בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 17 שנים. 5 במרץ 2007 בשעה 15:45

אני יושבת בפאב של הקיבוץ. כולם מסביב שותים, צוחקים ונהנים. גם אני מבקשת לשתות. כל הזמן יש לי הרגשה שכולם מסתכלים עלי. אני יושבת לבד. אני רואה מישהי בקצה הבר מסתכלת עלי. אני מנסה לחייך אליה. היא מעקמת את הפנים, לוקחת את המשקה שלה והולכת.

פתאום נכנסת לפאב אישה מבוגרת, נראית לא שייכת למקום. השיער שלה אסוף אבל עדיין פרוע. היא לבושה בבגדי עבודה פשוטים. היא שמנה, נראית חזקה. כולם מסתכלים עליה ומשתתקים. גם המוסיקה נפסקת. היא מסתכלת על כולם כאילו היא מחפשת משהו. פתאום היא מסתכלת עלי, היא מתחילה ללכת אלי מהר. אני רוצה לברוח, וקופאת במקום. כולם מסתכלים עלי, אני מסתכלת עליהם בחזרה, ואז אני מרגישה את היד שלה מושכת לי בשיער חזק.

היא דופקת לי את הראש על הבר וצועקת "מה את עושה פה, בהמה???". היא זורקת אותי על הריצפה ובועטת לי בתחת. היא צועקת "יאללה יאללה!!", ואני מתחילה לזחול החוצה. היא מתכופפת ותופסת את החולצה שלי. היא מושכת אותה למעלה, אבל לא מורידה אותה ממני. היא מושכת את הצווארון חזק כאילו הוא קולר. אני זוחלת אחריה. היא הולכת מהר, ואני כל הזמן נופלת ונשרטת מהאבנים. היא צועקת "בואי כבר!".

אנחנו מגיעים לרפת. היא זורקת אותי על האדמה בין הפרות. היא בועטת לי בתחת חזק. הראש שלי נופל לתוך שלולית מים. היא סוגרת את שער הברזל והולכת. הפרות האחרות מרחרחות אותי ומתרחקות. אני מנסה לקום אבל כל הגוף שלי כואב. אני שוכבת בחושך על הבוץ המסריח.

אני מתעוררת מהצעקות של האיכרה. בחוץ עוד חושך ואני רועדת מקור. היא פותחת את השער ודוחפת את הפרות. היא ניגשת אלי ובועטת לי בתחת. היא צועקת "זוזי, שמנה!". אני מנסה לקום והיא שוב מושכת אותי מהחולצה ובועטת לי בתחת.

האיכרה מחברת את הפרות למכונת חליבה. הפרות גועות ואוכלות בינתיים. היא ניגשת אלי, מתכופפת ומתחילה לחלוב לי את העטינים. היא צובטת ולוחצת חזק. לא יוצא לי כלום. היא יורקת עלי ומנסה שוב. הידיים שלה חזקות. היא סוחטת את העטינים שלי חזק. היא קמה בעצבים ובועטת לי בתחת. היא מושכת לי בחולצה ואני זוחלת אחריה. היא צועקת "עכשיו אני אהרוג אותך. זהו!". היא גוררת אותי ואני משתינה על עצמי. היא עוצרת ומסתכלת. היא מעקמת את האף. היא צועקת "מה זה? את משתינה פה? אסור להשתין פה, מסריחה!". הפרות האחרות מסתכלות עלי. אני מרגישה מכה חזקה בתחת. האיכרה עומדת ומרביצה לי עם מקל עבה. היא מניפה את היד שלה באוויר, וכל הגוף שלה רועד כשהמקל פוגע לי חזק בתחת וברגליים. אני צועקת. היא מחזיקה את החולצה שלי ואת השיער שלי. היא ממשיכה להרביץ חזק ולצעוק "בהמה מסריחה, את לא טובה לכלום!". אני רוצה להיות טובה בשבילה. אני זוחלת ומנסה לשים את הראש שלי בין הרגליים שלה. אני מלקקת את הרגליים שלה. מנסה להגיע למפשעה שלה. היא מושכת אותי משם, וצועקת "מה את עושה???". היא זורקת אותי אל הבוץ ומשיכה להרביץ לי עם המקל בכל הגוף. אני סוחטת את העטינים שלי מולה חזק, אבל כלום לא יוצא. היא מורידה מכות חזקות עם המקל על העטינים שלי ועל הבטן שלי. היא זורקת את המקל לידי ובועטת בראש שלי.

כשהיא הולכת להחזיר את הפרות לרפת אני שוכבת בבוץ ומרחרחת את החום של היד שלה, שנשאר על המקל.

wanderlust​(שולט) - אין מילים. כרגיל, חזק ביותר. אני קורא את מה שאת כותבת ומדמיין את הכל בראש. ממש ממש טוב. תמשיכי.
לפני 17 שנים
חתולההה - פופיק מה אתה עושה פה?רכה את קיבוצניקית?וואוו ממש סצינה קשה.אמיתי?
לפני 17 שנים
gala - זה לא מספיק בהמתי ומטונף לאחת כמוך.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י