אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Cumback

אני באה והולכת והולכת ובאה
הפעם לא באתי כדי לאפשר למישהו לקחת אותי
הפעם אני כאן בשביל לאפשר לעצמי להתבטא
אני פה כדי להישאר אבל מסיבות אחרות לגמרי
הייתי רוצה לחפור בעצמי יותר מאשר שמישהו אחר יחפור בי
אני רוצה למצוא בעצמי את התשובות לעצמי
לפני 3 חודשים. 7 בפברואר 2024 בשעה 17:50

נכנסת בדלת, דאדי יושב על הספה, קשה לי לטשטש את ההתרגשות והשמחה מהציפייה לראות אותו. הוא מביט בי במבט רציני ״בואי אלי״. אני מניחה את הדברים על הרצפה, מתקרבת אליו מחוייכת ומתרגשת ומצפה לקראת מה הולך להיות.

״על הברכיים״. מביטה בו במבט מעריץ ומחויך ויורדת למטה, שמה את ברכי על כרית שכבר הונחה מראש עבורי לרגע הזה.

דאדי רוכן אלי ומנשק אותי, נשיקה תשוקתית וארוכה לאחר שבוע וקצת שלא התראינו. מוציא קולר סגול ועונד אותו סביב הצוואר.

לאחר מכן, מקים אותי ומוביל אותי למיטה שבחדר הסמוך, בידו מחזיק פלאג שאליו מחובר זנב.

״על ארבע״, רוכנת מעל המיטה, ישבן למעלה וראש למטה. דאדי מפשיל את המכנסיים והתחתונים עד לברכי ודוחף לי את הפלאג לפה לצורך סיכוך. הוא שולף אותו מפי ומצמיד אותו לחור התחת שלי. לאט לאט מעביר בין הכוס לחור התחת ובסוף מצמיד אותו שוב לחור התחת שלי. אני מרגישה אותו מחדיר אותו לתוכי לאט לאט, אני נאנחת מכאב ומהקור של הפלאג ומנסה בכל כוחי לקבל אותו לתוכי כמו שדאדי רוצה. הוא מחדיר אותו יותר לאט לאט לתוכי, מרגישה אותו תוך כדי מחדיר את האצבעות שלו לכוס שלי, אני מצליחה להרפות מהכאב ולהתענג מהמגע שלו בתוכי ולפני שהבנתי הפלאג כבר היה בתוכי.

עומדת מולו והוא מפשיט אותי לאט לאט… כמו שהוא יודע, אוחז בשדיים שלי שמותאמות לכפות ידיו בצורה כל כך מושלמת שאין לתאר. נשכבת על המיטה והוא מעלי, השפתיים והלשון שלו מתחילות לטייל מעל הפטמות שלי… למצוץ אותן וללקק אותן. רק הוא יודע לגעת בי כך, רק הוא יודע לגרום לי הנאה כזו מטורפת מהעסקות בפטמות שלי. 

אני מרגישה את היד שלו יורדת לכיוון הכוס שלי ומתחיל ללטף לי את הדגדגן בתנועות מעגליות, הוא יודע איך לשמור עלי רטובה 24/7, אבל כמה שהתגעגעתי למגע המושלם הזה שלו שמוציא אותי מדעתי! מרגישה איך הוא מתחיל להחדיר לתוכי שתי אצבעות, שנינו יודעים בדיוק מה הולך להיות… העיניים שלי נפתחות לפתע ואוטומטית הרגליים שלי נפתחות עוד יותר למגע ידו בתוכי, הוא רואה בעיניים שלי את ההתרגשות ואת הציפייה שמנקרת בי. דאדי מתחיל לזיין אותי עם האצבעות שלו, יודע בדיוק לגעת בנקודה שמעיפה אותי לקצה, זאת שתגרום לי בדיוק איך להשפריץ את חיי! לא עוברת דקה ואני מרגישה את הגמירה מגיעה ואיתה השפרצה שעפה לכיווננו ומרטיבה את המיטה. דאדי לא מפסיק, הוא ממשיך לזיין אותי עם האצבעות שלו כמו שרק הוא יודע, גונחת מהנאה למגע ידו בתוכי, אחרי כמה שניות מרגישה את הגמירה השניה מגיעה, ואני מתפוצצת לו על האצבעות שוב, האצבעות המושלמות שלו שאני כל כך מכורה אליהן, שמעיפות אותי גבוה וגורמות לי לגמור ולהשפריץ פעם אחר פעם. דאדי לא נח, אוהב לראות אותי גומרת כל האצבעות שלו פעם אחר פעם, עד שמתחיל לכאוב לי הכוס. 

