סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מילים, בעיקר.

אולי גם כמה משפטים.
לפני 20 שנים. יום ראשון, 9 באפריל 2006 בשעה 12:55

הוא שלי. לגמרי שלי.
ואין בזה שום שמץ-שמצה של שליטה.

מה עדיף? אני לא יודעת. לא אכפת לי.
לא מצליחה (ולא רוצה) למחוק את החיוך מהפנים.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י