לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Dear Daddy

סודות כמוסים מהחדרים האפלים של הזיכרון והדמיון.
לפני 10 חודשים. 2 ביולי 2023 בשעה 8:39

לא הצלחתי דאדי. ניסיתי וניסיתי בלי הפסקה. שמתי את השיר וחשבתי עליך חושב עליי ושיחקתי עם השפתיים היפות והרכות והחלקלקות שלי וזזתי על האצבעות שלי כמו שלא זזתי הרבה זמן ועדיין לא הצלחתי.

אפילו אלתרתי מצבטים מאטבי כביסה ממתכת (איך לא חשבתי על זה עד עכשיו?) שמתי אותם עליי והתרגשתי מהכאב. כאב עדין ומתמשך ודמיינתי איך היד שלך מושכת אותם ממני לאט לאט וכשהמצבט עזב את הפיטמה הזקורה שלי נשמע קליק קטן והתרגשתי אבל עדיין לא הצלחתי.

והמשכתי לשחק והדגדגן שלי כבר רגיש רגיש, כל מגע, עדין ככל שהיה, גרם לי לרטוט וכשכבר לא יכלתי לסבול את זה יותר התהפכתי על הבטן, ככה אני יודעת לגמור מהר מהר, אבל גם זה לא עבד. לעזאזל דאדי, אני לא מצליחה.

פתאום הטוסיק שלי התחיל להתרומם, להפתח כאילו מחכה לזין אמיתי שיבוא לבעול אותו עוד רגע ולא לזוג האצבעות הקטנות שלי וזזתי וזזתי ועדיין לא הצלחתי, אבל תנועה יפה באגן סיקרנה אותי.

אז צילמתי. אפילו צילמתי בשבילך דאדי. הנחתי את הטלפון על יד המיטה כדי לראות את התנועה היפה שהרגשתי מהאגן ו-וואו, איך שהיא הייתה יפה. כמו נחש מתפתל והישבן שלי במלוא פארו עולה ויורד מעלה ומטה בתנועה מעגלית. ממש מחזה מרגש. וכשהתהפכתי על הצד כדי לראות טוב יותר הציצה לה פיטמה אחת. יפה ושחומה עם עטרת גדולה יחסית לשד הקטן הזה, אבל יפה בהחלט. איך היא מתכווצת כשאני מגורה. ונקודת חן אחת אהובה עליי במיוחד. והגוף שלי מקומר ונאה, גולש כמו בטן של גיטרה מהוקצעת. והכפל הזה במפרק האגן ובצלע. מחזה מרגש. הלוואי ויכולת לראות דאדי.

 


ועדיין לא הצלחתי.

Controlfreak​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 10 חודשים
Archspire - ❤
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י