״תמצצי לי את הזין זונה שלי״ אני קמה מהר, מתהפכת על הבטן ומכניסה את הזין שלו לפה שלי עמוק ככל שאני יכולה.

״את אוהבת למצוץ לדאדי את הזין?״ ״כן דאדי, אוהבת מאוד״ אני עונה לו בפה מלא, כמעט נחנקת. ״את יכולה להקיא עלי בייבי, תוציאי את כל מה שיש לך, מעתה את לא בולעת את מוציאה את כל הרוק של החוצה, את רק חור עכשיו, זה ברור לך?״, אני מהנהנת לו חנוקה בזמן שהוא מזיין לי את הפה. יוצא ממני, עולה מעלי ומתחיל לזיין אותי… כמה שאני אוהבת להרגיש אותו בתוכי! מזיין לי את הצורה כמו שרק הוא יודע, לגרום לי לגנוח עבורו מהנאה

מוריד אותי לברכיים, מחכה לגמירה שלו עם פה פתוח ולשון בחוץ. מחכה לרגע שהוא יסמן אותי, שיתפרק עלי, שארגיש את הזרע החם שלו על הפנים שלי שמחבר בנינו הכי טוב שיש. ״אני רוצה שתגמור עלי דאדי, רוצה שתסמן את הפנים שלי. אני רוצה להיות הזונה הכי טובה שלך״, כמה רגעים אחרי הוא מתפוצץ עלי, גונח מעלי מהנאה למראה הזרע שלו על הפנים שלי.

לאחר מכן הולך וחוזר עם מגבת ועוזר לי להתנקות, אני קמה ומחייכת אליו ואומרת לו כמה שאני אוהבת אותו, כמה שהוא השלמות שלי והדבר הכי טוב שיש בחיי. מסתכלת לו בעיניים ומנשקת אותו בלהט. הדברים שהוא גורם לי לעשות עבורו… הוא לא מבין כמה אני אוהבת להיות הזונה שלו, כמה אני צריכה את הזין שלו בתוך החורים שלי… כמה שאני אוהבת להיות שלו, מסורה לו בצורה הכי מדויקת שיכולה להיות, מעוצבת לפי הגחמות והדרישות שלו, של הדאדי המושלם שלי, שאעשה הכל למענו.

נשכבים על המיטה, הראש שלי על החזה שלו, מחבקת אותו חזק ככל שיכולה ומרגישה את היד שלו מלטפת את הגוף שלי. שמונה שעות של גן עדן שתמיד ירגישו כמו שעה. אין לנו מספיק זמן בעולם לעולם… כל פגישה שעוברת, כך אני רוצה אותו יותר בפעם הבאה, להרגיש את הזין והאצבעות שלו בכוס שלי עמוק וחזק. הוא הבית שלי, האלוהים שלי, הגבר היחיד שידע לגעת בי אי פעם, מכיר את הגוף שלי כל כך טוב ויודע איך להשאיר אותי רטובה… גם מרחוק.

אני מכורה אליך דאדי שלי! אתה האהבה של חיי, החבר הכי טוב, הסקס הכי טוב והדאדי שכל זונה היתה חולמת שיהיה בחייה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י