בוקר טוב אורח/ת

המירוץ אחר האושר
לפני 17 שנים. 9 באוגוסט 2006 בשעה 6:31

ערב של זוג !

לא ידעתי מה לעשות כדי שהחל מאתמול בערב ועד הסופ"ש... נרגיש זוגיות.. שנחזור להיות אוהבים כמו שאנחנו יודעים ורוצים להיות, לשים את כל הבעיות הכלכליות וכל שאר הבעיות הנלוות בצד... ולהיות זוג !

אז החלטתי ללכת על הצד היחסית קל בשבילי, והחדש בשביל שנינו... כמה דק' לפני שהוא הגיע, החלטתי את ההחלטה באימפולסיביות... התפשטתי וחיכיתי לו... פתחתי את הדלת ועמדתי זקופה, עירומה (אני אוהבת להיות בעירום במיוחד עכשיו, אחרי השיזוף שתפסתי זה נראה כאילו אני כל הזמן עם חזיה ותחתונים לבנים ומסנוורים ) שמתי ידי מאחורי גבי, חייכתי, נישקתי לו בעדינות ואמרתי.. "אני הזונה שלך, לשירותך, מעכשיו ועד יום שבת בערב".. הוא חייך והמהם איזה צליל מתוק של שביעות רצון... מייד יזמתי להכין את המגבות ולכוון את המים במקלחת... ובדרכינו לשם הסתבר (באופן ממש מפתיע) שהוא רוצה ללכת לאכול במסעדה... לא עשינו את זה *המון* זמן, אנחנו דחוקים כלכלית בצורה מטורפת, חוסכים בדברים הכי מרגיזים שיש... והוא רוצה שלכבוד יום האהבה + השנה שלנו, נלך למסעדה.... שמחתי שהוא רוצה לצאת... במקלחת חפפתי לו את הראש וסיבנתי אותו, והוא יצא לפניי מהמקלחת... כשהגעתי לחדר והתייבשתי הוא בחר לי מה ללבוש, ואילו עגילים לענוד לאוזניי ואיזה צבע לשים צללית ואיזה אודם.. (הוא אוהב אודמים בולטים... אז הוא בחר משהו אדום - ורדרד) ... יצאנו לשם.. היה ממש מרהיב... שוב להסתכל האחד בעיני השניה, להתמקד האחד בשניה... להזמין ממש מה שרוצים.. מנת פתיחה ומנה עיקרית, פעמיים שתיה, ובל נשכח קינוח.. כן, בשבילי זו מותרות אדירה! .... כמה כיף היה.. לדבר בשקט בשקט, להחזיק ידיים, לעשות לו מסאז' בכפות הרגליים מתחת לשולחן, להצמיד אוזני לפיו כשהוא לוחש אלי שאני הזונה היפה שלו, להתמוגג מהמבט הזה שהוא מסתכל עליי.. מבט שמעריץ את יופיי... ואני יודעת שאני נראית בדיוק איך שהוא רוצה, שיערי אסוף בקו נקי... גבוה בקליפס מתכתי עם אבנים מנצנצות... שפתי משוחות בשפתון אדום - ורדד ומעל.. גלוס.. כמובן... ריסיי שחורים, עבים וארוכים, וצללית כחלחלה ועדינה.... סומק ורוד בהיר... אני מזכירה לעצמי בובת חרסינה... לאצבעות רגליי לק אדום כמו שהוא אוהב, וכן גם לציפורניי בידיים.... חצאית לבנה, וגולף ללא שרוולים מבד חלק, מבריק וצמוד...

כשהגענו הביתה עפ"י הוראותיו נכנסתי לחדר, התפשטתי, נשארתי רק עם חוטיני שחור וחזיית סטרפלס שחורה, חלצתי את הסדנלים שהייתי איתם והחלפתי אותם בסנדלי עקב דק שחורים גבוהים. אספתי מחדש את השיער, שיהיה הדוק ויפה, והלכתי למטבח, היכנתי לו קפה שחור, היגשתי לו אותו, והתחלתי למצוץ.... ולמצוץ... ולמצוץ.. ולמצוץ... הוא הפליק בישבני.. והמשכתי למצוץ, והוא המשיך להפליק וכך זמן מה.. הייתי רטובה בטירוף... והוא שאל אם אני רוצה שהוא יחדור אלי, לבי כמעט שהחסיר פעימה מההתרגשות - לא ציפיתי לזה, הנהתי בהתלהבות והוא שלח אותי להביא קונדום מהחדר... עשיתי זאת.. חזרתי... התיישבתי על איברו הקשה עם הגב אליו... ואח"כ גם הסתובבתי.. גמרתי המון.. נטפתי זיעה ממאמץ הרכיבה, וההתרגשות הפיסית... לאחר זמן מה עברנו לחדר השינה.. הגעתי לפניו, סידרתי את המיטה, ונשכבתי עליה עם רגליי פשוקות... הוא הגיע... חדר אלי... בשלב מסויים החלטנו להפטר מהקונדום... מן הראוי שאגמיר אותו.. עשיתי לו ביד... עד שגמר... כ"כ אוהבת... 😄

הזמנו כרטיסי טיסה + שני לילות במלון במדינה שנשהה בה כמה ימים בארה"ב בין כל שאר הדברים שיש לעשות שם, יש לפגוש ידידה מיוחדת... אני מצפה בקוצר רוח לראות אותה.. ומקווה גם שיקרו כמה דברים מעניינים 😄 אח... התמונות מהמלון שבו אנו הולכים לישון מרהיבות, נראה מלון קטן, אך מושקע... כ"כ מחכה לזה.. סוף סוף, רק אני והוא, ללא דאגות, ללא עבודה... ללא כלום!

ובתקווה להמשך העליה .....

אושה{אוש} - איזה יופי!
שמחה בשבילכם. יודעת כמה זה היה חסר לכם בכל הבאלגן של העבודה, הדירה, המצב הכלכלי.