שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבות שאסור מעשים שמותר

מוחו הקודח של יצור מיני
לפני שנה. 17 במאי 2023 בשעה 21:38

ראיתי איך את כורעת לפני, עיניך נעולות על שלי, גופך מוכן לשרת. הושטתי יד ותפסתי את שערך, מושך את ראשך לכיוון המפשעה שלי. את גונחת בציפייה כשדחפתי את פניך לתוך המפשעה שלי.
פלטתי נהמה עמוקה כשהתחלת ללקק ולמצוץ את הזין שלי בלטיפה פרועה. פיך היה חם ורטוב, ולקחת אותי עמוק, שפתיך כרוכות בחוזקה סביב הזין שלי.
דחפתי את ירכי קדימה, דוחף את עצמי עמוק יותר לתוך פיך. את נאנקה קלות, אבל אני לא מרפה, אוחז בשערך בחוזקה כשאני מזיין את פניך חזק יותר ויותר. יכולתי להרגיש את עצמי מתקרב לקצה, הביצים שלי מתהדקות כשהתקרבתי לאורגזמה.
בדחיפה אחרונה, התפרצתי לתוך פיך, יריתי את הזרע הלוהט שלי במורד גרונך. את בלעה הכל בשקיקה, לשונך נקפה כל טיפה אחרונה. נשענתי לאחור, מתנשף בכבדות, כשאת מרימה אלי את מבטך בחיוך מרוצה.
אבל עדיין לא סיימתי איתך. דחפתי אותה בחזרה למיטה, פרשתי את רגליך לרווחה וטמנתי את פני בין ירכיך. ליקקתי ומצצתי את הכוס שלך, משגע אותך בהנאה ומביא אותך לסף אורגזמה.
ואז, ללא אזהרה מוקדמת, נסוגתי אחורה ותפסתי אותך בקרסולים, משכתי אותך לעברי עד שישבנך היה תלוי מקצה המיטה. דחפתי את עצמי לתוכך במכה אחת ועוצמתית, ממלא אותך בזין הקשה שלי.
דפקתי אותך חזק ומהר, דחפתי את עצמי עמוק יותר ויותר לתוכך עד שיכולתי להרגיש את גופך רועד בהנאה. הושטתי יד ותפסתי את ידייך, אחזתי בהן בחוזקה בעודי דופק אותך חזק יותר ויותר.
לבסוף, לא יכולתי יותר. שלפתי החוצה ויריתי את המטען שלי על כל פניך, מכסה אותך בנוזל החם שלי. את התנשפת בהנאה כשהתמוטטתי על המיטה לידך.

"אני אוהב אותך," לחשתי וקרבתי אותך. את חייכת והתכרבלה לתוך החזה שלי, גופך עדיין רועד מעוצמת התשוקה שלנו. וידעתי שנחקור זה את הרצונות והפנטזיות של זה עוד הרבה זמן..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י