בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני חודש. 17 בספטמבר 2024 בשעה 12:22

מיניות ללא גבולות: כשאנחנו שוברים את הכלוב ופורצים אל עבר החופש 
היא הביטה בי, עיניה כמו אוקיינוסים סוערים תחת שמי לילה זרועי כוכבים, משקפות את עומק התשוקה שבלב, את הרעב לחופש, לשבירת מוסכמות. ידעתי שאנחנו עומדים לחצות יחד גבול, לעבור אל מרחב שבו חוקי המציאות נעלמים, והדמיון פורץ כמו נהר ששובר סכר, סוחף אותנו אל עבר הבלתי נודע.

היא רצתה את זה. לא במילים, אלא בתנועות גופה, בריח עורה, בקצב נשימתה המהירה. היא רצתה להרגיש, לחוות, לגלות, להתפרק ולבנות את עצמה מחדש.

והיא ידעה שאני הוא זה שייקח אותה לשם, אל המקום שבו הכל מותר, הכל אפשרי, המקום שבו הנשמה חופשיה לרקוד את ריקודה הפראי ללא מעצורים.

בתוך חלל קטן ואפלולי, מואר בנרות שלהבת רוטטים, שצלליהם רקדו על הקירות כמו רוחות רפאים חושניות, התחלנו את הריקוד שלנו. לא ריקוד של צעדים מתוכננים ותנועות מדודות, אלא ריקוד פראי ושחרור, כמו שתי חיות פרא שנפגשו בלילה חשוך, חושפות את טבען הקדמוני, את היצרים הבוערים מתחת לפני השטח.

נגעתי בה, והיא רעדה. לא מגע רך ומלטף, אלא מגע עוצמתי ושולט, ששלח זרמים חשמליים בגופה, שהעיר בה תחושות שלא הכירה קודם לכן. והיא קיבלה את מגע, את העוצמה, את האובדן הזמני של השליטה, גופה נכנע לי באהבה, בכמיהה, בציפייה דרוכה.

היא נהימה בשקט, קולה צרוד ומתנשף, עיניה עצומות למחצה, סופגת את הרגע במלוא העוצמה. היא היתה כלי הנגינה שלי, ואני הייתי המנצח, מוביל אותה בסימפוניה סוערת של תענוגות אסורים.

לשונות של אש ליטפו את עורה, משרטטות קווי מתאר של תשוקה, מעירות בה חושים שלא ידעה שקיימים. היא רטטה תחת מגע שפתיי, גופה מתפתל כמו נחש במדבר לוהט, נשמתה צועקת בשקט את שמי, מבקשת עוד, רוצה עוד.

היא התמסרה לי לגמרי, נשמתה מזדקקת לשלי כמו פרח שצמא למים, גופה רוקד לפי הקצב שלי, כמו עלה שנישא ברוח סערה.

לא היו מילים, לא היו הסברים, רק תחושות חשופות, פראיות, אמיתיות, כמו זריחה פתאומית אחרי לילה ארוך של חושך. בתוך הכאוס, בתוך ההשפלה, בתוך האובדן הזמני של העצמי, היא מצאה את החופש האמיתי.

היא הבינה שהגבולות שהציבה לעצמה היו כלא, כמו ציפור שנלכדה בכלוב זהב, ושרק בשבירת הכלוב היא יכלה לגלות את הטבע האמיתי שלה, את התשוקה הבוערת בתוכה, את הנשמה המרדנית שלה.

והיא אהבה את זה.

היא אהבה את הכאוס, את חוסר הודאות, את התחושה שהיא על סף תהום, רגע לפני הצניחה החופשית אל עבר הלא נודע.

היא אהבה אותי, כמו צל שמלטף אור, כמו לילה שמתמזג עם שחר.

ואני אהבתי אותה, כמו שהיא הייתה, פראית וחופשיה, ללא גבולות, ללא מעצורים, ריקוד של תשוקה ואש בתוך חושך אינסופי.

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י