שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעול. שלה.

זה התחיל כעוד בלוג שמתאר את החיים שלי בכלובון צניעות.
מה שקרה מאז שננעלתי - לשיפוטכם.
לפני 5 חודשים. 12 בדצמבר 2023 בשעה 14:14

חלקכם הקטן תהה בפרטי מה נסגר בלילה ההוא, לפני כמה ימים, שבו ישנתי לבד, בלי המפקדת שתשגיח עלי ולא תתן לי להתקרב לזין כשאני חרמן אש. מישהו שאל אותי אם המפקדת שלי שמה אותי באזיקים או קשרה אותי לפני שהיא הלכה, כי היא קוראת את הבלוג שלי הרי.


אז לא, היא לא עשתה את זה (לשמחתי), אבל הייתי צריך כן לחשוב על פיתרון אחר כי כמובן שהחרמנות לא נרגעה.


אבל בשביל לפרט על הפיתרון שמצאתי, אצטרך לשתף באלמנט על עצמי שעוד לא כל-כך נגעתי בו כל-כך.

מקווה שילך טוב. אם לא - זה אנונימי, מכפתלי.

אז מה שקרה זה שכשאני נעול, מאד עדיף לי להשתין בישיבה. כלומר, אני יכול להשתין בעמידה, אבל א - לא כמו כשאני משוחרר, כי צריך להוציא את כל הזין והביצים הנעולות החוצה אז צריך ממש לפתוח את המכנסיים והכל. ב - יש הרבה יותר סיכון שזה יטפטף עלי, על המכנסיים, הרצפה או האסלה.


אז האפשרות שלי היא בעיקר להתיישב, כמו בת, לכוון את הזין בכלובון שהחור יהיה מול הפתח, ולהשתין ככה. צריך גם לנער ולנגב בסוף, אחרת זה ממשיך לטפטף. כנראה בגלל הלחץ של הטבעת ששומרת עוד קצת נוזלים.

כל הסיפור הזה די מרגיז, מכמה סיבות.

1. לשבת לפיפי זה נשי. אני לא כל-כך בקטע של ניוש (סליחה ממי שכן), אם כי מעולם לא ניסיתי. בגדול, די מרוצה מהתפקיד המגדרי שלי.

2. הדבר הזה לוקח זמן. זה לא להיכנס רגע, להשתין ולסיים עניין. זה לשבת, להשתין, לנגב, להתלבש. זה לא הרבה, אבל זה לוקח זמן.

3. הרבה יוצא לי לעבוד מהבית. כשאני עובד, אני צריך לעבוד ברצף, כי כשאני נתקל בהסחות דעת זה ממש מעכב אותי. עכשיו, פעם כשהייתי צריך להשתין - פשוט הייתי הולך רגע, בלי הטלפון, מסיים תוך חצי דקה וחוזר לעבוד. היום, בגלל שזה כבר להתיישב, אז זה גם טלפון, וזה עוד יותר לוקח זמן ויוצר הסחת דעת.

4. בימים חמים, או סתם כשאני שותה הרבה מים בקטע בריאותי, יש לי די הרבה פיפי. בהתחשב בכל זה, זה הופך לממש מטרד. כל כמה דקות צריך להתיישב, להשתין, להתלבש.

5. עד ממש לא מזמן, מתוקף היותי גבר (לא נעול), יכלתי להשתין בכל פינה בעולם. כשאני נעול, בגלל שגם בעמידה אני צריך ממש לפתוח ולהפשיל מכנסיים - זה כבר לא כל-כך פשוט.

6. בגלל הלחץ של הטבעת, לפעמים זה ממשיך לטפטף גם קצת אחרי שהתלבשתי, מה שיוצר לפעמים בעיות אחרות. 

בקיצור, מצאתי פיתרון לזה. הוא לא בדיוק חדש, כמו שאפרט בהמשך, אבל הוא כן חזר אלינו אחרי הרבה זמן של היעדרות. 

בימים שאני צריך ממש לשבת ברצף, ולא רוצה שיהיו הפרעות - אני שם חיתול. קניתי חיתולים שיכולים לספוג הרבה, יחסית, והופכים את הנוזל לג׳ל חסר ריח (לא איזה משהו מיוחד, פשוט חיתולים למבוגרים איכותיים יחסית), ואני לובש אחד בימים כאלה. אני די נהנה מהרעיון, והפרקטיות של זה מדהימה. אני משתין כאוות נפשי בחיתול, וכשהוא מתמלא אני מחליף, או שאם כבר לא נשאר הרבה זמן אז רק מתנקה קצת  וחוזר לענייניי.

(עריכה: אני DL, לא ABDL; פחות בקטע האינפנטילי, אם כי מבין מאד את אלו שכן. אותי אישית זה פחות).

זה ממש פתר לי המון בעיות.

אפילו שכללתי את זה קצת.

כי מה שקרה - לאדע כמה כאן מכירים חיתולים כאלה, אבל זה לא ממש דבר דיסקרטי. כלומר, יש כאלו שכן, אבל הם דקים יחסית, מטבע הדברים, והספיגה שלהם נמוכה. גם בגלל שהם נסגרים גבוה יחסית באזור המותן, ברגע שאני מתכופף להרים משהו או לקשור שרוכים - אני מסתכן שמישהו מאחורי או מצדדי יוכל לראות שאני בחיתול.

אז לא ממש יכלתי להשתמש בחיתולים מחוץ לבית, או כשיש אנשים אחרים. המפקדת שלי מודעת לעניין ותומכת, אבל א - לפעמים יש אנשים אחרים בבית, וב - גם מולה מביך אותי להיות באופן בולט עם חיתול. לא יודע, קשה לשחרר את המבוכה הזאת. לקח לי גם מלא זמן לספר לה בכלל על כל הסיפור.

