בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 14 באוגוסט 2023 בשעה 10:20

וואו. כל-כך הרבה קרה מאז שהייתי כאן. אנסה לסדר את זה.

כמו שאתם יודעים, לפני חודשיים אשתי הפסיקה את המשחק, החזירה לי את המפתח וחתמה את הסיפור.

זה קרה אחרי שהשתעשענו שנינו במחשבה האם אוכל לגמור כשאני נעול עם ויברטור שמרטיט לי את הכלובון, ואני לקחתי יוזמה וגיליתי (לבד) שזה אפשרי ודי מדהים. אבל אשתי לא התחברה לרעיון שאני עושה מה שבא לי, וסיימה את הסיפור. דיברנו עוד באותו יום התנצלתי והדגשתי כמה שאני מתחרט על זה וכמה שלא חשבתי שזה מה שיקרה וכו. בסופו של דבר היא לא כעסה עלי, אבל לא רצתה להמשיך.

לא לחצתי. אמרתי שכשהיא תחליט שבא לה – נמשיך, אבל מיום ליום זה היה נראה רחוק יותר. היא לא הזכירה את זה, ולא ממש דיברנו על זה. ניסיתי לחזור למה שהיה לפני, שאני לא מאונן מיוזמתי כדי לא לפגוע בסקס שלנו, וזה הצליח אבל רק חלקית לצערי. יוצא לי הרבה להיות חרמן, וכשאני חרמן אני לא תמיד מצליח להתאפק. לפני קצת יותר מחודש הייתי באיזה מקסטוק, ראיתי קופסה ננעלת שהייתה נראית לי מתאימה וקניתי, עם מנעול קטן. הבאתי הביתה, ואמרתי לה שכשהיא תרצה יום אחד – המפתח של המנעול הזה יכול להתחבר למפתח של הכלובון, ובקופסה הזאת אפשר לנעול את כל המכשירים הרוטטים שלנו (וברוך השם יש לנו לא מעט. ויברטור, קוקרינג רוטט, מג׳יק וונד דק ועבה, באט פלאג, לא חסר) כך שאם אהיה נעול לא תהיה לי גישה אליהם בלי אישור שלה. היא לא הגיבה לזה כל-כך, רק חייכה כזה ואמרה אוקיי, אבל לא היה נראה שזה מושך אותה או מקרב אותה לנעול אותי.

אבל אז, בסוף השבוע, שכבנו באיזה ערב וכשסיימנו היא מסתובבת, מוציאה את הכלובון ושולחת אותי להינעל. עכשיו. די המום כי לא ראיתי את זה בא בכלל, קצת כמו בפעם הראשונה שהיא נעלה אותי. איך היא תמיד מצליחה להפתיע אותי, גם אחרי כל השנים שאנחנו מכירים. אני כל-כך אוהב את זה בה.

לא הייתי מוכן, אז ביקשתי אולי מחר בבוקר או משהו, רגע לעכל את זה, כי לא הייתי במוד של נעילה בכלל. בכל זאת, יותר מחודש שאני חופשי ומאושר. כמובן שהיא לא הסכימה לשמוע, ותוך כמה דקות הכלובון כבר כלא לי את הזין והמפתח היה בידיים שלה.

פאק. זה קורה שוב. אני נעול. מי יודע מתי אגע בזין שלי שוב.

די מהר הבנתי שהפעם זה הולך להיות שונה. הו, מאד מאד מאד שונה.

bondman​(נשלט){FLR} - מדהים. ואני מקווה שלמדת את הלקח.
:-)
לפני שנה
Somehow{FLR} - חכה, יש עוד פרקים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י