קח.
קח אותי.
דע אותי.
לא רק במובן התנ״כי.
גם במובן האנוכי.
שלח את עצמך לתוכי.
גלה לי את כוחי.
קח.
קח אותי.
גרור אותי שוב למסע בין חושים,
לרגעים קשים,
לעוצם מרשים.
לשניה הזאת שבה אני לא אנושית.
אלא שלווה חרישית.
קח.
קח אותי.
שים עלי שוב את כל משאלותיך.
הרטט אותי שוב עם קולך,
אצבעותיך,
חדור אלי באיבר ובדעת זקורה.
תפרק.
תפרק.
תפרק.
ותרכיב בחזרה.
קח.
קח אותי.
שחרר אותי לרגע מהרגשות המאיימים,
מהדיבורים הפנימיים,
מהמסעות לאין אונים,
פרט למולך.
אני רוצה שוב להיות חלשה ובטוחה.
לדעת שאני לא רק איתך,
אלא בעיקר שלך.
סיד-חרטא...
בשולי הריבוע המאובק, עמדו שלושה שקי חול. זה לא הספיק כדי להוות תמך מספק לקיר, ולכן היא ניגשה אל השקים, והחלה מזיזה אותם מעט לכאן ולכאן לנסות לחזק את ההחזקה, לוודא שהאבנים לא יתמוטטו.
תוך כדי שהזיזה את השק השלישי, כבר יכלה להרגיש את הקיר מתנועע תחת משקלו ומתחיל לגלוש. תנועותיה המהירות לא עזרו והיא כבר שקלה אם להמשיך להחזיק את האבנים או לקפוץ אחורה בזריזות כדי לחמוק מפגיעתן.
באותו הרגע הונחו לרגליה ארבעה שקי חול נוספים זה על זה, שעצרו את גלישת הקיר, וזוג ידיים חסונות הסיט אותה הצידה שניה לפני שלבנה ביזנטית גדולה התרסקה בדיוק במקום בו ניצבה הברך שלה רגע קודם.
היא הביטה, מסוחררת מהתנועה המהירה והמפתיעה בדמות שאחזה בה, לא מבינה כיצד זה יכול היה גם להזיז אותה וגם לבנות מהר תמיכה חדשה של שקים.
האמת שהתבררה מהר היתה שלא היה שם אחד, אלא שני גברים שמיהרו לעזרתה.
היא חיכה אליהם בתודה. ״לא יודעת מאיפה באתם, אבל ממש תודה. כולם יצאו להפסקת הבוקר ואני התעקשתי להשאר לטפל בקיר הזה… לא רעיון טוב לבד, מסתבר״ צחקה והרגישה נבוכה מעט מהניסוח העילג שיצא לה.
השניים הנידו בראשם, ניערו את כפות ידיהם ופנו ללכת.
״תגידי ״ פנה לפתע אחד מהם ״יש לך פה ברז לשטוף ידיים?״
היא הזמינה אותם לתוך הקראוון ששימש משרדון וחדר אוכל מאולתר. היו שם ברז, מגבות, ומקרר קטן. היא הוציאה מהמקרר בקבוק מיץ והציעה להם לשתות ״חם היום״ אמרה ״לפחות אוכל להודות לכם בעזרת מיץ קר?״
״לא״ ניגש אליה השני.
״לא?״ ענתה בהפתעה.
״זו לא דרך להודות בה לאדון״ הוא הביט בה.
מבטה קפא. היא הביטה בו ובאחת נזכרה בכל מה שלימדו אותה בנוריאן.
״אני מתנצלת, אדון״ השפילה מבטה ושלחה את ידיה מאחורי גבה.
״אני שמח לראות שאת מזהה את הקוד המתאים״. אמר האדון.
״אני רואה שאת תמהה לגבי משהו. אולי לגבי… איך ידעתי?״
היא שתקה. ידעה שאין אפשרות שהיא תענה ושזה יעבור בלי השלכות.
״לא שמת לב, אבל החולצה שלך רטובה מזיעה. וחולצת כותנה רטובה, לבנה, הופכת שקופה. ומתחת לשרוול הלבן המיוזע והשקוף שלך, רואים את קעקוע האמה שלך״.
היא מיששה בידה הימנית את אמתה השמאלית. הקעקוע כבר מזמן לא בולט, אך היא ידעה בדיוק היכן הוא, וליטפה אותו באצבעותיה בשקט ובזהירות.
עברו הרבה שנים מאז קיבלה אותו.
זה היה לילה חורפי. בנוריאן רב הימים הם ימי קיץ ולילות של סערה חורפית נדירים במיוחד. היא זוכרת איך הנשים האחרות לקחו אותה מתאה, הפשיטו אותה לאט לאט מבגדיה, כיסו את עיניה, והובילו אותה דרך החצר, בגשם, ברוח המקפיאה אל עבר התא שלו. היא לא ידעה מה מחכה לה בתא שלו, אך ידעה כי לכל אמה יש אדון מיועד, ושהלילה, הלילה הוא מקבל אותה כרכושו.
