בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 10 במרץ 2006 בשעה 17:44

באמצע המהומה יש בניין אחד מוזנח ומתפורר. בבניין יש דלת עץ ישנה. מתקלפת ומתפרקת. אבל הדלת נעולה. הרחוב רועש. הדלת שקטה. אני עומדת מול הדלת. הרחוב סואן, אבל אף אחד לא רואה אותי. רק הדלת. מאחורי הדלת יש שקט ועיניים נרדמות. אבל הדלת נעולה.
אני הולכת בעקבות הריח. חריף. מצחין. אמיתי. ובכל פעם אני מגיעה לאותו רחוב סואן ומוזנח. לאותה דלת ישנה. גם ברעש מסביב אפשר לשמוע את השקט המרגיע שמאחוריה.
אבל הדלת נעולה.

scarlettempress{L} - גיליתי היום את הבלוג שלך. הוא הכה בי. ישבתי וקראתי אותו מהתחלה ועד הסוף.
בהתחלה חשבתי שאני יכולה להזדהות איתך, אבל מהר מאוד הבנתי שההזדהות היא חלקית ביותר. כן, גם לי יש עניין בנשים מבוגרות, גם לי יש עניין בהשפלה, בפנטזיות אונס. אבל כאן זה נגמר. המוטיבים החוזרים בפנטזיות שלך עוררו בי דאגה למרות שהיו דברים רבים שכתבת שחירמנו אותי. התחלתי לתהות - האם אני באמת שונה ממך או שפשוט אין לי אומץ ללכת כל כך רחוק בפנטזיות שלי.
ומעבר לתוכן, צורת הכתיבה שלך מרשימה ביותר.
אני רוצה לומר לך תמשיכי לכתוב, אבל אני לא רוצה שתחשבי שאני עוד אחת מהצופים הנלהבים שנהנים להביט בך שופכת את הקרביים. אם זה עוזר לך - תמשיכי לכתוב. והכי אני מאחלת לך למצוא את אותה האחת שאיתה תגשימי את הפנטזיות שלך, את אלה שאת מעוניינת להגשים בכל אופן, את אלה שיגרמו לך להרגיש טוב עם הסטיות המרהיבות שלך.
(ואת מוזמנת לגלות גם את חלקת עולמי שבחרתי לחשוף בבלוג שלי).
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - תודה רבה. לכתוב את הדברים האלה - זה עוזר והורס באותו זמן. אבל אני לא יכולה לברוח מזה.
אני לא חושבת שאת צריכה לחפש בעצמך את מה שאין בך. אם את לא מזדהה עם הכל, זה לא בגלל שאין לך אומץ. אני לא מאמינה בגישה כזאת. אין טעם להטריד את עצמך בזה. לא חשוב מה את כותבת וחושפת, הבחינה היא מה שאת חושבת.
תודה על התמיכה.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - אני לא מנסה לחפש בעצמי את מה שאין בי. פשוט הדברים שלך כל כך דיברו אליי, כל כך הבנתי אותם, גם אלה שלא הזדהתי איתם. זה גרם לי לחשוב, ואין כל רע בכך :)
לפני 18 שנים
בעיניים כלות - גם אני מוצאת את עצמי נשאבת לתוך הסיפורים ההזויים שלך, גם אני מבקשת - תמשיכי להזין את הדמיון והפנטזיות האפילות שלנו.
את כותבת במין שיקוף פשוט ונדיר,
מאד נהנית לקרוא אותך :)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י