בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 2 באוגוסט 2006 בשעה 6:18

אני מתקשרת אל השמנה עם הקפה של הבוקר. "את בבית קפה עם החברות?". היא אומרת שהיא בבית. אני שואלת אם היא לובשת את הבגדים החדשים שקניתי לה והיא אומרת שלא. אני שותקת. אני רוצה שהשתיקה שלי קצת תכאיב לה. אחר כך אני אומרת "את רוצה שאני אבוא?" והיא ישר אומרת "בטח מתוקה שלי אני כל כך מתגעגעת". אני אומרת לה שאולי אני אבוא לקצת. היא שואלת אם גם אני מתגעגעת, ואני אומרת לה שרק אתמול נפגשנו. היא אומרת "בואי לכאן מתוקה, אני אפנק אותך". אני עושה את עצמי מתלבטת ולא בטוחה שאני אבוא רק בשביל לשמוע אותה כמעט מתחננת "בואי מתוקה שלי, את רוצה שאני אקנה לך משהו? עוגה? להכין לך אוכל? איפה את עכשיו? בבית? אני אבוא לקחת אותך, רק תגידי מתי".

היא באה לקחת אותי ובדרך שואלת אם אין לי צבא היום. אני אומרת לה שיש לי רק אחה"צ והיא שמחה ושוב היא מבטיחה לי שהיא תפנק אותי במה שאני ארצה. כשאני אצלה אני אומרת לה "קודם כל תלבשי את הבגדים שאני אוהבת", ואני רואה איך שוב זה מביך אותה. אני שואלת "איפה שמת אותם?" והיא אומרת שהיא החביאה אותם בארון שבעלה לא יראה. אני הולכת איתה והיא מראה לי איפה היא שמה אותם ואז היא מתפשטת מולי. כשהיא ערומה אני מחבקת אותה והיא נצמדת אלי כמו כלבה ומלטפת אותי. אלוהים איזה גוף שמן ורפוי יש לה. אני נותנת לה סטירה על התחת ונהנית מהצליל ומאיך שהיא קופצת מזה. אחר כך אני מועכת לה את הציצים ומושכת בפיטמה שלה ביד אחת ומלטפת את הראש שלה ביד השניה. אני אומרת לה "כוסית" והיא מחבקת אותי ואז אני אומרת לה "יאללה תתלבשי כמו שאני אוהבת".

היא מתלבשת בבגדים הפרחיים שקניתי לה ואני הולכת לסלון ומדליקה טלויזיה. היא שואלת מה אני רוצה שהיא תביא לי ואני אומרת לה שתביא עוגה וקפה קר. אני אוכלת את העוגה ושותה את הקפה ומעשנת והיא יושבת איתי ושואלת שאלות על מה שאני רואה, כאילו היא רוצה להתחבר למה שהצעירים רואים בטלויזיה וללמוד מה אני אוהבת, וזה מגוחך לראות מישהי בגילה מתעניינת ככה כאילו זה באמת מדבר אליה, אבל ככה היא מרגישה מה אני יכולה לעשות.

אני גם אוהבת לשים רגליים על השולחן המפואר בסלון שלה ולראות איך היא נטרפת מזה אבל לא מעיזה להגיד לי כלום. יש לה בית מפואר וכל היום היא רק מסדרת אותו - כשהיא לא הולכת לבזבז כסף או לשבת עם החברות הזקנות שלה, אז אני אוהבת לבלגן אותו. אני מדליקה את המזגן על פול ואז מביאה לעצמי שמיכה ויושבת ככה בסלון וסובלת את השאלות שלה רק בשביל שהיא תרגיש שאני כאילו באמת מבלה איתה ואוהבת אותה, ושתחיה בסרט שלה שאנחנו חברות. איך אני יכולה להיות חברה של זקנה בת 50 שמנה ומגוחכת כזאת?

