סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דתיים ובדסמ

סיפורים קצרים על ההתמודדות של דתיים בעולם הבדס"מ.
בדיוני למחצה, נכתב ע"י דתי לאומי, לא עבר עיניים זרות טרם הפרסום בבלוג.
הבהרה: בבלוג הזה התפרסמו סיפורים באורך מלא, מטרתם הבנה והסברה של שילוב העולמות, אין כאן תוכן בידורי או מיני לשמו, מומלץ לשבת בנחת, עם זמן ושתייה, ולקרוא לאט.
והארה אחרונה לדתיים ודתיות, כמו נוח, גם אני כצדיק בדורותיי (לאחד הפירושים) כותב באופן צנוע י ח ס י ת לאתר שאתם נמצאים בו. (יוצא מנקודת הנחה שאם אתם כבר כאן, מה שאכתוב כבר לא יחטיא אתכם).
יהי רצון שיהיו כל מעשינו לשם שמיים באמת.
לפני שנתיים. 25 באוקטובר 2022 בשעה 2:54

ידעתי שמשהו קרה. 

דפקתי בדלת המשרד, "תכנס" שמעתי את קולו של ראש הישיבה מבפנים, הוא חיכה לי. 

פתחתי את הדלת ונכנסתי, לעיניי נגלו שני הרבנים, ראש הישיבה והרב מחנך של השיעור שלי, הפנים שלהם... לפי הבעות פניהם הבנתי, קרה משהו רע, רע מאוד. 

"#####, שב בבקשה." הוא אמר בקול רשמי שמעולם לא הופנה כלפיי, טון רשמי, כמעט מנוכר. 

"נוח לי לעמוד." אמרתי. מבין שיתרחש פה קרב, קרב מוחות, ואני במיעוט מספרי ואיכותי נוכח היריב. 

"אתה יודע למה ראש הישיבה שלח לקרוא לך באמצע סדר צהריים?" שאל הר"מ, הצעיר יותר מראש הישיבה בעל הזקן הלבן. 

הנדתי בראשי לשלילה, מתאמץ להיות מוכן למשהו רע שאינני יודע מהו. 

"#####, יש לך כישרון כתיבה, כישרון כתיבה טוב." ראש הישיבה קימץ במילים, דבריו מחושבים, "רציתי לשאול אותך... מה בדיוק אתה עושה איתו?" 

"אני כותב בעלון של הישיבה-" 

"אנחנו יודעים." קטע אותי הר"מ. 

ראש הישיבה הביט בו במבט מהסה, ושב ופנה אליי, "#####," קולו היה רך, מתחשב, מתאמץ להכיל, להבין, "תספר לי בבקשה את האמת." 

"זאת האמת." חתכתי. 

"את כל האמת, בבקשה." 

"הרב" נשמתי נשימה עמוקה, עיניי נעוצות בעיניו במבט יציב כהר "יוסיף דעת יוסיף מכאוב." 

"סוף דבר הכל נשמע" הוא אמר מייד "לא קראנו לך סתם, #####, אין לי רוח הקודש, אבל יש לנו מערכות הפעלה בסיסיות כאן ו..." השתתק, "אני לא רוצה לפגוע בך" אמר, "רק אני מבקש, תסביר." 

"להסביר מה?" שמרתי על ארשת פנים רגילה, אילצתי אותם לפתוח את כל הקלפים, לגלות את הסודות, לחשוף את הכאב לאוויר העולם.

"אני מקווה שזו טעות, #####, אני באמת מקווה שזו טעות." אמר הר"מ "אבל אתמול בלילה עברתי במקרה, מסיבות טכניות לחלוטין, על הנתוני רשת... אתה יודע מה זה אומר?" 

"אני רוצה שתסביר." לא יודע מה נכנס בי באותו רגע, בשלב הזה כבר הייתי כמעט בטוח שהם גילו, שהם יודעים. 

