בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני שנה. 17 באוגוסט 2023 בשעה 8:28

מאז, היא החליטה על שיטת הפסילות. בכל פעם שאני עושה משהו שלא מוצא חן בעיניה, לא משנה אם בכוונה או לא, אני מקבל פסילה.

זה יכל להיות כל דבר, אבל הכי הרבה פסילות חטפתי סביב העבודה. אני בפרויקט גדול בעבודה עכשיו, וצריך לשבת המון על המחשב (עובד מהבית לרוב). היא החליטה לעזור לי עם זה. אנחנו עושים זום בכל בוקר, היא מהמשרד ואני מהבית, וכל אחד עובד על שלו. אבוי לי אם העזתי לקום או לעשות משהו שלא קשור לעבודה בלי רשות ממנה; זה פסילה בלי בכלל למצמץ, ושאעז להתווכח. אם הייתי בווטסאפ עם מישהו שהוא לא היא, אם פתחתי מייל לא רלוונטי, אם בטעות לא נכנסתי לזום בזמן.

לפעמים אני מעז להתווכח, אם הפסילה לא מוצדקת בעיניי. למשל, בדרך-כלל אנחנו לא עושים זום ביום שהיא עובדת מהבית. קרה לא מזמן שהיא עבדה מהבית אבל לא בבית שלנו אלא אצל אמא שלה, כי היא הייתה צריכה להיות שם. על הבוקר חטפתי פסילה כי לא הייתי בזום, וניסיתי להתווכח כי טענתי שביום שהיא עובדת מהבית אנחנו אף פעם לא עושים זום אז לא ידעתי שאני צריך להיות בזום גם היום. זה כמובן לא עזר יותר מדי. היא מאד לא אוהבת שאני מתווכח, אבל אני כן מציג את הטיעונים שלי אם אני חושב שאני צודק ושלא מגיעה לי פסילה, אם כי זה מעולם לא עזר, היא מעולם לא ויתרה לי על פסילה. אמנם, היא גם אף פעם לא נתנה לי פסילה על ויכוח, אז אני ממשיך להתווכח אם אני חושב שאני צודק. אולי מתישהו היא תוותר לי, בינתיים כאמור עוד לא קרה.

העונשים שאני מקבל הם בהתאם לכמות הפסילות שצברתי. כלומר, אם צברתי 2-3 פסילות העונש קל יחסית, ואם הגעתי ל-5 כבר זה עונש חמור. לפעמים היא גם מתאימה את העונשים לעבירות. עונש ״קל״ יכול להיות להשכיב אותי על שש ולהחטיף לי בטוסיק, בעוצמה שרק מתגברת, ועם כל מה שבא ליד – וביד. שוט, פאדל, הכל. בעיניה זה עונש קל, אבל זה ממש ממש לא. זה מכות ממש, מכוונות להכאיב, שאני חוטף גם בתנוחה משפילה שהיא נהנית ממנה ספציפית. שמתי לב שהיא מאד אוהבת להורות לי להסתובב עם הטוסיק אליה ולהיות על שש, ואבוי לי אם אני מעז להתמרמר או לנסות להתחנן שתוותר. לא יודע למה אני עדיין ממשיך לנסות, אבל המחשבה על ההשפלה והכאב שעוד רגע אחטוף מביאה אותי לנסות כל מה שאוכל.

ועדיין, קרה לי כבר לבקש לקבל עונש, במצב שבו היו לי יחסית מעט פסילות ולכן גם העונש שהייתי אמור לקבל היה קטן יחסית, כדי לא לצבור פסילות ולקבל עונש חמור יותר. כי עונשים חמורים יותר – וואו, היא נהייתה יצירתית יותר ויותר, בעיקר על חשבון הכאב וההשפלה שלי שרק הלכו והועצמו.

עונש חמור ״סטנדרטי״ שיצא לי לחטוף אחרי 5-6 פסילות, למשל – היא הורתה לי לשבת, קשרה לי את העיניים (בסרט המשי הזכור לנו מהפרק הקודם), חסמה לי את הפה בגאג, ואז הורתה לי לשכב על שש, ולהגיש לה את הטוסיק. פחדתי מאד, זו הייתה הפעם הראשונה שהיא קושרת לי את העיניים וחוסמת לי את הפה. חשבתי שהיא מתכוונת רק להרביץ לי בטוסיק, והכנתי את עצמי למכות רצח שאני בטח הולך לחטוף עכשיו. אי אפשר באמת להיות מוכנים לזה, גיליתי. כל פעם מחדש, המכות באו בהפתעה – מהעוצמה שלהן, מהכאב שהיא גורמת לי, מההנאה שלה מהכאבים שלי, מההשפלה, הכל.

