ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 17 שנים. 23 בפברואר 2007 בשעה 8:33

אני עומדת על הבמה. כל האנשים בקהל מסתכלים. ריח צפוף של עשן ואלכוהול. הם צועקים לי להתפשט. אני מורידה את הבגדים והם צוחקים ומוחאים כפיים. מישהי עולה לבמה, עומדת מאחורי וסוחטת לי את הציצים. היא מחזיקה אותם מול הקהל וכולם צוחקים. היא עוזבת אותם והם נופלים. היא נותנת לי סטירה חזקה עליהם, ויורדת מהבמה.

כולם צועקים לי "מסריחה". אני מכניסה אצבע לכוס ומריחה. הם צוחקים. הם צועקים לי להתפשט. אני כבר עירומה. אני מתחילה לקלף את העור. בהתחלה חתיכות קטנות. אחר כך יש לי מזל ואני תופסת קצה של עור מהכתף ומושכת, ורצועה רחבה של עור נקרעת ממני, מהכתף דרך החזה עד לבטן.

הקהל צועק "מגעילה", וצועק גם "עוד". אני ממשיכה לקלף. עכשיו זה יותר קל. הבשר שלי דהוי, כמעט שקוף. נוזל ממני דם וריר שקוף. מישהי עולה לבמה ומחזיקה אותי. היא מפילה אותי לתוך השלוליות שעשיתי. היא כורעת מעלי ומשתינה. זה שורף על הבשר שלי. הקהל צוחק ומתלהב. היא תופסת לי את הפיטמה ומושכת חזק עד שאני קמה.

אנשים בקהל מתחילים לצאת וללכת משם. אני מקלפת עוד עור מהרגל שלי. חלק מהאנשים מחכים רגע לראות, ואז יוצאים. אני מושכת חזק את הפיטמה שהאישה ההיא משכה לי קודם. השד שלי נמתח. אני מושכת הכי חזק שאני יכולה ותולשת את השד מהמקום. מישהו מוחא כפיים. אני תולשת את השד השני והוא נופל על הריצפה. כל הגוף שלי נוזל בלי שליטה. מישהו בא וזורק עלי סמרטוט ריצפה. אני שוכבת בתוך השלולית שלי ומתנגבת, ורואה מישהי עם גוף מושלם עולה לבמה ורוקדת. הקהל מוחא לה כפיים וזורק לה נשיקות באוויר.

פעם פרח​(נשלטת) - ומה זה עושה לך ?
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - את יכולה להיות קצת יותר ממוקדת בשאלה שלך?
לפני 17 שנים
מישהו חושב​(שולט) - זה אמיתי? את באמת מדמיינת את הסיפורים האלו?

שריטה זו הגדרה עדינה...
לפני 17 שנים
רכה​(נשלטת) - כן.
לפני 17 שנים
התנסות נשית​(נשלטת){נוגע איפה } - intense
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י