"הבנתי מה עשית אתמול בלילה, הופתעתי מאוד, מאוד, נאלצתי, בצעד חריג, לשתף את ראש הישיבה ורק את ראש הישיבה, התייעצנו על העניין שלך כל הבוקר. ראש הישיבה רוצה לשמוע אותך." 

"מה עשיתי אתמול בלילה?" המשכתי להעמיד פני תם, למרות שכולנו ידענו את האמת, במבט לאחור אני מבין שפשוט רציתי לשמוע אותם, את האנשים שאני מכבד ומעריך, אומרים את הסודות האפלים שלי בקול, רק כך יכולתי להצליח להפנים שזה אמיתי. הייתי צריך לשמוע את זה ממישהו אחר. 

"אתה גלשת אתמול באתר לא צנוע." אמר ראש הישיבה, לאט-לאט, עיניו הנבונות לא זזו מעיני "ושלחת שם קובץ, בקובץ היה קטע כתיבה שלך, שלך... אתה יודע שאני קורא בקביעות -וגם לומד ונהנה- מהמאמרים שלך בעלון של הישיבה, זהיתי את הסגנון שלך, הסגנון המשובח שלך, אבל התוכן... ה' ירחם... "הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו" עשיו ה... רשע, שרש"י הקדוש אומר שהיה צד נשים מתחת יד בעליהן, #####, #####, מה אתה בדיוק? יעקב איש תם יושב אהלים, או עשיו הרשע הנואף, המעמיד פני צדיק וצד אחרים בפיו?" 

עצמתי את עיני לרגע של מחשבה, פקחתי אותן, אתמול בלילה עשיתי את הדבר הנכון, הידיעה הזאת נתנה לי כוח, פקחתי את עיני והרגשתי... חזק. "כבוד הרב." קולי נשמע יציב ושמחתי על כך "יעקב נאלץ להיעטות בגדי-עיזים ולהידמות לעשיו הרשע, ובחיצוניות, ידיו הרגישו שעירות וגסות כידי עשיו, אבל לא הידיים אלא הקול הוא המעיד על פנימיות האדם, אני מודה, השתמשתי בכלים גסים, בידי עשיו, אבל... כבוד הרב..." קולי נצטרד לפתע "בפנימיות שלי לא השתניתי, קולי היה ונשאר קול יעקב, איש תם, יושב אהלים." 

דממה. 

"אבל מה יש לך לחפש באתרים כאלו מלכתחילה?" שאל הר"מ בשקט. 

"מחילה מכבודכם..." זהו זה, אפתח את הקלפים כולם "...מה אתם יודעים על נטיות הפוכות?" 

"אין לך נטיות הפוכות." קבע הר"מ מייד, וקיבל עוד מבט נוזף מראש הישיבה. 

"#####, אנחנו יודעים מה זה נטיות הפוכות, גם הרב שעומד לידי וגם אני, שנינו עזרנו ליותר מבחור אחד שיש לו נטיות כאלו. הייתי אומר לך שאנחנו מכירים את הנושא." 

נדתי בראשי באיטיות, "אתם חושבים שאתם יודעים, יסלח לי הרב, זה רחב יותר ממה שאתם מכירים..." ליקקתי את שפתיי שכבר היו יבשות "נטיות הפוכות זו רק תכונה אחת מרשימה שלמה של תכונות מיניות לא רגילות, לצד נטיות הפוכות, תוכלו למצוא משיכה לבעלי חיים, לגופות, לתינוקות, חשק... מיני, לחפצים... ועוד..." השתתקתי, קולי נאלם לפתע. 

"#####", מבטו של ראש הישיבה היה נבון ואוהב "אתה בעל נטיות הפוכות?" 

"לא," אמרתי במאמץ ובקול שהפך שבור, "צדקת, אתה מכיר אותי." אמרתי לר"מ. 

"אין לי נטיות הפוכות, אבל... יש לי דברים אחרים." 

