שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Kinky Reflections

מסע לגילוי עצמי דרך עולם הBDSM
לפני 10 חודשים. 4 באוגוסט 2023 בשעה 17:29

כתבתי פוסט בעבר על החוויה שלי מהמסיבה של הסין אתיקס, על איך שהמקום מלא באנשים שבחיפושים.. על זה שהמקום בגדול די מבאס ושלא נהנתי.

כבר הרבה זמן שרציתי חוויה מתקנת, כי אני יודעת שיש שם פוטנציאל לערב מטורך אם רק באים עם האנשים הנכונים. בסופו של דבר המפיקים משקיעים בתפאורה, יש קהל של אנשים איכותיים (יחסית) והמוזיקה סבירה ממש (אם המבחן הוא כמה כואבות האוזניים אחרי האירוע).

ואתמול הפוטנציאל מומש (: 

אולי בגלל שזה היה גם מסיבה אחרונה מהסוג הזה לעוד הרבה זמן בשבילי (לפחות בישראל) או אולי בגלל שזה היה ערב אחרון שלי ושל הבן זוג שלי ביחד לפני שאני טסה. ככה או ככה שמחה שנשאר לי טעם טוב מהמקום.

האמת, אני חושבת שנהנתי כל כך כי פשוט נהנתי לראות אותו נדלק מהמשום. מכל ההופעות ומכל האנשים היפים שם! נהנתי מזה שהוא ליטף אותי בטוסיק במהלך הערב והצליף בי כל כמה דק סתם כדי להזכיר לי שאני שייכת לו.

נהנתי לרקוד ולהתחרמן איתו על הרחבה... כל כך הרבה זמן רציתי לרקוד ככה איתו ולשים זין על כל מי שמסביבי.. אני נהנתי להתחכך בו ולהדליק אותו.

וכשנכנסנו לחדר חושך ולחדר משחקים, מקום שבדרך כלל ממש לא עושה לי את זה (פשוט מלא גופות מזדיינים) הפעם הוטרפתי מכמה שנהנתי שם... התמזמזנו והזדיינו מול כל האנשים.

וכל העומס שהיה שם, כל הרעש של הגניחות של האנשים, המוזיקה ברקע, האורות המעומעמים, טשטשו לי את כל המחשבות כמו סם! התרכזתי בעונג של הגוף שלי, התרכזתי בזין שלו שחדר בי הכי עמוק שאי פעם הרגשתי אותו (שהפעם גם לא כאב לשם שינוי) ופשוט עפתי....

לראות אותו נהנה מלצפות באנשים מסביבנו, לדעת כמה הוא מתענג עליי, לראות אותו ככה מחייך ללא הפסקה (החולשה שלי).

באותו הערב הייתי עושה הכל איתו. גם לעלות על הבמה ולהזדיין מול כולם אם הוא היה מבקש! סמכתי עליו בעיניים עצומות. הוא כל כך דאג לי והרגשתי כל כך הרבה ביטחון איתו.

והכי כיף היה שגם אחרי שעשינו 2 סיבובים ונסענו הביתה, עדיין נשאר טעם של עוד.. שנמשך ברכב.. ובספה... ולמחרת במיטה.. ושוב בספה... בקיצור הבנתם.

 

המסקנה שלי מהערב הזה זה שזה כמעט לא משנה לאיזה מסיבה תלכו, גם למסיבה הכי יוקרתית ואיכותית שיש, אם לא תלכו עם האנשים שעושים לכם טוב, כנראה שלא ממש תהנו...

הדבר היחידי שאני מצטערת על זה שלא הצטלמנו ביחד. אבל אני רואה את זה כסימן טוב.. כל כך נהננו מהרגע שלא עניין אותנו המצלמה.

 

אז הנה תמונה של הלוק שלי מלפני, ותמונה של החתיך שלי אחרי (:

(ממש שמחה שהתעקשתי לצלם אותו)

נרגל - שיתוף מקסים
לפני 10 חודשים
ציף - היכן זה כתןבת?
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י