צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 26 בפברואר 2006 בשעה 21:01

היא מתקשרת אלי מאוחר בלילה ואומרת לי "אני צריכה אותך. נגמר לי הכסף. בואי". אני בודקת כמה כסף יש לי בארנק. אני יוצאת מהבית בשקט והולכת אליה. בדרך אני מוציאה עוד כסף. אני מגיעה אליה. היא יושבת עם חברה ליד השולחן, והן משחקות קלפים. שתיהן שמנות, לובשות בגדים פשוטים. הבית מלא עשן של סיגריות וריח של אלכוהול. היא אומרת "בואי בואי". אני מתקרבת. היא שואלת "הבאת כסף?". אני מוציאה את הארנק ונותנת לה את הכסף. היא סופרת אותו וצועקת עלי "זה כל מה שהבאת?". אני אומרת לה שזה מה שיש לי. היא צועקת "זה מה שאני שווה בשבילך? טינופת". היא מהמרת על כל הכסף שהבאתי בבת אחת. שתיהן שותות ומעשנות. היא אומרת לי "שבי. ארצה. אל תפריעי בעיניים, פרה". אני יושבת על הרצפה. היא שמה עלי את הרגל שלה. היא משחקת לי איתה בפה, בפנים, בחזה, בבטן. פתאום אני שומעת אותה צועקת "בת זונה!". אני שומעת את החברה שלה צוחקת. יש לה קול צרוד ומפחיד. החברה אומרת "תמשיכי לשחק. שימי את הטבעת שלך". היא עונה לה "זין אני אשים את הטבעת". היא אומרת לי "קומי קומי שרמוטה". אני קמה. היא מעמידה אותי לידה. היא מכניסה את היד שלה מתחת לשמלה שלי. צובטת את התחת שלי. מרביצה לו קצת. היא אומרת "אני שמה אותה". החברה שלה אומרת "את השרמוטה שלך את שמה?". היא אומרת "כן. השרמוטה שלי לכל הלילה מול חמישים שקל שלך".

אני מסתכלת על החברה שלה. יש לה פנים מפחידות. יש לה קול מפחיד. היא צוחקת. היא שותה ומדליקה עוד סיגריה. היא אומרת "טוב. אין ברירה. השרמוטה". היא שמה באמצע השולחן שטר של חמישים. אני מרגישה את היד ממשיכה לצבוט לי את התחת. הן משחקות. החברה שוב מנצחת. היא זורקת את הקלפים על השולחן. היא מוחאת כפיים וצוחקת. היא אומרת לי "בואי לאמא". היא עושה גרפס. אני מרגישה מכה בראש. זאת שהבאתי לה את הכסף אומרת "לכי כבר אל תעשי לי בושות". החברה מושיבה אותי על הברכיים שלה. היא מקפיצה אותי עם הרגליים וצוחקת. היא ממששת לי את הגוף. היא משחקת לי בציצים ובין הרגליים. היא מסובבת את הפנים שלי אליה. היא פותחת את הפה. יש לה שן שבורה. הפה שלה מריח מאלכוהול וסיגריות. היא מצמידה אותו לפה שלי ומנשקת עם הלשון. אני כמעט נחנקת. היא מורידה את החולצה שלה. השדיים שלה מקומטים ונפולים. היא מצמידה אותי לפטמה שלה. היא אומרת "בואי לאמא". אני מוצצת ומלקקת. היא צוחקת. היא מרחיקה אותי פתאום. מחזיקה אותי חזק בראש. היא מנשקת אותי שוב. היא שואלת "כוס את יודעת ללקק?". לפני שאני עונה היא מורידה את המכנסיים שלה. היא מורידה אותי לרצפה. היא נשענת אחורה על הכיסא ומרימה את הבטן עם היד. הכוס שלה שעיר ופרוע. יש לו ריח חזק. בחיים לא ראיתי מיצים כאלה סמיכים. היא פותחת אותו עם האצבעות. המיצים נמשכים ממנו כמו חוט. היא תופסת לי את הראש ומצמידה אותי חזק, בבת אחת. היא מזיזה את הראש שלי על הכוס שלה. אני הצעצוע שלה. אני רק לשון ופה בשבילה. היא לא מחכה שאני אלקק. היא מזיזה אותי כמו שהיא רוצה. הטעם שלה צורב לי את הלשון. היא נאנחת בקול הצרוד שלה. היא נוהמת. היא גומרת. היא מוציאה אותי משם. כל הכוס שלה רטוב ופרוע. היא אומרת "בסדר השרמוטה שלך". היא מתלבשת וגוררת אותי אחריה. היא אומרת לשניה "אני אחזיר לך אותה מחר".