"על זה כתבת." ראש הישיבה החכם ספק-קבע ספק-שאל. 

"כן." 

"קראתי את הקטע יותר מפעם אחת, הכנסת שם את הנשמה שלך, זה ברור, וזה הדבר היחיד שברור שם. אני לא רוצה לדבר על מה שיש שם בדיוק... אבל... מה יש שם בדיוק?" בפעם הראשונה בחיי, ראיתי את ראש הישיבה חסר אונים, זה היה בלתי ייאמן. 

"זה," אמרתי ברכות "זה מה שיש שם, הרב, ביטוי של יצר מיני חריג, על זה כתבתי." 

"אבל למה?" שאל הר"מ. 

"אין לי בררה." בלעתי רוקי. 

"זה... זה עוזר לך לא לחטוא? לכתוב דברים לאתרים כאלו?" שאל ראש הישיבה. 

"גם, מעט, מעט מדי, אבל זה ממש לא העניין. העניין זה לעזור לאנשים, כמוני, ויש, אני בטוח, חייבים להיות, כואבים כמוני ורוצים כמוני ו... מבולבלים יותר ממני-" 

"ומה יעזור להם הדבר הזה שכתבת?" קטע אותי הר"מ. 

"זיהוי, אני רוצה שידעו, שדתיים כמוני ידעו שהם לא לבד, שיש למי לפנות. אני רוצה..." אוף, רציתי לבכות, זה באמת בעומק נשמתי, זה כל מה שאני רוצה כאן, "אני רוצה לעזור לאנשים, לעשות את העולם... הרע... הזה... לקצת, קצת פחות רע. זה הכל. זה כל מה שרציתי!" 

"אתה-" התפרץ הר"מ. 

"כמו ה'" קטע אותו ראש הישיבה "אלוקים ברא עולם כדי לרחם על ברואיו ולהיטיב להם, #####, לא אסתיר ממך, הבוקר עלתה בחדר הזה הסברא שאולי, לאור מה שעשית אתמול וההשפעה שיש לך בישיבה, אולי טוב שתעזוב למקום אחר." נשמתי נעתקה, מזה פחדתי, באמת פחדתי, וזה היה פחד מוצדק, "ויש מצווה להידמות לקדוש-ברוך-הוא, ואולי..." לא הצלחתי כבר לעצור, דבריו היו כמו מרפא לנפש "ואולי מבין כולנו... אתה מקיים את המצווה הזו בשלמות רבה... אבל... נצטרך לחשוב עוד מה לעשות, אתה מבין... אתה... בוכה?" כבר בכיתי ללא שליטה, העולם היה מטושטש בדמעות, כבר לא ראיתי את החדר הפשוט והקטן ששימש משרד לראש הישיבה, הדמעות הסתירו לי, שמעתי צעדים, דלת נפתחת, לאחר רגעים שעברו עליי כמו חלום שמעתי את ראש הישיבה לידי. 

"תשתה, #####, תרגע." מבעד לטשטוש הבחנתי בכוס זכוכית מלאה מים, לקחתי אותה ביד רועדת, מעט מים הרטיבו את ידי, החזקתי את הכוס בשתי ידיי. 

"תשתה." 

"ברוך... אתה... ה' אלוקינו מלך העולם, שהכל נהיה בדברו." 

"אמן!" צעק-זעק ראש הישיבה ברגש. 

לגמתי מהמים, והרגשתי טוב יותר, ראייתי התחילה להתבהר, ליבי החל מאט את קצת פעימותיו. 

"א-א-אני..." גמגמתי בשקט, ראש הישיבה הטה ראשו והאזין לי "א-אני חייב לעשות את זה." 

הוא הניח יד חמה על כתפי. "אנחנו עוד נדבר על זה." 

רוגע ממקור לא ברור נבע בי ומילא אותי פתאום. 

