בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני חודש. 21 בספטמבר 2024 בשעה 7:05

המדריך המקיף לטרף הבא: מסע של כניעה ותשוקה

 

את יודעת שזה מגיע. כמו רחש עדין באוויר לפני סערה, כמו מגע קל של רוח על העור כשהשמש נעלמת מאחורי העננים. יש משהו בלתי מוסבר ברגע הזה, כשאת מתחילה להבין שאת לא המובילה במשחק הזה, אלא המובלת. אבל אל תטעי—זו לא כניעה מוחלטת, אלא ריקוד, ריקוד שבו את מאפשרת לעצמך להתמסר למתח, לאי-הוודאות, לאותם רגעים שבו החושים שלך מתחילים להתחדד והשליטה מתחמקת ממך כמו חול בין האצבעות.

הצייד שלך צופה בך, אבל לא מתקרב עדיין. הוא יודע שהריגוש הגדול ביותר הוא ההמתנה, המתיחה. ההתחלה היא לא במעשה פתאומי, אלא באיטיות, כמעט מייסרת, שבה כל מבט, כל תנועה מרמזים לך על מה שעוד יגיע. השקט ביניכם מתמלא ברמזים דקים, בנשימות קלות, בלחישות של דברים שאי אפשר לומר בקול רם. את מרגישה את זה כמו ליטוף בלתי נראה, נוכח אך לא מוחשי, דגדוג קטן שמתחיל להתפשט לך מתחת לעור.

והרי הכלל הראשון של הטרף: אל תמהרי. את עומדת על קצה המצוק, יודעת שמשהו גדול עומד לקרות, אבל עוד לא ברור מה בדיוק. אולי זו משיכה דקה של חוט בלתי נראה שעוטף אותך באיטיות, הולך ומתהדק ככל שהצייד שלך מתקרב, מתקרב אך לא נוגע. את נותנת לעצמך להיתפס בתנועה, במשחק הזה של מבטים ותנועות שלא זקוקות למילים. כל שניה היא תמצית הציפייה, כל נשימה שאת שומעת באוויר כמו מנגינה שקטה, מחכה לרגע שבו היא תהפוך לרעם.

השליטה שלו היא עדינה, חמקמקה, כאילו הוא מנהל את הסיפור מבלי שאת אפילו מרגישה בכך. לפעמים הוא שולח מבט, לפעמים הוא רק מייצר מרחק קל שמרגיש כמו מתיחה בלתי נראית, וזה בדיוק מה שמושך אותך אליו. את יודעת שהרגע הזה שבו הכול יקרה הולך ומתקרב, אבל דווקא עכשיו את מרגישה איך הזמן מתארך, כאילו שניות הופכות לדקות, דקות לשעות, והמרחק ביניכם הופך להיות כמו תו באוויר, משהו שאי אפשר לגעת בו אבל מרגישים אותו בכל תא בגוף.

ועכשיו מגיע השלב שבו הכל מתהפך. את מרגישה את האחיזה שלך במציאות מתרופפת, כמו חבל דק שמתמתח מעל תהום. הצייד שלך מתחיל לכרוך סביבך את נוכחותו, את מבינה שאת לאט-לאט מאבדת את השליטה, אבל דווקא שם, במקום ההוא שבו כל מה שחשבת שאת שולטת בו נעלם, את מוצאת חופש אחר, עמוק יותר. זה הרגע שבו את נותנת לרוח לשאת אותך, מבלי לדעת לאן.

את משחקת איתו, יודעת שיש לך גם תפקיד. את הטרף, אבל לא כנוע לגמרי. יש לך את הכוח שלך, את היכולת לשחק את המשחק כמו שחקנית מנוסה, להחזיר לו את המתח באותה מידה, למשוך את החוט עוד קצת לפני שהוא נשבר. את מרגישה איך הידיים שלך נמתחות לקראת מה שלא ידוע, איך הגוף שלך מגיב לכל רמז דק שהוא משאיר מאחוריו, כאילו את עוקבת אחרי שובל בלתי נראה שהוא פורש לך.

אבל בסופו של דבר, את יודעת שאין מנוס. הרגע הזה שבו הכניעה המלאה מגיעה, שבו את מרגישה איך הכל נופל במקום, איך המתח שהיה ביניכם מגיע לשיאו ומתפוצץ כמו בועה מתוחה מדי. זו לא תחושת ניצחון שלו עלייך, אלא שלמות של תהליך—ריקוד של נשימות, של מבטים, של מגעים קטנים שהופכים לעולם שלם של תחושות.

ההבנה שאת הטרף היא לא רק הכרה בפער הכוח, אלא ידיעה שאת חלק מהמשחק הזה. משחק שבו השליטה אינה מוחלטת, אבל היא גם לא חסרה לחלוטין. את נעה בין הקצוות, בין תחושת החופש למתיחות המתוקה של ההתמסרות.

בסוף היום, את לא רק טרף שניצוד. את שותפה במסע של כוחות נסתרים, במתיחת גבולות ובחיפוש אחרי מה שמעבר למה שאפשר לתאר במילים.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י