בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 12 במרץ 2006 בשעה 15:09

העוזרת באה בבוקר. אני שומעת אותה מנקה ומזיזה רהיטים. אני יוצאת מהחדר ויושבת בסלון. היא נכנסת לנקות אצלי. היא קוראת לי. אני באה לחדר והיא עומדת ומצביעה על התחתונים שהשארתי על הרצפה. היא אומרת "מה זה תחתונים פה?". יש לה מבטא רוסי כבד. היא תמיד מפחידה אותי קצת. היא כמעט אף פעם לא מדברת. רק אומרת שלום כשהיא באה וכשהיא הולכת. היא מצביעה על התחתונים. אני אומרת "זה מלוכלך". כשאני צריכה לדבר איתה גם אני פתאום מדברת עברית שבורה. בגללה. היא אומרת "אני יודעת מלוכלך". היא אומרת "מסריח. תרימי". אני מרימה. היא אומרת "אני לא מנקה תחתונים מסריח שלך". אני עומדת לידה עם התחתונים ביד. היא אומרת "להריח". אני לא מבינה מה היא מבקשת. הלב שלי מתחיל לרעוד. היא אומרת יותר חזק" להריח!". אני מרימה את התחתונים ומריחה לאט. היא אומרת משהו ברוסית. זה נשמע כמו קללה. היא נותנת לי את המגב ומצביעה על הדלי עם הסמרטוט. היא אומרת "את לנקות". אני רוצה להגיד לה שהיא העוזרת. משלמים לה כדי שהיא תנקה. היא מתקרבת עם הגוף הגדול שלה ותופסת את הפנים שלי. היא צועקת "את לנקות עכשיו חדר!". אני מתחילה לנקות עם המגב. היא עומדת ומסתכלת. היא אומרת "מהר לנקות". אני מנקה מהר. היא הולכת אחרי ואני מנסה להתחמק ממנה. היא מצביעה ואומרת "פינה גם". אני מנקה את הפינות. היא דוחפת אותי לרצפה. אני זוחלת על הברכיים והידיים ומנקה. עדיין מחזיקה את התחתונים.

הטלפון שלה מצלצל. היא עונה ומדברת ברוסית. הולכת בבית. אני מפסיקה קצת לנקות ומסתכלת עליה. כשהיא מסתכלת עלי אני ממשיכה לנקות. היא סוגרת את הטלפון ובאה אלי בהליכה מהירה. היא אומרת "לא מנקה?". אני ממשיכה לנקות מהר. היא תופסת אותי ביד ומרימה אותי בכוח. היא מחזיקה לי את היד חזק ונותנת לי סטירה על התחת. אני צועקת. היא אומרת "שקט". היא מקללת ברוסית. היא מורידה לי קצת את הטרנינג והתחתונים. היא נותנת לי עוד סטירה על התחת. ועוד אחת. היא נותנת לי סמרטוט. היא אומרת "מנקה אבק". אני מתחילה לנקות אבק מהשולחן והמדפים שלי. היא מכופפת אותי בכוח על השולחן. היא ממששת את הכוס שלי. מפשקת את התחת שלי. היא דוחפת לי אצבע. היא אומרת "מסריחה". היא נותנת לי עוד שתי סטירות על התחת. היא מושכת אותי בשיער ואומרת "מנקה עכשיו". אני מנקה והיא עומדת ומסתכלת עלי. המכנסיים שלי מופשלים.

אני מסיימת לנקות והיא מושכת אותי בשיער למטבח. היא אומרת "מנקה פה עכשיו". אני מתחילה לנקות עם הדלי והסמרטוט. אני זוחלת על הרצפה. היא יושבת על הכיסא ומסתכלת. היא נותנת לי הוראות. אני עושה הכל. היא בועטת בתחת שלי. היא משחקת בו עם האצבעות של הרגליים שלה. היא נעמדת ומורידה את המכנסיים והתחתונים שלה. היא יושבת בחזרה ואומרת "בואי לפה". אני באה בזחילה. היא פותחת רגליים ומצמידה אותי לכוס שלה. יש שם ריח של מיצים ושל זיעה. הכוס שמן ונפוח. היא מחזיקה את הראש שלי עליו. אני מלקקת. הירכיים שלה שמנות עם ורידים. הפנים שלי נמרחים במיצים שלה. הטלפון שלה מצלצל שוב. היא אומרת לי "תביאי". אני מביאה את הטלפון שלה. היא עונה ומדברת ברוסית. אני מתכופפת וממשיכה ללקק אותה. היא דוחפת אותי משם בכוח. היא אומרת "מספיק. לנקות", ומקללת ברוסית. אני ממשיכה לנקות.

היא גוררת אותי לאמבטיה ואומרת לי לנקות שם. אני מנקה והיא עומדת ומסתכלת. נותנת לי הוראות. היא הולכת רגע. אני ממשיכה לנקות. היא חוזרת ומרימה אותי בכוח. מחזיקה לי את היד ונותנת לי סטירה על התחת. היא מרימה את החולצה שלי וסוחטת את הציצים שלי חזק. אני צועקת. היא נותנת לי סטירה על הלחי. ואז סטירה על הציצים. היא מקללת ברוסית. היא מכופפת אותי ומחזיקה אותי חזק צמוד לכיור. אני מרגישה משהו נדחף לי לכוס. משהו קשה. אני אפילו לא יודעת מה זה. היא דופקת אותי חזק ומהר. היא אומרת "מסריחה". היא מדברת בעיקר ברוסית. היא מושכת אותי בשיער חזרה לעמידה. היא דוחפת אותי לקיר ואומרת "לנקות מהר". אני מנקה את הקירות. היא מסתכלת עלי במבט מפחיד. היא מתקרבת ואני מנקה יותר מהר. היא תופסת אותי בשיער ואומרת "איפה כסף?". היא גוררת אותי לכניסה. אני נותנת לה את הכסף שאמא שלי השאירה בשבילה. היא מכניסה אותו לארנק. היא גוררת אותי חזרה לאמבטיה. היא מחליפה בגדים ורואה שאני מסתכלת על הגוף שלה. היא מורידה שוב את הבגדים. היא זורקת אותי לרצפה. היא מתכופפת מעלי ומשתינה. הריח חריף. היא מנגבת עם המגבת של הידיים וזורקת אותה עלי. היא מתלבשת. היא אומרת לי "עכשיו גומרת לנקות פה". היא מקללת ברוסית והולכת.

סקסית וכנועה באישה - וואו את מצליחה להדהים ולחרמן כל פעם מחדש...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י