אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הלכתי קצת לכלוב ?אמיתי אבל ?

לפני 4 חודשים. 17 בינואר 2024 בשעה 22:08

מה הקטע שאצל רוב הנשלטים המשמעות של שליטה היא חדירה. כאילו זה המשמעות של שליטה נשית, לשים סטראפון ולזיין.

עוד אני שומעת הרבה שאוהבים ניוש. שמדברים אליהם כמו לאשה וגם שאומרים להם להתלבש כמו אישה.

ועוד מתלווה לזה שכבר לא אכפת להם שיכנס גם גבר לסצנה.. ו״לא אני לא הומו, אבל אין לי בעיה למצוץ זין אם זה מה שאת רוצה.״

עכשיו אין לי בעיה עם כל זה באופן כללי  כן. לי זה לא עושה את זה. גם לא בא לי נשלט כזה בשיא הכנות.  מעדיפה נשלט שהוא ביום יום שלו גבר דומיננטי עם מראה גברי במקסימום. בשליטה גברית אין דבר כזה שהנשלטת רוצה שידברו אליה כמו גבר ושמה בגדים של גבר.לא מכירה נשלטת עם פנטזיה כזאת. מה הקטע שזה ככה רק בשליטה נשית? הגבר רוצה להפוך נשי ממש וזה הופך את השולטת למאוד גברית כמו בוצ׳ה, כבר לא שולטת סקסית.  כי בחורה שאוהבת גברים שנראים כמו גבר מריחים כמו גבר ומתנהגים כמו גבר, לא הייתה רוצה שישים עקבים וחוטיני ורוד ולדבר אליו כמו לאשה. אם הייתי רוצה לזיין אישה הייתי מזיינת אישה.

אז מה הקטע? מרגיש לי שיש כאלה שזה פשוט כי אולי הם מפחדים לנסות להיות עם גבר ושזה אישה או עם אישה אז זה בסדר.

אין לי בעיה עם חדירה לגבר זה דווקא מאוד סקסי בעיני אבל זה נורא אינטימי וצריך להיות עם מישהו מאוד מיוחד מבחינתי, עד עכשיו קרה עם אחד שבאמת היה מיוחד… וזה היה מטורף פשוט. נהניתי לשמוע אותו נאנח ומיילל לי בידיים חסר אונים. זה גם הטריף אותי כי הוא הכי גברי שיש. הוא היה השולט שלי ולזיין את השולט שלי כמו שהוא זיין אותי הייתה חוויה בלתי רגילה .

בכל אופן שליטה נשית זה כל כך הרבה מעבר ללחדור לגבר. לא נראה לי שרוב השולטות מסתובבות עם סטראפון ומחפשות ״לזיין״.

אז כל אלו שפונים אליי בבקשות לזיין אותם תעשו לי טובה ואל תזיינו לי את המוח .

 

