בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המצברים שלי

המירוץ אחר האושר
לפני 17 שנים. 8 באוגוסט 2006 בשעה 5:52

אז זהו? זה נוהל? את מתכוונת ככה כל הזמן לכתוב בבלוג?
אני בטח לא אתמיד, אני גם לא מתכוונת לנסות, אני מתכוונת לעשות מה שיזרום מתוכי, ורציתי גם לכתוב מה שייראה לי נכון, אבל לא נראה לי שאני ממש אבחן את זה לפני שאני אתחיל לכתוב, וגם לא לפני שאני אלחץ על "שמור פרסום".

אני לא יודעת מי מכם גר עם בן זוג, או מי מכם (קוראיי החדשים, אלה שעוקבים, אלה שלא, ואלה שלא מבינים מה אני רוצה) שותפים לתחושה הזו שבבוקר.... כמו שכתבתי כבר, אני קמה בסביבות שמונה וחצי בבוקר ובן זוגי יוצא כבר ב-7 מהבית... כשאני קמה והמיטה ריקה (בייחוד כשישנתי חזק ולא הרגשתי שהוא נישק אותי לפני שיצא), אני מרגישה תחושה לא נעימה כזו, ריקנות.... נדמה לי שאפילו כתבתי על זה כמה מילים בבלוג הקודם (רק התחלתי לכתוב ואני כבר חוזרת על עצמי). ואני לא אוהבת את התחושה הזו כי אני מתחילה את היום בעצב, ובד"כ אני דווקא אדם מחייך, שמח... אפילו כשקשה, אני יודעת לשכח מהר, או לפחות יודעת לשים דברים בצד... ולהמשיך להינות... אבל בזמן האחרון תחושת הריקנות מלווה אותי כמעט כל בוקר, והיא ממשיכה הרבה אל תוך היום.... אני עובדת עצמאית עם חבר'ה חדשים, ואני עובדת בשיווק... כשמתחילים פרוייקט חדש לוקח זמן עד שרואים תוצאות, ואני עדיין לא ראיתי תוצאות, אחרי חודש עבודה, לכן אני מורידה הילוך, ואם לא אראה תוצאות, גמרתי אומר שאנטוש... מקווה כן לראות תוצאות השבוע... בכל אופן, מה שרציתי להגיד בזה הוא שבשבוע האחרון אני יושבת הרבה בבית... היה לי את אחי עד שלשום, אבל עכשיו כבר לא, ואני לבד בבית... ובימים כאלה, בד"כ מחפשת סיבה טובה לצאת מהבית... למרות שגם בבית יש המון מה לעשות.. הדירה שלי הפוכה בטירוף... עוד לא פרקנו את כל הארגזים.... יש המון כביסות... (וזה זז לאט...).... ואחרי שנפרוק את כל זה יש לעשות נקיון יסודי בבית... יפה.. יש לעשות. אבל זה לא נעשה... כשאני לבד, קשה לי מאוד להזיז את עצמי (הנה אני מתחילה בספירת התכונות שאני לא אוהבת בעצמי... ), ואני מודעת לזה ואני עדיין לא מזיזה את עצמי, זה מרגיז אותי מאוד, ועדיין אני לא עושה כלום בקשר לזה ! זו דירת גג חמודה, יש לה כזו פוטנציאל להיות סופר כיפית... אבל לא עם מלא ארגזים 😒

עכשיו נעבור לחלק היצירתי - רעיונות *חסכוניים* לט"ו באב!
מאחר ואנחנו קמצנים מאוד בתקופה הזו, מאחר ואנחנו נהיה שנה ביחד ב12 לחודש, ושלבן זוגי היה יום הולדת 34 לפני כמה ימים, צריך סוף סוף מכל התאריכים החביבים האלה לעשות משהו חיובי, בשביל עצמינו.... (קצת מעודד אותי שבספטמבר אנחנו נוסעים לארה"ב - ביזנס, נוט פלז'ר, אבל בכל זאת נשהה במלון שני לילות... וכל השאר, אצל ההורים שלי .. ) ..
אשמח לקבלת רעיונות חמודים לבילוי זוגי מעניין וחסכוני, בבית או בחוץ... (עד 100 ש"ח 😄 )

ועד הפעם הבאה שמסיבה לא מובנת אכנס לבלוג ואכתוב כאן...
היה נעים לחלוק (זה מתחיל להיות פחות ופחות מוזר)

Whip​(שולט) - ממממ....
* קלפים עם משימות שובבות? ראיתי פעם כאלה
* אמת או חובה (אפשר עם חברים ממש קרובים....יכול להיות ממש בעניין בחלק החובה...מביך ומלא גילויים בחלק האמת)
* קניית שמן מסג' טוב ומסג' אחד לשני
* צבעי גוף...

