סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני חודשיים. 28 ביוני 2024 בשעה 14:03

מעניין מה הייתי עושה אם היינו פותחות את הקשר. הרגע הזה אומר שאנחנו במקום עם מספיק ביטחון בשביל להפנות את המבט גם החוצה. אני יודעת שכשיש לי זוגיות שנותנת לי ביטחון, קשר שהוא בית ומשפחה, זה משנה את היציבה שלי בעולם. אני חושבת שיש לקשר הזה את הפוטנציאל הזה, ואני כו רואה את זה בדברים קטנים ומסוימים.

 

הייתי מעל שנה בכלוב לפני שנהיינו יחד, ועכשיו אני כמעט שנתיים. הזוגיות הזאת בהחלט פתחה את התיאבון המיני שלי, עם סקס מטורף וקינקי מהרגע הראשון. עכשיו אנחנו בתקופה קשה מינית, נכון. אני מרגישה שהמיניות שלי מאד מאד נדחקה הצידה, מהתחושה שמי שאיתי לא נוגעת בי ולא חושקת בי, וזה גורם לי לצבור הרבה טינה. אבל בו זמנית גם התחילה לי פתיחת עיניים החוצה. להיות רווקה ובחיפושים לא עשה לי טוב, לא בכלוב ולא בחוץ. אני אישה שצריכה בית לחזור אליו. אבל המחשבה על לחפש ריגושים חוויות הרפתקאות בזמן שאני בזוגיות דווקא מדליקה אותי. במיוחד כשזה מגיע לגברים. 

 

זה מעניין לחשוב על זה, הצורך שלי באדם שיהיה לצידי, או ברקע, כדי לתת לי ביטחון בעולם. זאת כל תאוריית ההתקשרות לא? תינוקות צריכים את הדמות הזאת שתיתן להם ביטחון וככה הם יכולים להיות עצמאיים בעולם. אז מה קורה כשאנחנו מבוגרים? עדיין צריך דמות? או שזה מה שקורה כשיש התפתחות לא תקינה? איידונו.

 

בכל אופן. כבר שנים הסקרנות כלפי גברים נוכחת וגוברת לאט לאט לאט. הכלוב הוא בטח לא המקום לחפש אותם, אבל אני זקוקה לכנות רגשית גבוהה ביותר, no bullshit וייבז, וזה המקום היחיד בו נתקלתי במעטים שכאלו. למרות שגם לפעמים יש גברים ירושלמים חמודים, אבל אני לא רואה את עצמי נכנסת למקום מפלרטט שעוד צריך לבחון את הסחורה שמולו. זה מה שאני אוהבת בכלוב, מי שכותב אפשר לראות קצת מי הוא ולא ללכת סחור סחור. לא שזה הופך אותך לפסיכים proofed, אלוהים יודעת שגם נפלתי עם נשים. למרות שכשאני חושבת על האישה הספציפית שנפלתי איתה, לא באמת בטחתי בה מההתחלה, וכל הזמן היא הייתה תחת עיני הפקוחה. וברגע שהבנתי שהיא מחפופה עפתי משם, כעבור שבועיים של אינטראקציה אינטנסיבית אמנם, אבל רק שבועיים. בקיצור על מה אני מדברת? אתמול בייב אמרה "זוכרת שחשבנו שאולי יש לך הפרעות קשב? מה קרה עם זה? נטשנו את המחשבה הזאת". נכון היא ננטשה. בכל מקרה לא הייתי משלמת אלפי שקלים בשביל אבחון, אבל אולי כדאי שאנסה ריטלין לראות אם זה עושה לי משהו.

 

על מה דיברתי? החשקים המיניים שלי. הוויברטור שלי התקלקל לפני חודשים והשאיר אותי מתוסכלת מינית ועוד יותר מתוסכלת מהבת זוג שלא רוצה לשכב. עכשיו כשהיא טסה לקחתי את אחד הויברטורים שלה איתי. אה שיט אני צריכה להזמין משהו לבית של ההורים שלה בארהב שתביא לי כשהיא חוזרת. אם למישהי יש המלצות על ויברטורים יונקים סטייל סטיספייר hit me up.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י