בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע זיכרונות

אוסף זיכרונות... אולי יתערבבו גם פנטזיות
לא מתחייב לסדר כרונולוגי, מביא אותנטיות.
לפני 20 שעות. 22 באוקטובר 2024 בשעה 12:59

 

ההודעה הבאה הכתה בה כמו ברק, שולחת זרמים של תשוקה דרך גופה. "אני רוצה לקחת אותך למסע, מעבר למילים, מעבר לשליטה הפיזית," הוא כתב, קולו שולט בדמיונה.

היא נאבקה עם נשימותיה, הידיים שלה רועדות בציפייה. "אני... מוכנה, אדוני," היא לחשה, קולה רועד מההתרגשות.

"תדמייני שאני מוליך אותך ביער, כל מגע הוא גילוי," הוא הנחה. "תתארי לי את התחושות, את החוויה."

עיניה נסגרו, ודמיונה פרח. "אני מרגישה את הנוף סביבי, את המסתורין. כל נגיעה שלך היא הפתעה, אני רוצה עוד, אבל גם פוחדת מהבלתי נודע."

"הפחד הוא רק שער, שפחה שלי. תעברי דרכו, ותגלי את העוצמה שמעבר."

היא נאבקה עם ספקותיה, גופה מגיב לכל מילה. "אני... רועדת, אבל רוצה לציית. אני רוצה את השליטה, את הכניעה, אבל גם פוחדת לאבד את עצמי."

"טוב מאוד. עכשיו, תני לדמיון להוביל. תתארי לי את המסע, את הכניעה העמוקה."

דמיונה פרץ החוצה, והיא תיארה את התחושות, את הלהט, את הכניעה כמו נפילה חופשית. "אני נוגעת בעצמי, אבל רוצה את הידיים שלך, את המגע האמיתי. אני מתמסרת, רוצה להרגיש את השליטה שלך, את הכוח."

הוא המתין, נותן לה להתפתל בתשוקה. "עכשיו, תעשי כמו שאני אומר, לאט. תני לי לראות את הגוף שלך נכנע, להרגיש את הנשימה שלך מתגברת."

היא צייתה, כל תנועה מחושבת, כל רטט נשלטת. הוא הנחה אותה במסע חושני, שולח פקודות, והיא חוותה את השליטה שלו, את הכוח שמעבר למילים.

הלילה התקדם, ההודעות הלוהטות יצרו עולם אינטימי, מסתורי. המרחק ביניהם נמחק, והמילים הפכו למגע, לנשימות, לתשוקה בוערת. שליטה וירטואלית הפכה למציאות חושית, בה הכוח והכניעה היו משחק מורכב של רגשות ותשוקות.

עם בוא השחר, היא הבינה שהשליטה שלו חדרה עמוק, מעבר למה שחשבה. היא הייתה כנועה לו, לא רק פיזית, אלא גם נפשית, והמשחק שלהם הפך למסע של גילוי עצמי ותשוקה אינסופית.

הסוף היה רק ההתחלה, היא ידעה, כשהמסע שלהם רק התחיל, מעבר למילים, אל הלא נודע.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י