 

 

 

 

 

 

דתי אמיץ - בוקר טוב. שאלה: מה ההבדל בין פרסום ב"בלוג" לפרסום ב"מגזין"? למה ואיך מפרסמים ב"מגזין"?
תודה מראש לכל המשיבים.
לפני שנתיים
עומק של שליטה{שולטת} - אתה כותב נפלא ..רק ארוך מדי!
עצה חברית -תקצר לקורא..

תודה:)
לפני שנתיים
דתי אמיץ - תודה, מבחינה מקצועית וודאי שזה עדיין בז'אנר הסיפור הקצר, לכן שאלתי בתגובה הראשונה אודות פרסום במגזין.
אשקול להמשך
לפני שנתיים
חיפושית זבל - תודה דתי אמיץ 💜
לפני שנתיים
דתי אמיץ - שלום Demigod.
מסכים כמה וכמה דברים ממה שכתבת. הבהרות: בחור לרוב לא "מגורש" ממסגרת, כשרב אומר "אולי יהיה לך טוב יותר במקום אחר" זה לא שקר או נימוס, מניסיוני, הם באמת מתכוונים לזה. שים לב גם שהרב אמר "...וההשפעה שיש לך בישיבה" משמע החשש משהיית הבחור בישיבה נובע מהשפעה שלילית על בחורים אחרים.
אגב, "דת" זו מילה שמשמעה "חוק", היא כמעט ולא מופיעה בתנ"ך ("אשדת למו" בדברים ו"את דתי המלך אינם עושים" אסתר) טכנית, היהדות היא אמונה ולא דת, המונח "דתי" משמש לזיהוי וזה לגטימי, בערך כמו חייל חי"ר ששייך ל"צנחנים" אבל מתנגד לצניחה מבצעית מסיבות טקטיות. דתי אין פירושו אדם שכבול במחשבתו כשם שצנחן אין פירושו לוחם שמתעסק רק בצניחה.
מאחל לך שמחה בחייך🙂
לפני שנתיים
דתי אמיץ - יפה אמרת.
נ.ב. חבל שאנחנו באתר דיסקרטי, מורקי"ם זה אחד הדברים האהובים עליי.
לפני שנתיים
בס ד - בתור אחד שניסה להסביר ולהתנסח, אני עדיין בלבט על איך אפשר לקרוא לזה. קינק זו סטיה באופן מילולי, אבל פטיש?
ניסיתי להציע "צרכים יחודיים במיניות" אך זה נשמע רע. אולי "מיניות מועצמת"? "מיניות עשירה"... מוזמן לסער מוחות:]
לפני שנתיים
דתי אמיץ - ברוך השב, בסד!
לצערי בעוד זמן קצר לא אוכל להיות זמין עד צאת השבת וקצת אחריה.
מבטיח שכבר כתבתי כמה טיוטות, טוב שיש סוף סוף עם מי להתייעץ.
לפני שנתיים
Long haired queen​(שולטת) - אהבתי מאוד את האומץ שלך והחקירה הפנימית. רואים שאכפת לך, אבל אני חייבת לצאת נגד ההשוואה שעשית בין קהילת הלהט"ב והבדס"מ לבין משיכה לחיות/תינוקות/גופות.

אין קשר בין שני הדברים האלה!!
הראשונים לא כופים עצמם על חסרי ישע שלא מסוגלים להביע הסכמה.
הם, או יותר נכון אנחנו, מנהלים ומנהלות קשרים בין שני בוגרים שבוחרים בקשר הזה בהסכמה מודעת, מתוך אהבה בדיוק כמו שגבר מסוים יאהב אישה מסוימת ולהפך. אין הבדל בין אהבה לאהבה. ההקבלה הזו מכעיסה אותי ומובילה לתפיסות חשוכות ומסוכנות עד לרמת רצח חפים מפשע.

