ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שדה פרחים

מקום להניח את מחשבותיי
לפני חודשיים. יום ראשון, 5 באפריל 2026 בשעה 16:20

הבתזוג עם בחילה כבר 4 שעות, לא מצליחה לזוז או להקיא, מייבבת ומרגישה נורא. כבר 2 בלילה. אני נרדמתי פה ושם אבל השעתיים האחרונות היו נוראיות אז נשארתי איתה ערה וניסיתי כל מה שיכולתי, שזה לא הרבה. היא כזאת מסכנה ונשבר לי הלב. נראה שעכשיו יש איזו הקלה כי היא כבר פחות עושה קולות של מוות. הביטוח פשוט כל כך גרוע, גם הפניקס שהיא עשתה וגם מגדל שאני עשיתי הם פשוט ביטוחים כל כך מחרידים, אין עם מי לדבר במקרה חירום, הפניקס עוד מילא, סבירים, עם מגדל את לא יכולה לדבר עם נציג מהביטוח כשאת בחו"ל, אין דרך להאריך את הפוליסה או להוסיף כיסויים. זה מעצבן אותי כל כך. בשביל מה אנחנו משלמות לכם אם לא שתעזרו לנו בפאקינג חול במקרה רפואי. הטיול הזה מלמד אותי שלא משנה מה צריך לעשות פספורט קארד. אני סתם מתעצבנת על זה עכשיו מתוך החוסר אונים שאני לא מצליחה לעזור לה. לא ברור מה היא אכלה שעשתה את זה כי אכלנו כל היום אותו דבר. הבטן שלי גם מרגישה לא טוב אבל לא מתקרב למה שהיא חווה. חזרו אלי עכשיו מהמוקד של הפניקס אני מקווה שיהיו מועילים איכשהו. היא שקטה כבר כמה דקות, אני לא יודעת אם לנסות לדבר איתה למקרה שהיא נרדמה אמן אמן. איזה חוסר אונים לראות את מי שאת אוהבת סובלת ככה ואין לך מה לעשות כדי לעזור.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י