בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני שבועיים. 5 באוקטובר 2024 בשעה 9:36

ענישה מתוקה: כשעונג פוגש גבולות

החדר היה מואר באור נרות חם, שהשליך צללים רכים על הקירות, כמו זיכרונות ישנים שנרקדים על המשטח הקר. היא שכבה על המיטה, גופה עטוף חופשיות, למרות שהייתה כבולה ברצועות משי שחורות שהיו מתוחות בדיוק במידה הנכונה. עיניה היו עצומות, כאילו מנסות לסנן את כל שאר התחושות חוץ ממה שעמדה לחוש על עורה.

היא ידעה בדיוק מה עומד לקרות.

היא ביקשה את זה, כל גופה זעק את זה.

היא עברה את הגבול, רק כדי לחזור אליו שוב – הפעם בתשוקה מחודשת.

זה היה משחק – משחק שבו היא העזה לקרוא תיגר על מה שהגדרנו, להעלות ספק, להוסיף חיוך שידע את עוצמתו. אבל גם במשחקים יש כללים, והכלל הראשון שלנו היה ברור: אתה תמיד חוזר לגבולותיך, אלא אם כן אתה מוכן להרחיב אותם. והיא ידעה היטב שזה הרגע. הרגע לתקן את הסטייה הקלה, ולחזור למסלול שלנו.

התקרבתי אליה, חושף את פי ברכות קרובה לאוזנה. "היום, תלמדי מחדש את הגבולות שלנו," לחשתי, קולי כמו משב רוח רך שחודר ישר לתוך ליבה. "היום, את שלי."

נשמע ממנה קול נאנח, נמתחת על המיטה כאילו רצתה להישבר מבלי להישבר באמת. היא בדקה את מגבלותיה, כמו מים הזורמים על אבנים במפלים, נוגעים, מחליקים ונשברים לפי כוח הכבידה. עיניה, כמעט עצומות, דיברו בשפה שמילים לא יכלו לבטא – רצון, פחד, ושחרור. פיה היה חסום ברצועת עור רכה, אבל אפילו הדממה הייתה מלאה בקול פנימי חזק.

התחלתי ללטף את גופה, נוגע בנקודות שידעתי שהיא תאהב במיוחד, מקפיד לא להקל על התחושות. כל מגע היה מוקפד, כל ליטוף מהונדס כדי ליצור שילוב מושלם של עונג וכאב. היא רעדה תחת ידי, וככל שהרעד גדל, כך גם ההנאה שלה הפכה מוחשית יותר. היא נאנחה, וכמו תזמורת מופלאה, האנחות שלה הפכו לצלילים עמוקים יותר, כמעט מתחננים.

אבל זו לא הייתה כניעה.

זו הייתה שפה בינינו, השפה הסודית שיצרנו באהבה ובאמון. השפה שבה כאב ועונג הופכים לשני צדדים של אותה מטבע.

"את מרגישה את זה?" שאלתי, קולתי עמוק יותר, מגביר את המתח, כמו אמן שמוביל את נגניו לצליל הבא. "היום, את מתמסרת לגבולות שאני מכתיב, אבל את יודעת שאחזור אותך תמיד בבטחה."

היא נאנחה שוב, נמתחת כל פעם מחדש, כשהיא מתקרבת אל הקצה, מנסה למצוא יציבות בתוך כאוס התחושות.

הנוצות ריפדו את המגע הראשון, שעווה חמה נזלה על עורה, ואז קור הקוביות נפל עליה בפתאומיות. כל אלמנט נוסף היה כמו מפתח אחר שמגלה סודות חדשים בגופה. השרירים שלה התקשחו, הגב נמתח, והצעקות שלה התחילו להישמע חלשות בהתחלה, אך מלאות רצון להעמיק.

היא צעקה, והחדר התמלא ברטט התחושה, אבל זו לא הייתה בקשה לעצור. זה היה סימן לעוד. גופה נפתח ליותר, לחום שהפך לסערה שהשתוללה בתוכה ובינינו. היא הייתה חלק ממני, נתונה לחלוטין. ידעה שאני אוביל אותה אל הקצה, ושאני אשמור עליה שם.

"אני אוהב אותך," לחשתי כשגופה נרעד בפעם האחרונה, נמתחת ברכות תחתיי. זה היה רגע שלם, מושלם. לא הייתה כאן רק שליטה, אלא מתנה הדדית. מסע של אהבה, שבו נוצרו עולמות חדשים של אמון ואינטימיות, עולמות שבהם הכאב והעונג יכלו לחיות יחד, בלי פחד, רק עם אהבה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י