deepThinker - אני לא מתחבר לחדירה בכלל. אני דווקא לא רואה שזה כזה דומיננטי, אולי בפורנו כן. רוב הנשלטים מתחברים לפוט פטיש מתוך הנחה פשוטה שזה הפטיש הכי נפוץ.
לפני 4 חודשים
deepThinker - לא עניתי לשאר הנק אני עייף, בטוח שיענו לך במקומי לגבי קונטקס של אקט ושאישה לא מאבדת מהנשיות שלה וגבר יכול לאהוב להיחדר בלי לאהוב בנים. יש שולטת בשם archAngel, את מוזמנת לקרוא אותה
לפני 4 חודשים
mica​(מתחלפת) - לא רשמתי שאני חושבת שזה מוריד בכלל מהאישה לחדור.
לפני 4 חודשים
נסס - לדעתי השליטה הנשית.
זה סוג שלנסות לשלוט על העולם הגברי.
סוג של ניסיון מימוש , חיקוי, דבר שנבנה מתודעת חסר , תודעת נקם כנגד מציאות שלא נתפסה לחלק מהנשים כהשלמה אל מציאות מיקום הגברים בעולם.
לפני 4 חודשים
deepThinker - לדעתי השליטה הגברית.
זה סוג שלנסות לשלוט על העולם הנשי.
סוג של ניסיון מימוש , חיקוי, דבר שנבנה מתודעת חסר , תודעת נקם כנגד מציאות שלא נתפסה לחלק מהגברים כהשלמה אל מציאות מיקום הנשים בעולם.
לפני 4 חודשים
mica​(מתחלפת) - זה לא נכון להסתכל על זה ככה.
גברים מסוימים יעשו ככה כן, כמו שנשים מסוימות יעשו בדיוק ככה נשמה קטנה בגברים.
זה אנשים, קקה אנשים ליתר דיוק לא יחסי שליטה בריאים וטובים.
לפני 4 חודשים
mica​(מתחלפת) - וואו איזה בורות סליחה.
יחסי שליטה זה יחסי שליטה. אין קשר אם הגבר או האישה שולטים. מה קשור חיקוי וואו.
לפני 4 חודשים
ArchAngel​(שולטת) - בתור חודרת שדווקא כן מחפשת לזיין (או לפחות חיפשתי לפני שהתחתנתי ועכשיו אני מזיינת רק אחד) אני מסכימה איתך ששליטה נשית לא קשורה לחדירה.
חדירה היא חדירה. גבר לא הופך לשולט רק כי חדר לאישה. גם אישה לא הופכת שולטת רק כי חדרה לאישה. גם לא גבר אל גבר. ורק כשזו אישה חודרת לגבר אז מניחים את השטות הפורנוגרפית הזו, רק לזה נותנים שם מהפורנו כמו peggimg במקום מין אנאלי כמו ביתר המקרים, כנראה כי העולם עדיין שמרני מדי להבין שזה פשוט אקט מיני שיכול להיות לגמרי ונילי. אז חייבים להדביק לזה קונטקסט של שליטה.
ואת האמת זה כולה חדירה, ולא צריך ניוש (לא ניישתי נחדר מעולם כי זה לא מדבר אלי ולא תנאי לחדירה בכלל) ולא צריך בלאגנים. איזה סיפור מהתחת עשו ממין בתחת.
אם אני מערבת שליטה זה מתחילים מאקטים אחרים או בכלל לדינמיקה שנבנית ולא קשורה לקיום החדירה עצמה, וזה מה שיהפוך את זה לסשן ולא סתם לזה שחדרתי. כן, גם אם החדירה הייתה אינטנסיבית זה רק הופך את זה למין אינטנסיבי, שליטה היא יותר מזה.
לפני 4 חודשים
mica​(מתחלפת) - בדיוק. תודה לך שהשמעת את קולך 🙏🏼❤️
לפני 4 חודשים
דקיקון​(נשלט) - מיליארד נשלטים לא טועים. החדירה והניוש הם אקטים של שליטה באופן הכי מהותי של הבדס"ם (בלי להרחיב ועל קצה המזלג)
לפני 4 חודשים
ilshowu - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 4 חודשים
mclovin - נשמע לי שיש המון הבדלים בין המגדרים. גם אין כל כך גברים עם מאמי אישיוז. זה פשוט שונה ומחנכים אותנו שונה. ויש טאבו הרבה יותר גדול ומשהו יותר משפיל לגבר בלהיות נשי, מאשר הפוך. גם חדירה לדעתי, לא חייבת להראות שליטה, אבל היא כן גורמת לצד הנחדר להיות יותר פתוח, פגיע (לא רק פיזית).. מובל. דברים פיזיים כן משפיעים בסוף על המנטאליים
לפני חודשיים
goten-av - קלעת בול .. 💪
לפני חודשיים
Venomous - מסכים בהחלט...
לפני 3 ימים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י