיום מושלם.

בערב, לאחר שהתעוררתי, הוא ממש כעס על משהו שקשור אלי. לא ממש הצלחתי להבין על מה, אבל לקחתי בחשבון שצריך להתייחס בסלחנות במקרים כאלה, כי אולי גם לגברים יש תסמיני טרום מחזור. אולי אפילו יש להם רגשות ממש, אבל בעניין הזה אני לא לגמרי בטוחה, ולא רוצה להטעות אתכן.

בכל מקרה, אחרי שהוא כעס קצת, שתק והתרחק ממני בהפגנתיות כי הוא "צריך להכין את מחר", זה כבר הפך להיות ממש מעניין. זאת אומרת, בעיני. בעיניו זה פשוט היה מרגיז, מה שזה לא יהיה. ניסיתי לחשוב אם גם בסיטואציה כזו שכולו מלא בכעס ורגשות עזים שמרחיקים אותו לרגע ממני, אפשר להוריד אותו עירום על הברכיים. 

כשקראתי לו לחדר, הוא עוד לא הבין. כשביקשתי ממנו להתפשט, הוא חזר על זה שהוא צריך "להכין את מחר". לא כל כך התרשמתי מהדחיפות הרבה, אני מודה, ולכן פשוט חזרתי בסבלנות על הבקשה שלי שוב. הוא הביט בי ואני בו, שנינו ניסינו להבין עד כמה אנחנו רציניים. שנינו היינו רציניים, אבל ידעתי שהוא לא יפר את הקוד הלא כתוב בינינו.

הוא התחיל להתפשט בחוסר רצון מופגן, אבל שמתי לב שכשהוא הוריד את התחתונים הוא כבר התחיל להאסף מתחת לרצון שלי. הזין שלו התחיל להגיב, והמבט שלו עלה אלי והיה בו עירוב של כעס והתחלה של כניעה. הנכון יותר, היה בו כעס על כך שהתחושות שלו מפנות את עצמן כל כך מהר לכניעה, ולהפנמה שזה מה שקורה גם במצבים כאלה. שזה אפילו נכון לו. נכון לנו.

אחרי שהוא התפשט, קשרתי לו את הזין (שכבר היה זקוף כולו), והראיתי לו את הקיר שזה הולך לקרות מולו. הקיר שהוא הולך לכרוע מולו, עם פנים אליו, משל הוא ילד בן 7 בכיתה ב' בשנים שעוד מותר היה להעמיד תלמידים עם פנים לקיר.

אחר כך הלכתי להכין לי תה, כשהוא נשאר כך כדי לחשוב על איך הוא מנתב את התחושות שלו בצורה מועילה ונעימה יותר. אני חייבת לומר שהוא מצא דרך נהדרת לניתוב: חצי שעה מאוחר יותר, כשהלשון שלו מלטפת את חור התחת שלי, והזין שלו מטפטף בכניעה. אולי גם בתודה?

 

זה היה סיום מושלם ליום נפלא.

 

* סיטואציה.

** מעניין שהאוטוקורקט תיקן את זה להגשת אצבע.

*** אני

 

Aristotle​(נשלט) - וואו. מדהים.

מזדהה כל כך...
לפני 10 חודשים
ed - נפלא 💖 את כותבת נהדר!
לפני 10 חודשים
חיבוק ללא תנאי​(אחר) - זו פנטזיה שיש לנשלטים... לרכך את הנשלט בשיא הכעס שלו.
לפני 10 חודשים
A Geek - כתבת מעולה :)
לפני 10 חודשים
זאב אלפא​(שולטת){Anonymousz} - להיות ילדים קטנים עם ארטיקים בים זה הכי שווה בעולם ואף אחד לא יגיד לי אחרת
לפני 10 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - בהחלט!
לפני 10 חודשים
טלי35​(שולטת) - נהדר כל כך
לפני 10 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תודה. :)
לפני 10 חודשים
Nice Sub for you - אני מתפלא שהוא עדיין מרשה לעצמו לכעוס מבלי להבין לאן זה לבטח יוביל - או שהוא מבין טוב מאוד אז מתנהג ככה בכוונה כדי להיענש (;
לפני 10 חודשים
חתוליק​(נשלט) - מטופשת? לא נראה לי. 'גאונית' או מיוחדת' הן אולי מילים שמתארות אותה בצורה יותר מדוייקת.
אבל מה שתפס את תשומת ליבי יותר מכל - כוס תה באמצע השרב הזה? איך אפשר???
לפני 10 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - לא שמת לב שכוס תה הוא מוטיב חוזר?
לפני 10 חודשים
Shela​(נשלט) - וואוו, אני לא מפסיק להתפעל מהכתיבה שלך! את מוכשרת מאד! הסאבטקסט מסעיר את הדמיון, ההומור הציני שזור בחכמה, את מהממת 🤩
לפני 10 חודשים
מתיר ייסורים - ****אני
לפני 10 חודשים
BarDan​(שולט) - בואי לפרטי
לפני 10 חודשים
sun cheek - מוש-ל-מים!
לפני 10 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - תו-דה!
לפני 10 חודשים
בנוי להובלה - זה מהמם אבל מה קרה *מחר* בסופו של דבר?
לפני 10 חודשים
GLINDA​(שולטת){herboytoy} - מוצלח כרגיל (:
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י