כשהתוכנית בטלויזיה נגמרת אני קמה והיא ישר נבהלת ושואלת "את כבר הולכת מתוקה?". ואז אני מסתכלת עליה ושואלת אם היא רוצה שאני אישאר והיא ישר אומרת "כן מותק תישארי, להכין לך אוכל?". אני צועקת עליה "כל הזמן אוכל, מה אני פרה?" והיא יודעת שאני קצת מתכוונת אליה ואני גם מסתכלת עליה ישר בעיניים ובגוף שלה. אחרי כמה שניות אני באה אליה ומקימה אותה ומחבקת אותה והיא שוב מלטפת את השיער שלי ואומרת לי "אל תכעסי עלי, אני רק רוצה שיהיה לך טוב", ואני אומרת לה "בא לי שתעשי לי מסג' בגב". היא שמחה מזה כאילו הצעתי לעשות לה את המסג'. היא אומרת לי לשכב על הספה ואני אומרת לה "לא פה. אצלך על המיטה", ואני יודעת שזה מפחיד אותה שבעלה יגלה שיש שם ריח זר או משהו כזה. אני אומרת לה "נו את באה?" והיא הולכת אחרי כמו איזה כלבה. אני מובילה אותה לחדר שלה כאילו זה הבית שלי. בדרך אני פותחת את המקרר ושותה ישר מהבקבוק של המיץ סתם בשביל לראות את התגובה על הפנים שלה.

אני מורידה חולצה וחזיה ושוכבת על המיטה המפוארת שלה והיא עם הבגדים מאלנבי עושה לי מסג' כמו זונה. היא גם מנשקת לי את הגב ומלטפת אבל אני אומרת לה כל הזמן לעשות כמו שצריך ולא ללטף סתם. היא אומרת שכואבות לה האצבעות ושנתחבק קצת ואז היא תמשיך. היא שוכבת לידי ומלטפת את השיער והגב שלי ואומרת לי שהיא תתגעגע אלי כשאני אהיה באילת, ואני אומרת לה שאני אתקשר אליה משם. זה נורא משמח אותה ובשביל זה היא מוכנה ללבוש את הבגדים הפרחיים גם כשאני לא אהיה איתה.

היא ממשיכה לעשות לי מסג' ובסוף אני מבקשת ממנה גם שתנשק לי את הרגליים והיא מנשקת ומחבקת. אני קמה והיא באה אחרי ואומרת לי "תסלחי לי רגע". היא הולכת לשירותים ואני תופסת אותה ומחבקת אותה. היא נמרחת עלי ועל החיבוק שלי ואני אומרת לה "מה בוער לך?". היא אומרת שהיא יכולה להישאר שעות עם החיבוק איתי ואני אומרת לה "את צריכה להשתין?". היא אומרת שכן אבל היא יכולה להתאפק ואז אני אומרת לה "יופי אז קודם שבי על האסלה ותעשי ביד". אני מושיבה אותה על האסלה ומסתכלת איך הבטן שלה יוצאת מהחולצה הצמודה ואיך הציצים שלה וכל השומנים שלה קופצים כשהיא עושה ביד מולי. בזמן שהיא עושה ביד אני אומרת לה כמה אני אוהבת שהיא צעירה כזאת בראש וכמה שאני אוהבת שהיא חופשיה איתי וכל מיני בולשיט שעושה לה טוב כי זה גורם לה להרגיש שבאמת איכפת לי ממנה, אבל היא צריכה את זה בשביל לדעת שהיא עושה את זה בשבילי ושאני גורמת לה כאילו להיפתח ככה, ואני נורא אוהבת לראות איך היא משפילה את עצמה בשבילי. היא גומרת ורועדת כולה ואז אני מקימה אותה והיא הולכת אחרי עם התחתונים ככה למטה והגרביונים והכל ואני כבר יודעת שהתמונה הזאת תישאר לי בראש עד שחבר שלי יבוא אלי בערב ונזדיין ורק אז אני אירגע. כוס אמא של הצבא שתקוע לי ככה באמצע היום, אבל כשאני כותבת את זה אני כבר אחרי הכל ואני רגועה...

אחר כך אני מתלבשת עם המדים והשמנה מנסה לסדר אותם עלי יפה וזה נורא מצחיק אותי שהיא עושה את זה בזמן שהיא לבושה כמו פרחה עם התחתונים למטה וכל השומנים שלה שעוד מעט קורעים את הבגדים, ורק אז אני מרשה לה להשתין. אחר כך גם אכלתי אצלה צהריים ובסוף אפילו הייתי נחמדה והסכמתי שתחליף בגדים כשהיא מסיעה אותי שהשכנים לא יראו, ואפילו חיבקתי אותה שוב לפני שיצאנו, שתרגיש טוב הזקנה השמנה שלי.

AIR​(נשלט) - סיפור הזוי לגמריי , מגניב
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י