סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני שנתיים. 7 באפריל 2022 בשעה 10:06

היא מוליכה אותי אחריה לחדר השינה. היא הולכת זקופה וגאה ואני אחריה. מחזיקה ביד אחת את השרשרת שמחוברת בצד השני לקולר על צווארי עם מנעול שמונע ממני כל אפשרות להסיר אותו.
אנחנו נכנסים לחדר השינה, על המיטה מצעים בצבע אדום ולבן, היא נעמדת במרכז החדר ומסמנת לי לנשק את רגליה. אני על ברכיי ושפתי נצמדות לרגליה. מנשק כל נקודה בכפות רגליה.
לאחר מספר דקות היא היא עולה על המיטה לבושה בבייבי דול שחור אדום עם תחרה שחושפת את שדיה המושלמים. היא מושכת אותי אליה, דוחפת את ראשי בין רגליה, לשוני מתחילה לעבוד בין רגליה, שפתי נצמדות לשפתיה למטה ומרטיבות אותה, מוצץ את הדגדגן שלה בלהיטות והערצה. ידיה דוחפות אותי יותר עמוק בין רגליה, אני מרגיש איך הזין שלי מנסה להיאבק ללא סיכוי בכלובון המתכת שלו. הרטיבות שלה מתגברת והגניחות שלה מעידות שאני בכיוון הנכון. עוד קצת והשטף שלה יוצא ומרטיב את פני. אני מללק ושותה אותה בצמאון רב, לא מפספס אף טיפה ממנה.
היא מסמנת לי לרדת מהמיטה ולשכב על המזרון הדק לצד המיטה. את קצה השרשרת היא מחברת לרגל המיטה עם מנעול ומיחה את המפתח בצד השני של המיטה רחוק מהישג ידי.
המיטה היא שלה בלבד ורק היא ישנה עליה, הקולר והשרשרת דואגים שאשאר קרוב אליה ולא אוכל להתרחק לשום מקום.
היא מכבה את האור ומצווה עלי לנשק את ישבנה עד שהיא תירדם, היא אוהבת להירדם עם השפתיים שלי צמודים לפלחי הישבן האלוהי שלה.
במשך דקות רבות אני מצמיד את פני ושפתי לישבנה עד שאני שומע את הנשימות הארוכות שמסמנות לי שהיא נרדמה, רק אז אני נשכב על המזרון על הריצפה לידה, לישון והמתין עד שהיא תרצה להשתמש בי שוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י