צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני שנה. 6 במאי 2023 בשעה 2:10

שכל המעשים המפגרים שלנו יבואו לנשוך אותנו בתחת. מתישהו. והמתישהו הזה הוא עכשיו. מקבלת מייל לגבי בר המצווה של הילד. ומי חתומה בסופו? לא אחת מאשתו של זה שניהלתי איתו רומן כשהייתי פרחחית מפגרת בת 21. 

זה היה מכוער. זאת אומרת. הכרתי אותו. ואז דרכו אותה ואת הילדים. אני מאוד רוצה לכתוב על הנסיבות הקשות שהובילו אותי לנהל רומן עם גבר נשוי. אבל אין תירוץ (בהכרח כי לא למדתי מהמקרה והתגברתי על עצמי וניהלתי מספר רומנים עם נשואים מאז), אשתו הייתה בהריון עם מספר שלוש. והוא החליט שהוא צריך להכנס לתוך ילדה בת 21. שלא יהיו טעויות. אני לא הייתי הראשונה. אבל הצורה שבה כל הסיפור הזה התפוצץ - שהיא גילתה. אני רוצה לכתוב שאף פעם לא רציתי לקחת אותו ממנה (כי גם בגיל 21 הבנתי שלא בונים בית על הריסות של בית אחר). אבל זה לא משנה את העובדה שפתחתי רגליים (ולב) ונתתי לבעלה לגמור לי בכוס. כי….הייתי בודדה. שבורה. עצובה. מלאו את החסר. 

בכל מקרה. 2023. והיא שולחת לי מייל ענייני לגבי בר המצווה של הבן. ואני לא בטוחה איך אני אמורה להגיב. מיותר לציין שהם עדיין נשואים ואומללים. ולמרות שהוא עזב והם נפרדו וכמעט התגרשו בגלל הבגידה איתי (ברור שלא בגלל זה, אבל זה היה וואחד קטליזטור). 

אז, תודה לך אלוהים שסידרת לי סצינה מהתחת. שכחת לשלוח את התסריט ואצטרך לאלתר את דרכי בגפי. 

פאק מיי לייף. 

מה שנקרא, תאכלי מהדייסה שבישלת. מגיע לך. 

ביי. 

Aציבעוני​(אחר) - לגמרי
לפני שנה
WitchFuneral​(שולט) - היית בודדה אז הלכת עם נשואים?
אני לא מבין את הלוגיקה. למה דווקא נשואים?
לפני שנה
Bad Guy - רגע.
ואת הלוגיקה של הגבר הנשוי שאשתו בהריון ללכת עם בת 21 רווקה אתה מבין?🤔
לפני שנה
WitchFuneral​(שולט) - כן. הוא חרמן + כנראה לא מת על אישתו + כנראה אין לו כוח להתגרש + בשר טרי. זה די קל להבנה.
בת 21 שמחפשת נשואים כי היא "בודדה"? פחות. אני יכול להבין אם היא תצא עם מלא גברים או שתתאמץ למצוא זוגיות, אבל למה שהיא תינעל ספציפית על נשואים?
לפני שנה
דדאלוס​(אחר) - למה היא שלחה לך את המייל הזה?
איזה משחק דפוק הם משחקים? או שהיא לא יודעת מי את?
לפני שנה
Shish​(שולטת) - כן, הן חוזרות הטעויות, אם הן בכלל טרחו ללכת מאיתנו לכמה זמן. תמיד חוזרות. אבל אני מאמינה שתהיי בסדר דוקטור, את לא היחידה שטועה מן הסתם... ואת אפילו לא אחראית לאומללות שלהם. את אחראית לאומללות שלך בלבד (ושל הילדים, אבל זה כבר פרק אחר).
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י