לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני שנה. 8 באוקטובר 2022 בשעה 16:41

הוא אמר שמחכה לקרוא אותי ואני בכלל לא התכוונתי לכתוב.

איך אני בכלל יכולה לכתוב נאמנה על אורגיה?

על אורגיה בהשתתפות בעלי והמאהב? איך יכולה לכתוב על אחד מבלי לטרגר את השני?

איך יכולה לכתוב על בית מלא בנפשות פועלות שאני מכירה בו את רובן ומכירה אינטימית את חלקן?

איך כותבים ריכולים בלי לציין שמות? כל התככים והאינטריגות מאבדים את התוכן שלהם.

אולי פשוט אתאר את עצמי. לפחות חלקית. למזכרת.

שוב מסיבת בריכה אצל השרמנטי. הפעם הקונספט מראש הוגדר כמיני והוזמנו רק מי שחפצה נפשו במיניות פומבית. נתבקשנו להתלבש סקסי ומיוחד. שאלתי אותו : "מה זה אומר לגבי? אני תמיד מתלבשת ככה"

"יש בזה משהו..." הוא ענה לי ואחר כך גם קיבל המלצתי לשופינג. שמחה שאנחנו חברים. המיניות התפוגגה לה, לא ברור לי למה אפילו. יש לי איזה ניחוש שלא בטוחה שנכון אבל בגדול נראה לי שזו אי הבנה. אפילו חברה שאלה אותו ומה שהבנתי מהטלפון השבור הזה - שמשום מה הוא חשב שאני מחפשת יותר. קשר? רגש? אין לי שמץ איך הגיע לטעות הגדולה הזאת. לא היתה לי אף כוונה מעבר למה שהצהרתי בגלוי, שחור על גבי כלוב ופנים מול פנים. מיניות במסיבות. סה טו. אבל כבר נרמז והוצהר לי כמה פעמים לאחרונה שאני מאיימת על אחרות. לוקחת עשר צעדים אחורה. היכן שאיני רצויה אני לא נמצאת. אז אנחנו סחבקים מרחוק. סבבה. לא חסרים גברים ונשים שמעוניינים לגעת בי, כפי שתיכף תיראו.

אז התלבשתי סקסי להחריד. שמנה שמנה אך לפניך.    מצאנו חניה בול בכניסה וקיבלו את פנינו הקרנף והקרנפית. איזו הפתעה נעימה! הזוג הזה בא לי כל כך בטוב!  מרגישה איתם הכי בנח, קליל, זורם ומחרמן.            שאר האנשים ישבו במרפסת בשקט. כאילו זו שבעה ואני נכנסתי עם הרוח והצלצולים שלי, דרינק ביד וחיבוק נישוק לכל המוכרים , בעיקר לסגולה ולוויצ'ר שלה ואז הגיעו עוד. פרטנרים ממסיבות קודמות. אנשים שעושים לי טוב בלב ובגוף. למשל רעם וזוגתו, למשל הזוג הצעיר שאנחנו כבר חודשים מנסים לדרדר.

ומי עוד? או! כאן זה נהיה מענין...

הוא היה אמור לבוא ואז לא ואז כן. כמה שמחתי! 

אני הולכת לראות אותו שוב השבוע!

אבל רגע, חייבים כאן תיאום ציפיות מולו ומול בעלי.

מסתבר שאני שוחה בסיטואציות כאלו. לא הייתי כמעט באורגיות אבל מרגישה בבית. במיוחד שם. במיוחד עם האנשים האלו. במיוחד עם וודקה ואוש? אוש עדין מגשש את דרכו. הוא הפעם ללא בת הזוג הנוספת שלו. רציתי להיות איתו. "אבל אמרת שאת רוצה באירועים כאלו להתפצל". צודק. אבל לא הפעם. רוצה שנלמד ביחד לדרדר ולהידרדר. להתחבר. ביחד יש לנו כח. ליתר בטחון הוא גם הביא כמה כלי עבודה. הבדסמ זה הכח שלו, ככה הוא מרגיש. אני חושבת שיש לו עוד כל כך הרבה מעבר אבל לגמרי מבינה את הצורך. עושה את זה גם. הבדסמ הוא המקום המוכר והבטוח שלי. החוזקה שלי.

