בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני שבועיים. 6 באוקטובר 2024 בשעה 11:47

בין ידיי, בין גבולותייך

החדר היה אפוף שקט, כמעט קדוש. ריח עדין של וניל ולבונה התערבב באוויר, כמו תזכורת שקטה לטקסיות של הרגע הזה. האור המועט שחדר מהחלון יצר צללים רכים על הקירות, כשהזמן בין שנינו החל להאט, מתמקד רק בתחושה של מה שמצפה לנו.

היא שכבה מולי, גופה נח בביטחון מוחלט, אבל עם ניצוץ של מתח – לא מתח של פחד, אלא מתח של ציפייה. הידיעה שהרגע הזה עומד להיות שלה, אבל רק דרך המסלול שהגדרתי לה. רצועות משי שחורות כרכו את ידיה, מחזיקות אותן לצדדים, לא בכוח, אלא כהצהרה ברורה של הסכמה.

"תזכירי לי מה ביקשת," לחשתי, והעיניים שלה נפקחו, מתמקדות בי. היא לא הייתה צריכה לענות. המבט שלה אמר הכל – היא ביקשה את זה. להרגיש את הגבולות, להיבחן בתוך המתח שבין כניעה לשליטה, לדעת שהיא יכולה להתמסר לחלוטין, בידיעה שאני אשמור עליה.

הנשימות שלה היו רכות, אבל יכולתי להרגיש את התשוקה שהתעוררה בה. היא לא הייתה רק פסיבית – היא חיכתה לרגע שבו תוכל לבחון אותי, לבחון את עצמה. הידיים שלי ריחפו מעל עורה, כמו מברכות, מתקרבות אך עדיין לא נוגעות. היא ידעה שהשליטה כרגע בידיי, ודווקא היכולת להמתין הייתה זו שהוסיפה לעוצמה.

"את שלי עכשיו," לחשתי, והידיים שלי נחתו בעדינות על גופה. היא התפתלה קלות, לא כמחאה, אלא כדי להרגיש יותר. התנועה הזו, המשחק של ההתנגדות המינימלית, הייתה חלק מהשפה שלנו – דרך לבחון את הגבולות ולמצוא את האיזון העדין שבין כוח לעונג.

האצבעות שלי החלו לטייל לאורך צווארה, גולשות מטה באיטיות. כל מגע היה מדויק, כל נגיעה נועדה להזכיר לה שהיא פה, בתוך גבולות שהצבתי לה, אבל גם בתוך מסגרת של ביטחון. כשהידיים שלי הגיעו אל עצם הבריח שלה, יכולתי להרגיש איך הגוף שלה נמתח קלות, מחפש את הקצה של מה שהיא יכולה לשאת.

היא נשכה את שפתה, מבקשת את מה שהיא ידעה שיגיע – הכאב העדין, התזכורת הברורה לכך שאני שולט במצב. הסטתי את שערה הצידה, חושף את הצוואר שלה, והנחתי נשיקה עדינה, לפני שהידיים שלי מצאו את דרכן למותניה. המשכתי למשוך אותה עוד ועוד, לאט, נותן לה להרגיש כל רגע של מתח ודריכות.

"תמשיכי," היא לחשה בקושי, והשפתיים שלה רעדו. היא ידעה שזה תלוי בי – שהרגע שבו היא תקבל את מבוקשה יגיע כשאני אחליט. הידיים שלי התחילו להחליף מגעים – פעם רכות עדינה, ופעם נגיעה חדה יותר, מצמידה אותה אליי ומזכירה לה את כוחה של הכניעה.

"אני אוהב שאת ככה," לחשתי כשהרגשתי את הגוף שלה מתוח תחתיי. "שאת יודעת בדיוק איך להתמסר לי, איך לאבד את עצמך בתוך זה." היא נאנחה, ואני הבנתי שהיא מתמסרת לגמרי, שהשליטה שניתנה לי לא הייתה רק גופנית, אלא גם נפשית – היא בחרה להפקיד את עצמה בידיי.

בין השפתיים שלי לנשימות שלה, בין האצבעות שלי לרעד שבגופה, כל מגע היה כמו ריקוד של עונג וכאב. הרצועות שהחזיקו את ידיה היו תזכורת ברורה שהיא כאן מרצון, בתוך כללי משחק שהגדרנו יחד. וכל נגיעה שלי הייתה כמו מפתח חדש שפותח חלק אחר בתוכה.

הנשיפות שלה הפכו למהירות יותר, והגוף שלה התפתל תחתיי, מחפש את הקצה. ידעתי שהיא רוצה יותר – שהיא דורשת את זה.

"אני שלך," היא לחשה בקול שבור, ואני ידעתי שהשליטה שלי בה היא לא רק פיזית – היא הייתה רגשית, היא הייתה עמוקה יותר מכל מה שיכולתי לגעת בו בידיים. היא הייתה שלי, ואני הייתי שלה, בשפת הכניעה והשליטה שיצרנו יחד.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י