סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני 4 חודשים. 9 בינואר 2024 בשעה 2:41

ורמיר.

 

שמונה ימים ללא סיגריות. חזרתי לקילומטרים. ותכף חוזרת גם לקרב מגע. קצת ירדתי מהפסים עם האוכל. וזה ממש לא הוגן לדבר על זה עכשיו שניה לפני מחזור. אבל. אני מרגישה. ח. ר. א. בהתחשב בכך שהבית שלי עדיין הפוך. ללא מכונת כביסה או מייבש. בהתחשב בכך שנאלצתי לישון לילה שלם עם חולדה (חיה) במלכודת עד שמישהו בא לעזרתי. אני חושבת שהירידה שלי מהפסים עם האוכל - נסלחת ואף מתבקשת. 

למרות ש. לא באמת הייתי חייבת. מכל מקום. עדיין משתעלת. מחפשת לריב עם אבוש. כי הוא מעצבן אותי נורא. אבל אני נמנעת. והריבים נשארים בראש. וטוב שכך. אני סתם לפני מחזור מחפשת למי לנשוך את הראש. והשם שלו כמו בד אדום מול העצבים שלי. ובכל זאת אני מצליחה להיות חמודה. לעשות מצוות. חברה עם שמונה ילדים לא מתפקדת כמה ימים בגלל ווירוס. שלחתי לה קייטרינג הביתה האכלתי את כולם. 

וגם. אני לא ציירת אבל משהו בציורים המעטים של ורמיר מאוד…מה המילה שאני מחפשת. עמום? אפור? מיסטי? 

על איזה זה סמים הוא היה? ואז הצבעים העזים. ואם מסתכלים על רוב הפורטרטים שלו - הוא משחק איתי משחק של השלם את החסר. מצד אחד נותן בפרטים מצד שני מחליש ולא מאכיל בכפית. למשל - הגבות. צריך לחפש את הגבות בפורטרטים. הם שם. חלש. והפנינים שלו. יותר אפורות מאשר לבנות. פחות באקסנט יותר בצל. והאור בעבודות שלו. שוב פעם, על איזה סמים הבן אדם היה? כי ברור שהוא היה חצי אפוי. וגם. כולם מעתיקים מכולם. גם ורמיר. מעניין איזה קול היה לו. ואיך העור שלו הרגיש. ואם עמד לו או שהוא אכל סרטים על הביצועים שלו ובגלל זה היה מצייר. בשביל להמנע מסקס? 

 

בקיצ. קצ. איך אנחנו רק בשבוע הראשון של 2024? 

 

 

Shish​(שולטת) - 8 זה טוב, 9 מחר יהיה עוד יותר טוב. מישהי אגדית משנות השלושים המוקדמות שלי לימדה אותי שני כללים שהפכו אצלי לברזל, מה ברזל - פלדה. מזכירה אותם לעצמי שוב ושוב.
Choose your battles
Minimal effective dose
הראשון יותר רלוונטי לפוסט הזה, מזכיר שיש ריזורס מוגבל, לפעמים יותר ולפעמים פחות, ושצריך לדעת שאי אפשר להילחם בו זמנית בכל החזיתות. Something's gotta give.
השני קצת יותר נישתי מן הסתם, אבל מרמז לעלייה הדרגתית בקצב. מאפס למאה זה לרוב לא sustainable ולכן עדיף (חוץ מעם ניקוטין) לתת לעצמינו להתרגל. את יותר מבסדר גמור, לא רק בלי סיגריות, גם קילומטרים, גם לא רבה עם המועמד הכי פונטציאלי או אף אחד וגם פאקינג חולדה. יאק. תוסיפי לזה הטיפול בחברה, למרות שאת סוחבת את הבלגן והשיעול וכל מה שחרא, את נהדרת. לדעתי, תאכלי מה שיעשה לך נעים עד יעבור המחזור ואיתו הזעם. נראה לי שהרווחת את זה.
לפני 4 חודשים
mellory - שיש - תודה 🥰
אני כבר מנסה לחזור לעצמי.
משמעת עצמי. כמה קשה לחזור לזה.
אוכל. שינה. רוטינה. אההההההההה
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י