מקווה שהדברים שכתבתי מעוררים בך מחשבה ואשמח להמשיך בדיון תרבותי. לא באתי לכעוס או לפגוע רק להביע כאב.
לפני שנתיים
דתי אמיץ - כאבך מובן ואני מצר עליו.
ראי, בסיפור, בחור דתי בדס"מי נאלץ להנגיש את עצם קיומם של נטיות בדס"מ לשני רבניו, אנשי רוח שראשם ורובם בתורה, הם אינם תמימים לגמרי, הם יודעים שיש נטיות הפוכות, אבל זהו.
בגדול, זה כל מה שהם יודעים על העולם החוץ ונילי.
ראי, אנו בני אדם, ברשימת "יונקים" אנו נופיע לצד כלבים, דולפינים וג'ירפות.
ראי, אנו בדס"מיים, ברשימת "נטיות מיניות לא רגילות" נופיע לצד נטיות מיניות קשות.
וודאי שיש הבדל! האם עובדת היותי יונק גורמת לי להידמות לדולפין?
לא, אבל... כן, קצת.
דמייני שמגיעים חייזרים לכדור הארץ, בתור התחלה ניאלץ להסביר: ראו, יש מגוון צורות חיים מפותחות יותר ופחות... אני מקווה שהבנת את הרעיון, לאדם שמכיר רק "וניל - נטיות הפוכות" צריך להכיר את כל קצוות הקשת, כמו שלחייזר נציג את בעלי החיים, גם השונים מאוד מאיתנו, הרי הוא לא יודע על עצם קיומם של חרק ויונק וטורף על ולאדם, אי אפשר להסביר לו שהם שונים אחד מהשני באופן מהותי טרם הבין את עצם קיומם.
הרי איך זה היה נראה אם מישהו משלנו ינסה מייד להסביר לונילים שאין קשר בינו לבין הנטיות האלו? משעשע לדמיין את זה:
"תראה אחי, אני בסדר, טוב? יש כאלו שנמשכים מינית לתינוקות, ואני נמשך מינית לבחורות שמתנהגות כמו כלב, קשורות בקולר ואוכלות מהרצפה.
ויש לי חבר שנמשך לנשים שמתייחסות אליו כמו עבד -נועלות אותו בכלוב, יורקות עליו, מצליפות בו בשוט...
מה קשה לך להבין שאין קשר ביננו לבין אנשים שנמשכים מינית לחפצים או גופות?!"
וודאי שיש הבדל גדול מאוד, אבל לונילי -ועוד דתי- הכל שייך למשהו אחד, משהו שהוא בקושי ידע על קיומו.
ולסיום, באחת הפעמים הבודדות בחיי שנחשפתי מול חבר טוב, לפני שנים, כך הסברתי לו: אין לי נטיות הפוכות, אבל בעל נטיות הפוכות ואני נהיה באותה רשימה של נטיות מיניות לא רגילות, יחד עם דברים גרועים בהרבה.
אם קראת עד כאן, מקווה שנחה דעתך.
יום טוב.
לפני שנתיים
Long haired queen​(שולטת) - לא, לא חושבת שזה צריך להיות על אותה קשת. לא צריך להעלות בכלל נושאים של פדופיליה וכו בדיון על מיניות אלטרנטיבית.
אין שום קשר ולא צריך להיות.
זה שאתה ממשיך להשוות ביניהם זה העוול.
לפני שנתיים
דתי אמיץ - טוב.
נמאס לי להסתיר, אני ח' ק' במסיבת שחרור וכרגע תחת השפעת אלכוהול.
אנא, האמיני לי שכוונותי טהורות.
אני שותה כי שירות 2.8 היה קשה באמת.
וממשיך לכתוב רהוט גם אחרי הוודקא.
תשובה טובה יותר בהמשך...?
לפני שנתיים
Long haired queen​(שולטת) - שתה מים ושמור על עצמך
לפני שנתיים
דתי אמיץ - חחחחח