חוץ מזה, החיתול יעיל ונחמד למקרים של פיפי, אבל לפעמים זה לא רק פיפי... עכשיו, כשאני עם חיתול אני יכול להישאר איתו קצת, בהינתן שהוא אכן איכותי וסופג כמו שצריך. אבל אם אני צריך קקי - אני בבעיה. כי להוריד אותו אומר פשוט שהוא נזרק, בין אם הוא מלא או לא, כי די בלתי אפשרי להחזיר חיתול שנפתח. אפשרי, במצבים מסוימים, אבל ההרמטיות שלו יורדת מאד ואז יש דליפות וזה כבר להחליף בגדים ולפעמים להתקלח ועניינים. בהינתן שחיתולים למבוגרים הם סיפור די יקר (סביבות 4-5₪ ליחידה, תלוי במותג ובכמות הספיגה) - לזרוק אותו קצת אחרי שלבשתי אותו רק כי יש לי קקי דחוף, זה די מבאס. 

בעיקרון, ABDL אמיתיים גם מחרבנים בחיתול ומתנקים פשוט בין החלפה להחלפה. העניין הוא שאני לא באמת ABDL, בקטע שאני לא מנהל חיים כאלה לגמרי, אם כי אני כן נהנה מזה כשהחיתול עלי. אבל אני משתמש בו פונקציונלית, פרקטית. אז לפיפי הוא מעולה וסוגר לי יופי את הפינה, אבל קקי זה סיפור אחר. פיפי זה נוזל שהופך לג׳ל ללא ריח. ריח של קקי קצת הרבה יותר קשה להעלים. מאחר שאני חי בבית עם עוד אנשים, קקי בחיתול זה פחות אופציה. 

ואז ראיתי בפורומים שקשורים לזה שיש כאלה שמשתמשים ביומיום בתחתון חיתול, תחתון חד פעמי סופג. מעין פד עבה מאד שמחובר למין תחתון רשת חד פעמי, ששמים מעליו תחתונים ואז זה דיסקרטי לחלוטין. זה מאפשר תנועה יותר מחיתול, שאם זזים איתו מדי הוא עלול לאבד מההרמטיות (כי הוא מיועד בעיקרון מראש לאנשים שקצת מוגבלים בתנועה, אז הוא עובד הכי טוב כשהוא נשאר כמו שהוא הונח בהתחלה על הגוף). אלו שאני ניסיתי גם סופגים טוב יחסית, הם מעלימים לגמרי את הריח, והכי קריטי - אפשר להוריד ולהחזיר אותם, כי זה מולבש כמו תחתונים על הגוף.  

מבחינת ABDL, זה לא בדיוק אותו דבר כמו חיתול מבחינת התחושה, אבל זה ממש קרוב. ופרקטית זה יופי. אז בימים שאני לא יושב בחדר שלי בבית למשך שעות אבל עדיין לא רוצה דליפות או סתם לא בא לי כל רגע לעשות הפסקת פפי ארוכה, אני לובש את התחתון הזה. זה לא כל הזמן, רק כשחבל לי על הזמן הזה ואני יכול לאפשר לעצמי גם החלפה או התנקות אחרי זה (כלומר לא ביקור ארוך אצל חברים או משפחה, אבל כן יציאה מהבית לא ארוכה מאד). 

 

ובחזרה ללילה ההוא, שלפני כמה ימים - 

הבנתי שהפיתרון שאני מחפש הוא פיזי. תזכורת פיזית לזה שאסור לי לגעת בעצמי, כמו האזיקים שאני שם לעצמי, ו/או משהו שימנע ממני פיזית לגעת בעצמי, שזה האזיקים בעיקרון אמורים לעשות אבל בגלל שאני שם לעצמי אז אני יכול גם להוריד ולכן זה יותר תזכורת. לחלופין, בלילות שהיא ממש קושרת אותי, אני אמנם ישן קשור וזה זין, אבל לפחות הרבה יותר קל לא לגעת בעצמי - פיזית אני לא ממש יכול. 

לכן, הבנתי שבמקום לשים לעצמי אזיקים ולישון קשור, שזה קשה לי מאד, אני יכול לישון עם חיתול פשוט. הוא ישמש תזכורת פיזית, כמובן, וגם יווה מניעה פיזית מלגעת לעצמי בזין. נכון שלא מניעה הרמטית, כי אני יכול להוריד אותו כמובן, אבל א - כזכור, הוא יקר, ולהוריד אותו אומר שהוא יורד לתמיד ואז סתם חבל ששמתי, וב - גם את האזיקים אני יכול להוריד. אני רק צריך שזה לא יהיה מיידי. או לפחות, זה מה שאני יכול לעשות לעצמי בלי עזרה מאף אחד. 

וזה מה שעשיתי. 

 

יצירתיות. 

 

כמו שכתבתי בהתחלה, זה לא כל-כך פיתרון חדש. כי מה שהמפקדת שלי לא כתבה בפוסט האחרון שלה, שבו היא תיארה איך היא השגיחה לי שלא אקום כל עוד אני עובד על הפרויקט שלי, זה שגם לשירותים לא בדיוק הורשיתי לקום, וזה כי גם אז לבשתי חיתול. גם אז זה היה מאד יעיל, ובימים שהייתי אזוק בהם - היא תמיד אישרה לי לפתוח את האזיקים אם הייתי צריך להתנקות או להחליף. חמודה שלי. 

wido - תודה על השיתוף 💜
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י