חשבתי שזה יגמר במכות רצח. אז חשבתי.

לא עברו כמה שניות, והיא חדרה אלי עם פלאג רוטט ארוך, בעדינות תקיפה כזאת, אחרי שהיא שימנה אותי ואת הפלאג בחומר סיכה. רציתי ממש לצרוח פה, זה כאב ממש. לא ברמה של סכנה, אבל זה היה כאב חד ונוראי שגם בגלל שהעיניים שלי היו קשורות אז לא יכלתי להתכונן אליו. גם לצרוח לא ממש יכלתי (הפה שלי חסום, כזכור), אז רק צווחתי לתוך הגאג בכל חדירה כזו שלה, והיא נהנתה מזה ממש. אחרי דקות ארוכות מדי היא הוציאה, ואז המכות שחטפתי בטוסיק היו כבר החלק המרענן, הכמעט כיפי, של העונש. וזה לא היה כיף, כמובן.

את הפלאג קיבלתי מאז בתחת עוד כמה פעמים. היא אוהבת את איך שאני מגיב לזה, זה מדליק אותה ממש מסתבר. פעם אחת חטפתי ממנה עונש כזה יחסית ארוך, ואיך שהיא מסיימת לחדור אלי ולהרביץ לי – היא מסמנת לי שהסתיים העונש ואני יכול לחזור לשבת. בכל פעם כזאת אני מתיישב ומתנשף ומסדיר נשימה אחרי כמה דקות של צרחות כאב והשפלה. ותוך כדי שאני מתנשף ונושם וחוזר לעצמי – היא מנפנפת לי במפתח ונותנת לי להשתחרר, לקראת סקס משוגע. הסתבר שהיא רק רצתה להידלק לפני, על חשבון הטוסיק האומלל שלי.

עונש אחר, שגם כלל קשירה לעיניים אבל בלי מחסום לפה, היה לטפטף עלי שעווה רותחת מנר דולק. קלאסי, אני יודע, אבל זה עשה לי לצרוח ממש. זה כאבים נוראיים. התחננתי, כמעט בכיתי שתפסיק, שזה כואב לי מדי. כלום. דקות ארוכות היא מילאה את הגב והטוסיק שלי בטיפות שעווה לוהטות. לא הבנתי למה היא לא חוסמת לי את הפה, משער שהיא נהנית מצרחות הכאב שלי. ועדיין, יש שכנים, לא יודע. אבל לא רוצה להתערב לה, גם ככה אני צריך לסתום ולא לתת לה רעיונות.

כתבתי עונש חמור ״סטנדרטי״, כי יש עבירה אחרת שאני עושה שאני בקושי שולט עליה ועליה היא אוהבת להעניש אותי בחומרה במיוחד, בעונשים יצירתיים מאד, ועליה אפרט בהמשך.

Somehow{FLR} - כתבתי על זה באחד הפרקים המוקדמים.
אחד הדברים הראשונים שניסיתי במסגרת ההתנסויות בחודשים האחרונים היה פלאג, בכל מיני גדלים. גיליתי שלמרות שזה לא נורא (בגודל קטן מאד עד קטן יחסית), אני לא מאד נהנה מזה.
זה כן מגניב התחושה והעיסוק באזור, אבל החדירה עצמה והפלאג שתקוע לי שם - לא יודע, אני רואה סרטונים של גברים שממש מסוגלים לגמור מזה, אני לא קרוב לשם.
אז היא כן משתמשת בזה כעונש, ואפילו דיברה על בהמשך ממש לחדור אלי, עם סטרפאון והכל, אבל אנחנו עוד לא שם.
שמח בשביל הכלכלבים שלך שהם אוהבים את זה. לי זה היה מאד עוזר עכשיו כשאני נעול, היה לי משהו להתענג עליו (אם כי היא כנראה הייתה נועלת לי גם את הפלאגים).
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י