אנחנו מגיעות לבית שלה. החלונות סגורים. יש ריח של טחב. היא אומרת לי להתפשט. היא לוקחת אותי לשירותים. היא יושבת ומשתינה, ובינתיים משחקת בגוף שלי. היא לוקחת את השמלה שלי ומנגבת איתה. היא מפליצה. היא צוחקת וקמה. היא מנשקת אותי בפה. היא דוחפת לי אצבע. היא אומרת "את מיוחמת?". היא אומרת "את לא צריכה להיות מיוחמת. את השרמוטה שלי, לא אני שלך". היא מביאה נייר טואלט. היא מקמטת חתיכה די גדולה ממנו ודוחפת לי לכוס. היא אומרת "זה בשביל שלא תנזלי לי פה בבית". היא משחקת לי בגוף בגסות. היא צובטת ומועכת את הציצים שלי. את הפטמות. את הבטן. את התחת. היא אומרת "אוף עוד פעם מגרד לי בכוס". היא גוררת אותי למיטה. היא נשכבת ופותחת רגליים. היא מצמידה אותי לכוס שלה ומזיזה אותי עליו. היא נוהמת וגונחת חזק. הריח שלה חזק. הטעם שלה חמוץ וצורב. היא אומרת "ככה שרמוטה. חזק. אני אוהבת את זה חזק". אני מלקקת חזק. היא גומרת. היא זורקת אותי לרצפה. היא אומרת "תנוחי שם כלבה".

אני שוכבת על הרצפה. נייר טואלט עדיין תקוע לי בכוס. היא הולכת לישון. היא נוחרת. היא מפליצה. כל הבית חשוך ומלא ריחות. פתאום היא מתעוררת. היא צועקת "שרמוטה איפה את?". אני קמה. היא מושכת אותי אליה בשיער. היא פותחת רגליים ומרימה אותן. היא אומרת "תלקקי לי את התחת". אני מתחילה ללקק. החור שלה נפתח ונסגר. היא אומרת "את השרמוטה שלי הלילה". היא אומרת "את גם תאכלי את החרא שלי אם אני אגיד לך". אני מלקקת והיא מאוננת. המיצים שלה נוזלים על הפנים שלי. היא מצמידה אותי חזק וגומרת. היא זורקת אותי חזרה לרצפה. היא נרדמת ושוב נוחרת חזק. אני לא יכולה לישון. לפנות בוקר היא שוב מתעוררת. היא מרימה אותי ומנשקת אותי בפה. הפה שלה מריח חזק מכל הלילה. היא אומרת לי להכין לה קפה שחור. אני הולכת להכין על הגז. פתאום היא מגיעה מאחורי. היא מכופפת אותי על השולחן. היא מוציאה את הנייר מהכוס שלי. בבת אחת היא חודרת עם דילדו. היא מזיינת אותי חזק. עם כל הגוף. היא נוהמת וגונחת. היא גומרת ודוחפת את הדילדו חזק עד הסוף. אני מרגישה את הכאב בתוכי. היא יוצאת ומורידה אותי על הברכיים. מכניסה את הדילדו לפה שלי. היא אומרת לי "תנקי, שרמוטה מזדיינת". אני מוצצת ומלקקת אותו. היא אומרת "תגידי לו תודה שהוא הסכים לזיין אותך". אני אומרת לדילדו תודה. היא צוחקת.

היא מוציאה את הדילדו מהפה שלי ושואלת "מה עם הקפה שביקשתי?". אני הולכת להמשיך להכין את הקפה. היא שותה אותו חם מאוד. שותה אותו ברעש. היא משחקת לי בגוף כשהיא שותה. היא גוררת אותי לשירותים ומתישבת שם. היא משתינה וממשיכה לשחק לי בגוף. היא מחרבנת ונאנחת. היא דוחפת לי אצבע. היא אומרת "שוב את מיוחמת, יא שרמוטה?". היא מושיבה אותי על הברכיים שלה. אני לוקחת נייר ומנגבת אותה. היא קמה ומורידה את המים. היא אומרת לי "יאללה עופי. תחזרי לכוס של האמא שלך". אני אוספת את הבגדים שלי מהרצפה. אני הולכת לדלת. היא מושכת אותי חזרה. היא אומרת "רגע. לאן את הולכת, זונה?". היא משכיבה אותי על הרצפה. היא מתישבת על הפנים שלי. התחת שלה ענק. היא זזה על הפנים שלי. מזיינת לי את הפנים עם הכוס שלה. הריח כבר נורא חזק. אבל עכשיו הריח כבר בא מהפנים שלי. הוא דבוק אלי, והוא ישאר עלי. היא גומרת ויושבת לי חזק על הפנים. היא קמה. היא פותחת את הדלת וזורקת את הבגדים שלי החוצה. היא זורקת גם אותי החוצה כמו הבגדים. היא אומרת "לכי יא מזדיינת. אפילו חמישים שקל את לא שווה".

romi{A} - וואווווווו.
אני מורידה את הכובע.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י