סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני 3 חודשים. 9 בינואר 2024 בשעה 6:31

משום מקום קפץ לי עמוד של בוורלי הילס בפייס. 

ואמנם לא גדלתי בבוורלי הילס. החיים שלי לא היו משעממים ונזכרתי בעצמי בת 16. בת 17. בחבר הראשון שלי. שלא היה הראשון שלי. אבל היה החבר הראשון שלי. כמה הייתי מאוהבת. וכמה היה לנו כייף. ודרמות. וסקס. ואיך היינו ישנים אחד על השני על מיטת היחיד שלו במשך שנתיים. וואו. 

אני הייתי תלמידה בתיכון והוא היה סטודנט לכלכלה שעושה מילואים בהנדסה קרבית. וואו. איזה יפה הוא היה. איזו תקופה זאת הייתה. הוא אפילו הציע לי נישואים. ואני בתמימותי הרבה - הסכמתי. אני זוכרת את הבוקר שאחרי. בדרך לבית הספר. באוטובוס. התפוצצתי מאושר. הוא הציע לי בלילה במטבח של ההורים שלי. אלוהים☺️ תודה על החוויות. 

איך הכל השתנה. איך אני השתניתי. אהבתי את עצמי בגיל 17. ויש דברים שלא משתנים אף פעם. גם אז חייתי חיים כפולים. הייתי תלמידה שקטה. מוזרה. ולא מקובלת. בבית הספר הייתי סתם דמות משעממת ואפורה. בבית הייתי מדוכאת ועצבנית. אבל איתו הייתי - בוורלי הילס. היה מיוחד. 

אפילו נכנסתי להריון. ולא ידעתי. עד שלא נכנסתי להריון בגיל 24 עם הגרוש (שניה אחרי שהכרנו) ועברתי הפלה. אחרי שעברתי את ההפלה נזכרתי שכבר היה לי ככה פעם. אבל הייתי ילדה טפשה שלא ידעה בכלל שהיא בהריון מלכתחילה וחשבתי שסתם היה לי מחזור כואב. טמבלית קטנה. 

spankindan​(שולט) - איזה סיפור מרתק.
רק לא סיימת מה קרה להצעת הנישואין? ובכלל, למה הוא נמוג?
לפני 3 חודשים
mellory - ובכן. בכל הרומנטיקה של גיל 17 לא השכלתי לראות דגלים אדומים. הוא היה קנאי בצורה חולנית. והיו שם נגיעות של התעללות נפשית/רגשית ואין לי ספק שעם בשנים זה היה הופך גם לפיזי. ומפחיד לי לחשוב על איך זה היה יכול להגמר. גם הפרידה ממנו הייתה מפחידה (כי הוא לא האמין שאי פעם אלך. ולמען האמת -גם אני לא). נפרדנו אחרי שנתיים ביחד. שהיו יפות. וכיאה לגיל גם - דרמטיות.
מעניין מה איתו עכשיו. לא מוצאת אותו בשום מקום ברשת. ותוהה.
לפני 3 חודשים
spankindan​(שולט) - היית חכמה וברת מזל.
לפני 3 חודשים
mellory - יכול להיות.
לפני 3 חודשים
Shish​(שולטת) - זה נחמד כשעולים הזיכרונות היפים. בדרך כלל הם לא באים, לפחות לא לבד - הרעים יותר באים איתם או בלעדיהם יותר תדיר. וסיפור ההפלה, וואו.
לפני 3 חודשים
mellory - היי שיש. בואי להתכרבל. אני קצת עייפה.
אני לפעמים שוכחת. הכל. ואז נזכרת בהכל. ולא יודעת מה לעשות עם זה 🤷🏼♀️
לפני 3 חודשים
Shish​(שולטת) - מלי... אני באה בלב אם לא בגוף. הכי מכרבלת אותך, ויש מצב טוב שמלטפת לך את השיער עד שתירדמי. האמת שזה פחות או יותר מה שרציתי לעשות בסיום קריאת הפוסט.
לפני 3 חודשים
אאספרסו​(שולט) - ווואאאאאוווווו מטורף מדהים
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י