לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני 6 חודשים. 16 בנובמבר 2023 בשעה 8:33

 

אחרי יותר מחודשיים שאני משוחרר (סיבות טכניות שלנו ואז מלחמה וחוסר חשק וכו), הנעילה הייתה קרובה מתמיד. היא רמזה לי כבר כמה ימים; לפעמים במקלחת או במיטה היא הייתה מחזיקה לי בעדינות את הביצים וכזה זורקת משפטים שרומזים שהם לא יישארו ככה חופשיות הרבה זמן. שלשום, למשל, היא רצתה לנקות משהו והבאתי לה מגבון מאוסף מגבוני המסעדות שלי. והיא כזה - חבל, אתה תצטרך את זה בקרוב.

(למי שלא מבין את ההקשר - כיף לך, אתה לא נעול ולא היית נעול מעולם. נעולים יבינו מיד. ובכל זאת, למי שרוצה הסבר -
לרוב כשאני נעול אני יכול להשתין רק בישיבה. גם ככה לפעמים הכלובון נרטב כי הזין זז שם בפנים ולא תמיד החור מכוון, גם אם אני מכוון לפני. אז בבית זה לא נורא כי אפשר לנגב ולנקות, אבל בחוץ זה בעייתי, אז תמיד יש עלי מגבונים קטנים שאם וכאשר צריך לנקות שיהיה זמין)

ואכן, שלשום בלילה זה קרה, לגמרי לגמרי בהפתעה. כלומר, לרוב אני יכול בערך לצפות את אשתי ולדעת מתי יקרו דברים, אם כי בכל מה שקשור לנעילה היא כבר הפתיעה אותי לא פעם, אבל עבר די הרבה זמן מאז שהיא נעלה אותי.
היא פשוט נתנה לי את הכלובון והורתה לי להינעל. הייתי קצת המום, וניסיתי כמובן להתווכח, למרוח, להרוויח זמן. זה לא עזר, ובסוף ננעלתי, אחרי המון זמן שלא😓

מצד אחד, מרגש. כמובן. מצד שני, מפחיד מעט. ממצב של לאונן יחסית הרבה לאחרונה אני עובר (שוב) למצב שאני לא יכול להשתין בעמידה כמו בנאדם ותלוי בה לחלוטין.

אמנם, השנה האחרונה, שברובה הייתי נעול לדעתי, השפיעה עלי ממש. כלומר, זה ממש הרגיש לי לא טבעי שאני יכול ככה לאונן מתי שבא לי. איפשהו בתוך תוכי מרגיש כאילו חזרתי למקום הטבעי שלי, שבו אני אמור להיות. כאילו חיכיתי להינעל כדי שלא תהיה לי האפשרות הזאת, הזמינות התמידית לאונן. אבל אל תגלו לה, כמובן. אני בונה על שחרור מתישהו.

בגלל שהמון זמן כבר לא הייתי נעול, ולמעשה נראה לי שזה הכי הרבה זמן מאז שהיא התחילה לנעול אותי (כבר עוד מעט שנה!) שהייתי לא נעול, ביקשתי שתהיה קצת יותר מתחשבת ושלא תהיה נעילה ארוכה יותר מדי, שתהיה תקופת הסתגלות. היה נראה שהיא רוצה לשדר שזה לא יקרה, אבל בפועל אני כן מקווה שאשתחרר לא עוד הרבה זמן.
אמנם, נראה שגם היא צריכה תקופת הסתגלות, אולי כדי לזכור שאם היא נועלת אותי היא לא יכולה להשאיר את המפתח על המדף ולצאת עם חברה ולהשאיר לי בית ריק ומפתח גלוי על המדף. כלומר, היא יכולה, אבל אז דברים עלולים לקרות, ולא באשמתי😐


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י