והכי לדעתי: פעם שמעתי על רעיון למתנת יום הולדת, פשוט מקסים, של זוג תפרן...
הבחור נתן לבחורה כ-10 פתקים, בכתב ידו.
בכל פתק היה כתוב משהו שהיא אהבה, והוא לא כל כך...
והוא התחייב לבצע אותו בכל רגע שהיא תרצה במהלך השנה.
נניח - אני מפסיק להתרגז עכשיו ומחבק אותך חזק
או - אני יורד לך ומענג אותך עד שתגמרי
או - אני מארגן הערב ארוחת ערב רומנטית.

מתנה מקורית, זולה, ואישית לגמרי.

עוד אפשרויות?

*הזמנה בהפתעה לארוחת בוקר זוגית במסעדה. לדבר עם הבוס שלו ולהודי עלו שחד פעמית הוא מגיע רק ב-10, לקום קצת לפניו, לקחת אותו לשפת הים או למקום נטול-סקאדים-קסאמים-פאג'רים-וזיזלים אחר, ולחת אותו לארות בוקר באמצע השבוע, על המים...(המלצות: שלוותה בנמל ת"א). לא נורא יקר, משהו כמו 80-90 ש"ח.
*שתי טבעות או שעונים תואמים (לא משהו יקר...אפשר שרשרת עם חצאי לבבות, או השמות, אם אתם בעניין).
*לעצב מסגרת לתמונה שישים על השולחן במשרד למשל...עם תמונה שלך, או של הבייב החביבה עליו ;-)
*לקנות לו מגש אוכל למיטה - ולהגיש לו בא ארוחת בוקר.
*ספרים בנושא זוגיות....מסג'ים....טיפים לסקס טוב...
*פורטרט שלו
*פיקניק רומנטי בשעת ערב בים, בחורשה או בפארק שקט
לפני 17 שנים
God's Daughter​(מתחלפת) - ווי, המתנה עם הפתקים אדירה !

לגבי מסג' - וול, הייתי שמחה לקבל אחד, אבל כשאני נותנת, זה לא אורך יותר מעשר דקות, וגם זה במקרה הטוב, אני מתעייפת מהר, הידיים שלי מתחילות לכאוב, ואני תמיד מרגישה ש"עשיתי כבר הכל ואין נקודה שלא נגעתי בה כך וכך" זה לא התחום שלי :)

לגבי המסגרת עם התמונה, שהבייב החביבה עליו לא תהיה אני? מי שמע על דבר כזה ?! חסר לו >|

לגבי הבוס שלו וכל מה שקשור להיעדרות מהעבודה, לצערי הרב בלתי אפשרי.. אפשר לשים כל מה שאני רוצה לעשות באיזה שישי שבת, או איזה ערב... אני מתמקדת בערב יום רביעי.... האמת מספיק לי גם פיקניק על הגג ... שמיכה, קצת אוכל טעים, אולי יין .... הממ .. :) ומצד אחד בא לי לפנק אבל מצד שני, לא בא לי, בא לי לא לעבוד.. בא לי שמשהו ייעשה עבור שנינו, לא שזה יהיה מי מאתנו עושה בשביל השני.. אוף..

לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - אפשר אולי לברר בבתי ספר שבהם לומדים מסג'ים וכאלה
לפעמים המתלמדים באים ועובדים עליכם
וזה ייצא בטוח זול יותר (על הגג, בערב...את עושה מסג', הוא מחכה, אח"כ כשהוא במסג' את מביאה את בקבוק היין והצ'ופרים הנחמדים...מדליקה נרות...)

(רק תבקשי מהמסג'ים העדינים, כך שגם אם הם עדיין לא מקצועיים לפחות לא ייגרם שום נזק ;-) (
לפני 17 שנים
God's Daughter​(מתחלפת) - הממ.. אנחנו די דומים בעניין הזה - פינוקים מהסוג הזה, אם זה לא ממני אליו וממנו אלי, זה לא זה... :)

תודה על העיצות!
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י