סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסתכל מסביב

ולא מבין כלום
לפני 12 שנים. 27 בפברואר 2012 בשעה 19:36

ולא היה כלום מלבד השקט שמסביב. המשכתי למטה עוד ועוד עד שהרגשתי שהריאות שלי לא מצליחות להחזיק את הנשימה אחורה ועליתי במהירות למעלה. הרגשתי לחץ באוזניים כשיצאתי החוצה במהירות והחוף נראה רחוק יותר ממה שזכרתי. הלחץ הזכיר לי את אתמול. כששירלי דחפה את הראש שלי באמבטיה, כשהיא יושבת למעלה. מסתכלת עלי בחיוך. אחרי כמה שניות בפנים היא משכה את הראש שלי החוצה ואני הסתכלתי עליה, המום לגמרי. הסתכלתי על הגוף היפה הזה שלה והתחיל לי לחץ באוזניים. בדיוק כמו עכשיו.
אני שוחה בחזרה לחוף. מתיבש ומסתכל מסביב. מלא אנשים. בחורות צעירות ומרחוק אני רואה חולצה אדומה של מישהי שפעם אהבתי. אך מעל החולצה זהו רק פרצוף מכוער של מוכר גלידה. ואני כמו במשחק שח, עוצם את העיניים כדי לעבור משחור ללבן. כמו בתוך מנהרה. מנסה לחזור לאותה דמות ומחליט לחזור לתוך הים. הצבע שלו עכשיו שקוף ירקרק, כמו של פנים חיוורים חיים. אני נכנס פנימה ומוריד את הראש פנימה. סוגר את האף ומנסה להיזכר באתמול. באמבטיה. אני רואה קרובים אלי זוגות של רגליים יפות שעולות ויורדות כמו משוטים בסירה ואני שוחה לכיוונן, מפחד לגלות מעל לים שוב את פרצופו של מוכר הגלידה.
אני מרים את הראש למעלה ואני נתקל בשיער אדום ארוך, אסוף מכח המים. היא מסתכלת עלי במין מבט משתומם שמתחלף מהר למבט של כעס. הגעתי משום מקום ואני בוהה בה. בוהה בה וחושב על אתמול. נכנס אולי לחלום ואולי יוצא ממנו. היא לובשת בגד ים ירוק ואני לא מצליח להוציא מילה. תחזור לאן שבאת, היא אומרת לי. היחידה שמדברת. אני סוגר את האף ויורד שוב מתחת למים. רואה את החלק התחתון שלה מקרוב ומגלה שאני נחלש למראה שלו. אני נמצא רק כמה שניות ואני עולה שוב, מחוסר חמצן. היא עדיין נמצאת שם. נראה שהיא מרוצה מהציות שלי לרדת למטה והיא נוזפת בי על שחזרתי.
מסביב עוד אנשים, אך אני מרגיש רק אותה. רק את החיוך הקטן שלה למראה הציות שלי. היא שולחת יד לראש שלי ומורידה אותו למטה. אומרת לי, עכשיו אתה לא עולה עד שאני לא מרשה לך. בתוך שניה אני מוצא את עצמי למטה, קרוב לרגליים שלה. אני מרגיש שמהר מאד אני מאבד את האוויר ומחזיק ברגל שלה, במין תחנונים. עם הרגל השניה היא הודפת אותי, אך אני לא רוצה לעלות, עד שהיא לא מרשה לי. עוברות כמה שניות והיד שלה נשלחת לשיער שלי ואני מוצא את עצמי שוב למעלה.
היא מסתכלת עלי ואומרת. אני חושבת שאני אוהבת את המשחק הזה. בוא ניפגש בדיוק כאן בחצות הלילה. אני רוצה לבדוק כמה אתה מוכן לתת מעצמך עבורי. היא אומרת את מה שהיא אומרת ושוחה ממני. בטוחה שאני אגיע.

חוליו - כשאני קורא אותך אני חושב בפראפרזה על מישהו אחר(למה זה תמיד אוסקר) אין חטא אמיתי מלבד חוסר כישרון-ובזה אתה בטח לא לוקה
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י