ופתאם - העוגיה מגיע. נסע שעה ארבעים וחזר שעה ארבעים במיוחד כדי לראות אותי. לחוות איתי (טוב לא להגזים, הוא גם אוהב את הסיטואציות האלו, למרות שהודה שבתכלס, ברגע האמת, בחדר גדול שכולם עם כולם, הוא לא מוצא את עצמו). 

מה אני עושה?

נשארת עם התוכנית המקורית. אני מגיעה עם בעלי. אני חווה עם בעלי. אני רוצה להיות עם בעלי אבל כפי שהוא יהיה עם אחרות גם אני אהיה עם אחרות, אחרים ועוגיות.

יצאתי החוצה, לדבר, להתמנגל, לצחוק. ישבתי פה ושם ושם פה ובינתיים המארח הכין את הסלון. פרס מזרונים על כל הריצפה ותלה מסך חוצץ אדום. חלק מהחבר'ה החליטו להתחיל את הערב בבריכה אבל אוש ואני הראשונים שנכנסנו לעניינים.

כייף איתנו במסיבות.

גררתי גם את הקרנף והקרנפית ולטס דה גיימס ביגין!

תוך שניה נותרתי בחוטיני קטנטן, תוך שניה הייתי מוקפת בגופות וידיים ולשונות. כמו שרציתי. להיות איתו ולצרף אלינו אנשים. אבל סיטואציות וחיבורים מסוימים פחות היו נוחים. החלטתי לקחת הפסקת pp.

ואני כל הזמן בודקת. בודקת אם אוש בטוב. אם אני יכולה להצטרף אליו, אם הסיטואציה מתאימה לכולם.

הולכת וחוזרת. נמצאת איתו ואיתו ואיתם.

אני לצד שני גברים סקסים חטובים וצעירים ממני , רק חבל שאחד מהם לא זורם עם גברים... הרוב שם לא זורמים עם גברים. ההפסד כולו שלי.

לעוגיה פחות היה מתאים לזרום בסיטואציה מול כולם ושמחתי לעבור איתו ללוקיישן הבא : לז'קוזי. בעירום מלא (מי בכלל יודע איפה הבגדים שלי...) הצטרפנו לחבורה עליזה התמקמתי בדיוק בין הבעל לאישתו. אין לי אלוהים. שאני רוצה לדררד, להעצים, להתחבר, לפרוח - אני פשוט עושה את זה.

שבא לי לשמוע גרמנית נלחשת אל אוזני אני פשוט מבקשת. שבא לי לקפוץ בעירום על טרפולינה שפונה לרחוב ב3 בלילה אני פשוט עושה את זה. שנאמר לי שאחד הבעלים החתיכים חסר בטחון אנחנו פשוט מעניקים לו את הבטחון. שאני משתוקקת לאצבעות הקסם של הקרנף אני פשוט מבקשת ומשפריצה. שמבקשים ממני ומאוש שנשלוט בה היא פשוט מבקשת ומקבלת טעימה. שמבקשים ממני לתת ספייס אני נותנת. שבא לי להיות סולו עם אישה אני פשוט חווה. שאני מבקשת מאוש קצת זמן לבד לפני שהעוגיה הולך אני מקבלת.

ואנחנו פורשים לחדר אבל עוד בתחילת הערב הוא אומר לי : אל תעשו את הטעות שלנו (שלו ושל פרודתו). אין לי כל כוונה לעשות זאת. אני אוהבת וחושקת באוש ומשתדלת לא לאבד את הראש. עושה דברים מרצון. לא מהכרח.

הוא כזה סקסי שמחזיק את הוונד ומאונן לאישה אחרת

הוא כזה סקסי שאישה שניה יורדת לו

הוא כזה סקסי שמצליף בשלישית

הוא כזה הורס שנוגע ברביעית

והוא כזה מדהים שמנשק ועושה אותי

אני בת מזל.

 

 

 

לביאה סגולה​(שולטת) - היה ערב מדהים וג'ינגלת כמו שצריך ןכמו שאת אוהבת. שמחה ממש שהיה לך כזה לילה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י