אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Life Is Bliss

כְּשֶׁהַחֵךְ טֶרֶם קָבַע אִם הַטַּעַם טוֹב אוֹ מַחְלִיא וְהַפֶּה נִפְתָּח שׁוּב וָשׁוּב לְהָכִיל
לפני שבועיים. 21 באפריל 2024 בשעה 23:57

נראה ששלושת הקווים הולכים קדימה אבל זה רק הזעזוע שמדמה תנועה. יש את תום הצעיר שנפל עלי משום מקום שנתיים אחרי שהכרנו בטינדר אבל מעולם לא נפגשנו. מי את ואיך את בטלפון שלי. שנינו מעמידים פנים שאנחנו לא זוכרים אחד את השני. הוא צעיר הוא דינאמי והמוח שלו מחרמן ברמות. פייר. נעים לי. הוא עקבי וישיר וחמוד ומתוק ופסיכי. גם קווין האירי חזר לעיר לבלבל לי את המוח. הוא אשכרה יכול להיות אבא שלי. הוא חתיך וגבוה וגבר שלא מהעולם הזה. אולי עכשיו שהוא שנתיים אחרי הפרידה מאישתו השניה ילך לנו? אני לא מאמינה שהוא בכלל יודע איך לעשות אינטימיות. למרות שישבנו חמש שעות בארוחת ערב והוא היה פגיע ומעניין ומחרמן וגבוה וגדול ובכלל דמות אבא. והוא רק כמה שנים יותר צעיר מאבא שלי. ויש את הגרוש שלי. והילדים. והמשפחה שהתנפצה לה לרסיסים. ופסח. וכמובן בסוף כל הקלחת יום הולדת 40. אני ממתינה לדימום. בזבזתי סכום כסף בלתי מבוטל על בגדים ונעליים. שלא כהרגלי. עם כל ההסחות אני מתחילה להודות בפני עצמי שיש לי בעיה. שאני מתעלמת ממנה באופן הכי מגמתי שיש במשך כל החיים. ואני חושבת שאולי הגיע הזמן להודות בזה ולטפל בזה. כן? אני רוצה. נראה לי 😂

Shish​(שולטת) - לייק על הנבחרת, נשמעת לא רע בכלל! פחות לייק על בדרים ומשפחות ובולשיט. הכי לייק על יומולדת!! מה תרצי דוק?
לפני שבועיים
mellory - תכלס. יש לי הכל. כל מה שאי פעם רציתי. וכל השאר אני מודה על היכולת לרצות ולעבוד בשביל מה שאני רוצה (בסקרנות באהבה ובדמעות ולא רק).
אבל אם את שואלת באמת, התשובה שלי היא ספרים. תמיד. ותקליטים. וכרטיסים לאופרה לפילהרמונית ולבלט.
♥️
לפני שבוע

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י