אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני 3 חודשים. 13 ביוני 2024 בשעה 19:15

״מה המצב?״ אני שולחת לך הודעה בשעת לילה מאוחרת. לוחצת על שלח, ומרגישה גלים של התרגשות בבטן. ״אני לבד הלילה, את באה?״ ההודעה שלך קופצת על מסך והדופק שלי עולה מיד.

״ברור!!! תכתוב לי מתי להתייצב״ אני כותבת בהתרגשות של ילדה קטנה.

״בחצות, תביאי איתך שמן קוקוס, צעצוע שאת אוהבת״

״אחכה לך ערום במיטה, רק תנעלי אחרייך״

קוראת את ההוראה שלך והידיים שלי כבר מתחילות לרעוד. אני נכנסת מיד למקלחת לוהטת, מטהרת את עצמי לכבוד האדון שלי.

בראש רצות מחשבות, מה אלבש? אני אגמור היום? מה נעשה הלילה?

לובשת שמלה שחורה וסקסית מעוטרת בפרחים וורודים ועלים ירוקים עם כתפיות דקות. בלי כלום מתחת.

מכינה את השמן, וצעצוע חמוד שיונק את הדגדגן בתוך שקית קטנה. מבט במראה, מסדרת קצת את השיער, שפריץ של בושם ויוצאת מהר, כמעט שוכחת לנעול את הדלת.

מעלית נפתחת, אני מול הדלת שלך. הדופק שלי כל כך גבוה שאני מרגישה את הלב של עומד להתפרץ מהחזה.

אני שולחת יד רועדת אל הידית ופותחת לאט את הדלת. הבית שלך חשוך ויש רק אור אחד קטן, בקצה המסדרון. אני צועדת בעקבות האור, מתנשמת בכבדות, הבטן שלי מפרפרת מהתרגשות. צעד אחד צעד, הירכיים שלי נדבקות זו לזו מהרטיבות של הכוס שלי.

אתה שוכב לך שם בחושך, ערום לחלוטין. אני מתקרבת לאט לאט ומתיישבת על ידך. פותחת את השקית ומוציאה את השמן קוקוס. ״מה הולכים לעשות עם זה?״ אני שואלת אותך.

אתה מסתובב על הבטן ופוקד עלי ״תעשי לי מסאז׳״

אני מתיישבת על הישבן שלך ושופכת עלייך את השמן. עם שתי הידיים מתחילה לעסות את הגוף המפוסל הזה שלך. אני עוברת שריר שריר, אתה שומע אותי מתנשמת בכבדות בזמן שאני מרגישה את כל הדם בגופי זורם לאיזור הפות שלי ואני נרטבת יותר ויותר. הידיים שלי מחליקות על כל הגב שלך, לשות באיטיות וחושניות את הכתפיים, השכמות, הגב התחתון. אתה כל כך מתענג מזה ונרדם לך. אני ממש משקיעה בעיסוי כמו שבחיים לא עשיתי כדי שתהיה לך הרגשה טובה ותשכח קצת מהצרות של החיים. 

אני לא יודעת כמה זמן עבר, אבל אני מתה כבר שתזיין אותי. בעדינות אני אומרת לך להסתובב. אתה מתעורר לך לאט לאט, מתמתח ונשכב על הגב, נראה מאוד עייף אבל מרוצה.

״זה היה טוב?״ אני שואלת. ״זה היה מדהים״ אתה עונה בסיפוק.

״אתה רוצה שאני אמשיך?״

״כן, תמשיכי״

אני לוקחת עוד שמן ומוזגת אותו על החזה שלך ומורחת עם הידיים הרכות והחמות שלי על כל כולך. אתה כבר קשה ועומד דום והידיים שלי מתקרבות אל הזין שלך באיטיות. טובלת את האצבעות שלי בשמן ומעבירה אותן על הזין שלך. קשה כמו אבן. אני כבר לא עומדת בזה ושואבת אותו לתוך הפה שלי, עמוק עמוק. השיער הפזור שלי מסתבך ביחד עם הזין שלך בפה שלי ולא אכפת לי.

אני מרגישה את היד שלך מגששת מתחת לשמלה שלי ומפשקת את הרגליים שלי לאט לאט, מכוונת את הפות שלי ואת הישבן שלי לכיוונך, בציפייה שתחדיר אלי את האצבעות כבר ותרגיש כמה אני רטובה. ואז זה מתחיל, האצבעות שלך בתוכי, גורמות לי לזרמים של עונג, אני גונחת ומתחילה לאבד שליטה.

אני מורידה את השמלה ונותרת עירומה וחשופה מולך. אתה הופך אותי על הגב ונושך לי את הפטמות כל כך חזק שיוצאות ממני גניחות של כאב והנאה. כל כך חזק שגם אחרי יומיים אני מרגישה אותן כאובות ואני אוהבת את זה. כמו מזכרת של כאב שהשארת על גופי.

ואז אתה מרים לי את הרגליים וחודר אלי, מחליק לתוך הרטוב והחם, עולם שכולו טוב. אתה מסתכל לי ישר בעיניים ומזיין אותי בקצב שהולך ומתגבר, פורק עלי כל עול. ברגעים האלה הגוף שלנו הופך לאחד. אני נושמת אותך, מסניפה את הריח שלך כשהשפתיים שלי על הצוואר שלך ואז אתה מסובב את הראש ומנשק אותי בלהט.

״תוציאי את הצעצוע שאמרתי לך להביא״ אתה פוקד עלי בקול הגברי שלך שמדליק אותי עוד יותר.

אני שולחת יד לשקית ומוציאה את יונק הדגדגן החמוד שלי, מפעילה אותו ומצמידה לדגדגן בזמן שהזין שלך בתוכי ממשיך לפמפם אותי.

היונק הזה פוגע בדיוק בנקודה הנכונה, אין מילים להסביר את התחושות של העונג שעוברות לי בגוף, זה גורם לי לגמור שוב ושוב ושוב. ואז בסוף, אני גומרת כל כך חזק שכל הגוף שלי רועד בלי שליטה ואנחנו ממשיכים עוד ועוד ואני כבר לא יכולה לשאת את זה ואני נזרקת אחורה על הגב, והכוס שלי מתיז נוזלים לכל עבר.

מסתכלת עלייך המומה ממה שקרה פה עכשיו, מבינה שגם אתה גמרת מתישהו ובכלל לא הרגשתי את זה.

אתה נשכב מעלי בחיבוק חם ומזיע, ושנינו מרחפים בעננים של דופמין.

Blue eyesavi - פשוט וואווו😍
הרגשתי שאני בסצינה הזאת ממש
כאילו זה אני ואת ונהניתי ❤️
לפני 3 חודשים
JustNobody - לשתינו אין מנוי ואני רוצה שתקראי את הסיפור שלי
תגיבי על הפוסט האחרון שלי את שם המשתמש שלך בטלגרם
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י