זה גם מה שחברי האפיקורס המליץ לי
ליטר וחצי מים על ליטר וודקא.
אולי
לפני שנתיים
דתי אמיץ - בוקר טוב וסליחה על העיכוב, יפה מצידך לפתוח בדיון תרבותי ואני בעד העניין. (וכן, הייתי שתוי קשות, ההאנגובר חלף אחרי שעות לא מעטות).
אז בדקתי פעם נוספת ווידאתי, אכן, הנטיות שלנו, יחד עם נטיות קשות יותר, שייכות לקבוצת התנהגויות שנקראית "פראפיליה" - התנהגויות מיניות לא רגילות. אנחנו שם, יחד עם כל השאר, לגיטימיים יותר או פחות.
אחרי הפראפיליה פתחתי שוב את ויקיפדיה וודאתי, אכן, אדם שייך למשפחת "היונקים" יחד עם יותר מ5000 מינים אחרים.
מה שבאמת מרתק ולא ידעתי לפני, שהתנהגויות מיניות חריגות יצאו מהגדרה שלהן כ"לא לגטימיות" בצורה חלקית ביותר במהלך הדורות, לכל אדם יש מסגרת - דת או חברה או שניהן, בזה הבנתי את חששך שהדבר מוביל לתפיסות חשוכות ואת צודקת, יש לעשות הבחנה בין חריגות מיניות שלא מובילות לרוע (אנחנו) לבין אלו שכן.
מעניין לציין שגם כיום קיימות מדינות שרואות ביחסים בדסמיי"ם בהסכמה עברה פלילית. (ויקיפדיה, ערך "פראפיליה", תת ערך "פראפיליה במשפט").
המהלך שבו פראפיליות הופכות ללגטימיות הוא מהלך איטי, שימי לב לשוני ביני לבינך, השתמשת במושג "מיניות אלטרנטיבית" מושג שחדש עד לא ידוע בעולם הדתי, אצלך ההתפתחות ההיסטורית הושלמה, פראפיליות מסויימות קיבלו אצלך שם רשמי והפכו ללגטימיות באופן סופי.
בעולם הדתי זה לא כך, ואכן, הפראפיליות עדיין לא הפכו ללגטימיות.
הרעיון שעם התפתחות האנושות מוצאים פתרון לצרכים לא נפוצים, מעניין, ייתכן שבעתיד הרחוק יימצאו פתרונות טכנולוגיים וחברתיים גם לפראפילים שונים וקשים מאיתנו, שכמונו, הם לא בחרו בזה.
לסיכום, במקור בדס"מ ונטיות קשות יותר אכן היו באותה קטגוריה, עם ההתפתחות ההיסטורית הבדס"מ ונטיות נוספות קיבלו לגטימציה בחלקים רבים בעולם, נתינת השם "מיניות אלטרנטיבית" מהווה רגל מסיימת ללגיטמיציה של הבדס"מ והמיניות ההפוכות.
היות ואני שייך לעולם תרבותי וחברתי שונה מאוד משלך, אצלי עדיין הבדס"מ שייך באופן מהותי לחלק מוסתר במציאות, פראפיליות.
אגב, באופן אישי אני פועל לשפר את המצב הזה... כאן.
בכל מקרה, אולי זה שווה סיפור.
נ.ב. בסיפור משלישי האחרון יש דרך עדינה בהרבה להסביר את הבדס"מ לוניליים, זה לא משקף שינוי מהותי בדעתי, והשוני נובע אך מהדמויות בסיפורים.
מקווה שנחה דעתך.
לפני שנתיים
דתי אמיץ - בבקשה לקרוא את הפוסטים האחרונים שלי. מקרה חירום
לפני שנתיים
טלי35​(שולטת) - כתבת יפה מאוד.

אתה נורמלי. "זה" נורמלי

יש פה לא מעט דתיים.

(בעוד שעל נטיות הפוכות יכולים להדיין כי יש איסור - לא ידוע לי על איסור על BDSM)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י