אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 6 באפריל 2006 בשעה 6:36

היא נכנסת לחדר שלי. אני יושבת על הרצפה. היא מסתכלת עלי בזלזול. היא אומרת "תתפשטי פרה". אני מתפשטת. היא מריחה את האוויר בחדר ואומרת "איזה סירחון עשית פה". היא מסתכלת עלי ואומרת "בואי". אני באה אחריה לסלון. היא גוררת אותי מהשיער. היא מראה אותי לחברות שלה. הן צוחקות. אחת אומרת "הנה הפרה". היא שמה יד על הבטן שלי, מרעידה ומקפיצה אותה. היא שואלת "הפרה רעבה?". אני אומרת "כן". היא לא נתנה לי לאכול כבר יותר מיום. היא לא נתנה לי להתקלח כבר כמה ימים. היא שמה אותי על הרצפה ויוצאת מהסלון. אחת החברות אומרת "בואי לכאן פרה". אני זוחלת אליה. היא מושכת לי בציצים ונוגעת בבטן שלי. היא מפשקת את התחת שלי ואומרת "כוס רקוב ומסריח". חברה אחרת אומרת "את פרה?". אני אומרת "כן". היא אומרת "איך עושה פרה?". החברות צוחקות. היא מושכת לי בשיער ושואלת שוב "איך עושה פרה?". אני עושה "מווו". הן צוחקות בקול. אחת החברות אומרת "שוב". אני עושה שוב "מוווו". הן שוב צוחקות. אחת החברות סוחטת לי את הציצים. אחת אחרת דוחפת לי משהו לפה. היא משחקת לי איתו בפה ומזיזה אותו. אחר כך היא מוציאה אותו. זה פלאג עם זנבות. היא אומרת לי "הפרה צריכה זנב". היא דוחפת לי את הפלאג לתחת. זה כואב. אני צועקת. מישהי נותנת לי סטירה. היא אומרת "אם את צועקת תצעקי כמו פרה". אני צועקת "מוווו". הן צוחקות.

הן אומרות לי לעשות סיבוב בחדר. אני הולכת על ארבע והן מסתכלות וצוחקות. אחת אומרת לי "תכשכשי בזנב שלך". אני מנסה להזיז אותו ולא מצליחה. היא אומרת "תזיזי את התחת השמן שלך פרה. תכשכשי בזנב". אני שוב מנסה. ממש מנסה להזיז את הזנב. היא צוחקת. מישהי אחרת אומרת לי "איך עושה פרה?". אני עושה "מוווו".

בעלת הבית נכנסת חזרה. היא מושכת לי בשיער. היא שמה מול הפנים שלי צלחת עם עוגת קצפת. היא אומרת "תאכלי פרה. את אוהבת לאכול". אני מתחילה לאכול. היא אומרת לי "בלי ידיים". אני אוכלת את העוגה בלי ידיים. הפנים שלי מתמלאות בקצפת. כולן צוחקות. הן אומרות "פרה". אומרות "חזירה". אומרות "שמנה". בעלת הבית אומרת "אתן יודעות כמה היא עולה לי? רק האוכל בשבילה זה הון". מישהי אומרת "אני מתארת לעצמי, שמנה כזאת". הן צוחקות. בעלת הבית אומרת "לא נורא היא תשלם על זה". אני ממשיכה לאכול. היא מושכת לי בשיער ואומרת "שמעת? את תשלמי על כל האוכל שלך". היא מראה את הפנים שלי לכולן. אחת אומרת לי שוב "איך עושה פרה?". אני עושה "מוווו" וכולן צוחקות. בעלת הבית אומרת לי "תאכלי כבר" ודוחפת לי את הפנים לצלחת. אני ממשיכה לאכול. כשאני מסיימת את העוגה היא שמה מול הפנים שלי צלחת עם צ'יפס. אני אוכלת את הצ'יפס בלי ידיים. כולן מסתכלות ואומרות עלי שאני פרה שמנה בלי גבולות. אחת שואלת "כמה היא יכולה לאכול?". בעלת הבית אומרת "אין לך מושג. היא ממש פרה".

הפנים שלי מלאות בשאריות קצפת ושמן. בעלת הבית שמה מול הפנים שלי צלחת עם שתי ביצים קשות. היא דוחפת לי את הראש לצלחת. היא אומרת "תאכלי". היא אומרת לחברות שלה "היא מאוד אוהבת לאכול ביצים". הן צוחקות. אחת אומרת "בטח היא גם אוהבת נקניקיות". הן שוב צוחקות. אני אוכלת את הביצים. אחת החברות פתאום שואלת "מה זה הסירחון הזה?". בעלת הבית אומרת "הפרה מתייחמת לנו". אחת החברות שואלת "נוזל לך מהחור?". בעלת הבית אומרת "תופעת טבע זאת. האוכל מייחם אותה". אחת החברות אומרת "מסריחה". אחרי הביצים בעלת הבית נותנת לי ירקות. אני אוכלת את הכל. בעלת הבית אומרת "לא נורא היא תשלם על הכל בסוף". כולן צוחקות. בעלת הבית אומרת לי לאכול מהר. אחרי הירקות היא מביאה נקניקיות. אני אוכלת גם אותן. היא אומרת "שלא תעיזי להקיא לי פה, את מבינה פרה?". אני אוכלת ויורדות לי דמעות. גם הכוס שלי רטוב ודביק. אחת החברות אומרת "תכשכשי בזנב שלך". אני מנסה לכשכש. אחרי הנקניקיות היא מביאה לי עוד שתי ביצים קשות. אני אוכלת לאט. היא מושכת לי בשיער ואומרת "מהר פרה אין לנו זמן". אני מסיימת והפנים שלי מלוכלכות מכל האוכל. הן קוראות לי. צובטות את הבטן שלי וסוחטות את הציצים שלי. בעלת הבית מושכת לי בשיער. היא שואלת "מה אומרים?". אני אומרת "מווווו" וכולן צוחקות.

Queeny​(מתחלפת){being} - בכל פעם שאני קוראת משהו שאת כותבת אני נדהמת מחדש.
הפנטסיות שלך מהממות אותי.
לפני 18 שנים
romi{A} - הורס אותי שזה בדיוק המילים. השפלה מדוייקת. זה משגע אותי.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י