לפני 20 שנים. יום ראשון, 9 באפריל 2006 בשעה 12:55
הוא שלי. לגמרי שלי.
ואין בזה שום שמץ-שמצה של שליטה.
מה עדיף? אני לא יודעת. לא אכפת לי.
לא מצליחה (ולא רוצה) למחוק את החיוך מהפנים.
הוא שלי. לגמרי שלי.
ואין בזה שום שמץ-שמצה של שליטה.
מה עדיף? אני לא יודעת. לא אכפת לי.
לא מצליחה (ולא רוצה) למחוק את החיוך מהפנים.