בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני שנה. 12 במאי 2023 בשעה 21:35

אנחנו יכולים להתווכח שעות על תיאוריות קונספירציה, קיומו של אלוהים, אבולוציה, חלל.  ויכוחים שגורמים לדם שלי לבעבע. שמעלים בי צורך עז לצרוח מתסכול. להוריד לו סטירה מצלצלת ולא במובן המחרמן. 

אבל כשנכנסים למיטה, אנחנו נטרוף אחת את השני בתאווה אדירה, במציצות אין סופיות, בספנקים אדירים שמשאירים תחת וירכיים בצבע בורדו כהה, בזיונים ארוכים שמשאירים תחת וירכיים תפוסים גם ימים אחר כך, בשיפשופים אינטנסיביים בזין ובכוס שמותירים אחר כך פצעים כואבים ופתוחים, תזכורת לתאוות הבשרים הבלתי נשלטת שקרתה שעות או ימים לפני כן. 

ובסופם, אחרי שהכל נגמר, מותשים ומתנשמים, אנחנו מתחבקים בכל הגוף, ידיים ורגליים מתערבבים אחד בשניה, לופתים אחד את השניה בכזו עוצמה והיצמדות כאילו החיים תלויים בזה, פיות מרעיפים נשיקות קטנות בכל מקום שהפה מצליח להגיע אליו, פנים נקברות בשקעי צוואר ושינה טובה, מנחמת, עמוקה נופלת על שנינו. 

 

 

 

אתמול הקראתי לו את נאום אריסטופנס מתוך המשתה של אפלטון. זה סיפור כל כך מצחיק ומלא אהבה על מהו ארוס ומה הן נפשות תואמות. אני לא מאמינה בנפשות תואמות. אני מאמינה בבני אדם שגורמים לך להרגיש שאת מושלמת בדיוק כמו שאת. 

רסטי גיימס - בסקס אין אלוהים .
לפני שנה
fatiefairy - אין שום ספק בזה.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - אני לא חושב שבני אדם מושלמים כמו שהם. אף אחד לא מושלם. אנחנו לא בסרט של דיסני.
בני אדם הם שק גדול של פגמים ושריטות שהם נושאים איתם. ועדיין, הם יכולים להיות נהדרים ומהממים ומתאימים בדיוק למה שאת רוצה וצריכה.
לפני שנה
fatiefairy - לא אמרתי שבני דם מושלמים. אמרתי שהוא גורם לי להרגיש מושלמת בדיוק כמו שאני. עם השקים מלאי הפגמים והשריטות שיש בי. השלמות באה מתוך הקבלה של הלא מושלם.
לפני שנה
fatiefairy - וגם, אני חושבת שהוא מושלם כמו שהוא. למרות שלפעמים בא לי להוריד לו אחת עם הצד המעליב :) הוא עדיין מושלם לי בדיוק כמו שהוא.
לפני שנה
RoadRunner - תענוג לקרוא אותך, שמחה שיש לכם אחד את השניה 🥰
לפני שנה
fatiefairy - תודה רבה רבה 🤗
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י