לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני 3 חודשים. 13 ביוני 2024 בשעה 8:12

2:00 בלילה, לא מצליחה להירדם. אני משועממת וחרמנית. מסמסת לך ״אתה ער?״ ומקווה שתענה. אתה עונה תוך 3 שניות. השיחה מידרדרת במהירות כי שנינו בעיניין ואתה כבר נותן לי הוראות לסשן הקרוב.

לא עוברות כמה דקות ואתה כבר יוצא אלי במורד הרחוב.

כמו שביקשת, אני לובשת מחוך שחור. חוטיני שחור מעוטר בתחרה, עם פתח למטה. החזה שלי חשוף לחלוטין.

מרגישה נשית סקסית ורטובה מהתחושה הזאת. שלוש נקישות חלשות בדלת, אני פותחת ורואה אותך עומד מולי, ללא חולצה. חתיך גבוה ושרירי עם קעקועים. אני מתענגת על המראה שלך. אתה גם מסתכל עלי, כמשחר לטרף. אוחז בידי, מושך אותי אלייך. נצמדים גוף לגוף, מרגישים את האנרגיה המחשמלת בינינו.

אני מתקרבת לשקע בין הצוואר לכתף, נושמת עמוק את הריח המושלם שלך. אתה אוחז בסנטרי ודוחף את השפתיים הרטובות שלך לשפתיים שלי, מנשק בלהט. מתנשקים דקות ארוכות וחום הגוף עולה.

האיבר שלך קשה וזקוף במכנס. היד שלך מגששת למטה, משפשפת את הדגדגן. אני רטובה כמו שאתה אוהב. אני יורדת על ברכיי ופותחת כפתור כפתור של הג׳ינס שלך, תוך כדי ליטופים. מוציאה אותו ומתחילה ללקק עם לשון רטובה וחמה. אתה אוסף את השיער שלי בידיך ואני נהנית מהמתיחה הקלה והידיים שלך שמעסות קלות את הקרקפת שלי.

אתה משמיע קולות הנאה ואני מכניסה את כולו לתוך הפה שלי, עד עומק הגרון ואתה משתגע מזה, דוחף את הראש שלי יותר חזק עוד ועוד ועוד. השפתיים שלי עוטפות והלשון מלקקת ברכות זזה מצד לצד למעלה למטה, מתפתלת על האיבר שלך. אני יונקת ואתה מתקשה יותר ויותר, חשה את הפעימות של הסוף על הלשון שלי ואתה גומר, מתענג.

המיץ שלך נשפך לי בצדדים של הפה ועל הצוואר. אני נעמדת, מנשקת אותך עם כל הנוזלים ואתה אוחז בידי ומוביל אותי לחדר השינה, זורק אותי על המיטה. אני נשכבת בציפייה , מביטה בך שולח יד לשידה ומוציא ממנה חבל שחור ועבה שהכנתי לבקשתך.

מסמן לי להסתובב על ארבע ואני מבצעת. אתה מלפף את החבל סביב הזרועות שלי שלא אוכל לשחרר אותן. קושר את הרגליים שלי לרגלי המיטה ומהדק את החבל מעט.

ויברטור אדום, על מצב רטט, מעסה את כל הכוס שלי מבחוץ ומבפנים, לאט. אני גונחת כשאתה מחדיר אותו לתוכי, דוחף שוב ושוב, מניח אותו על הדגדגן ומצמיד חזק בלי להזיז אותו.

היד השניה שלך על הציצי שלי, מעסה וצובטת את הפטמה. אורגזמה שוטפת אותי בכל הגוף, מרטיטה את כולי ואתה ממשיך. לוחץ על כפתורים ובוחר איזה קצב שבא לך. אני גונחת מהנאה עוד ועוד ואתה מפעיל את יונק הדגדגן שמעיף אותי לעולם הבא ותוך דקה אני שוב גומרת וגונחת בטירוף ואתה נהנה לשמוע אותי ולראות אותי משתוללת מולך כמו חיה.

אתה מוציא את הויברטור ומניח בצד, מכניס שתי אצבעות ומתחיל לעסות את נקודת הג׳י שכבר נפוחה ובולטת. לוקח את הפרח היונק שלי, מניח אותו על הדגדגן ולוחץ אותו חזק, בדיוק בנקודה הנכונה. האצבעות שלך זזות בתוכי ואתה דוחף עוד אחת. ועוד אחת. כל כמה דקות אתה לוחץ על הכפתור, משנה את המהירות והעוצמה שמתגברת עם כל לחיצה. אני משתגעת, חשמל בכל הגוף.

מרגישה שעוד רגע מאבדת את התחושה ואז זה קורה. נמלולים והתכווצות בלתי נשלטת. השפרצה של מים על היד שלך. ועוד התכווצות ואני נוטפת נוזלים, הסדינים רטובים. זה כל כך מחרמן אותך שאתה שוב מתקשה, מאוד קשה.

אתה חודר לתוכי כשאני עדיין קשורה על ארבע מחזיק במחוך השחור שלי ומזיין אותי באגרסיביות, חזק ומהר. ואני שוב משפריצה עלייך מרוב שאתה מחרמן אותי. אתה מפליק לי בישבן ובכוס וצובט את הפטמות, משתולל עלי ומזיין אותי בלי שליטה במשך עשר דקות ואני כבר לא נושמת מרוב עונג וגניחות בלתי נשלטות. אתה מתפוצץ ואני מרגישה את הזין שלך משפריץ עוד ועוד זרמים חמים לתוכי. שנינו גמורים ורטובים. ריח של סקס.

Gentle Sub - את כותבת מדהים❤️
לפני 3 חודשים
fantasy goddess - תודה 🤗
לפני 3 חודשים
Blue eyesavi - בבקשה אל תפסיקי לכתוב🙏
הכתיבה שלך מעוררת את כל החושים המיניים😍
לפני 3 חודשים
fantasy goddess - איזה כיף, תעקוב הלילה אעלה עוד 😊
לפני 3 חודשים
Blue eyesavi - לפני דקות שמתי עלייך עוקב❤️
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י