כשנכנסו בדלת, והיא כולה נוטפת מים, משערותיה, שדיה, כתפיה רועדות מקור ועיניה המכוסות מרגישות נוטפות אף הן, הרגישה את חמימות התא. הרוח לא הצליחה בה עוד והיא הצליחה להתחמם מעט.
הנשים שהובילו אותה הגישו אותה אל ספסל מרופד, כופפו אותה מעליו וכפתו את ידיה פרושות כשהיא עומדת על רגליה, שעונה אל הספסל ללא יכולת לזוז. בחדר היתה דממה. כאילו לא היה בו אף אחד מלבדה, אך היא לא שמעה את הדלת, וידעה שלפחות הנשים איתה שם. וכנראה שגם אדונה החדש.
לאחר דקות מספר שהרגישו כמו נצח, שמעה צעדים מתקרבים.
היא הרגישה חום של גוף אחר נצמד אליה, ורוכן ליד ראשה. היא שמעה את הלחישה ״את מוכנה?״ היא נענעה בראשה לאות כן, ומיד חשה הצלפה חזקה ושורפת על הישבן.
״לא לימדו אותך במדרשה??? את לא מדברת בנוכחותי. את לא מביעה דיעה. את לא עונה. את לא מתנהגת כבת אנוש בנוכחותי.
לו הייתי שואל את הספסל שאת שעונה עליו אם הוא מוכן - האם הוא היה עונה לי? האם זה היה משנה לי?״
היא כמעט נענעה בראשה לשלילה, אך עצרה את עצמה בזמן.
״יפה״ החמיא לה האדון. ״אני מקווה שאת מוכנה באמת״.
היא הבליטה את ישבנה, מוכנה לכל צליפה או מכה שתנחת עליה. אך זאת לא הגיעה.
היא שמעה זמזום חשמלי מתקרב אליה, והופתעה מהמחשבה שהוא מתחיל את תהליך השיוך עם עינוג? עם ויברטור?
הכאב המפלח את זרועה קטע את חוט המחשבות שלה. נגיעות צורבות וצובטות ושורפות התפשטו על פני האמה השמאלית שלה ופלטו מפיה זעקת כאב והפתעה. לקח לה רגע ארוך להירגע, לנשום, ולהבין שהזמזום לא היה של ויברטור, אלא שהיא מקועקעת ברגע זה.
דקות ארוכות בלעה את דמעותיה, ספגה את הכאב, ניסתה לעצור את הרגליים מלרכוש מעצמת התחושה ומחוסר הנוחות שבעמידה הפיזית בה היתה נתונה לאורך זמן…
כאשר הזמזום פסק, והכאב היה מלווה ולא פעיל, היא נשמה לרווחה.
לא הספיקה לנשוך את האוויר מריאותיה והיא הרגישה יד גברית חזקה מטייל על פלחי ישבנה, משרטטת קו מלטף על גבה, ומגיע אל בין רגליה הרועדות.
״למה את רועדת ככה?״ צחק הקול השואל. ״בואי, אני אתן לך סיבה אמיתית לרעוד״, וברגע שסיים לדבר החדיר במהירות את כף ידו אל בין רגליה, ובזריזות אדירה הצליח להשחיל לתוכה את כל כף ידו.
הכאב בידיים הן מהקעקוע הטרי שנולד עליהן והן משחרורן מהכפיתה , הזרמים בין הרגליים, התחושה שהוא חופר אותה מבפנים ומגלה עולמות חדשים של עונג שלא ידעה שהיו קיימים בה, הפכו לגניחה/יללה חייתית בלתי נשלטת, והרגליים שקודם רעדו מעט ממאמץ, איבדו את אחיזתן בקרקע, והיא קרסה רועדת מעונג וכאב לרגליו, חיבקה את רגלו, והרגישה שהוא מנחה אותה להניח עליו את הראש.
נשימה.
היא החזירה את ידיה אל מאחורי גבה. והשאירה את מבטה מושפל.
באחת התעוררו בה הגינונים שלימדו אותה. שאימנו אותה אליהם. שאילפו אותה אליהם.
היא נדמה לגלות שגם כאשר התודעה שלה ערה, והיא נמצאת בסביבה הביתית שלה, מנהלת אתר חפירות, אחראית על פועלים, וממצאים, בטיחות, כספים ותיעוד… כל מה שצריך הוא ללחוץ על הכפתור הנכון והיא מיד חוזרת למקומה המוכר. חיצונית ופנימית.
שני הגברים הסתובבו בחלל. היא לא העזה להרים מבט אך שמעה אותם מזיזים דברים בחדר.
לאחר כמה שניות הרגישה אצבע מונחת על ערפה, מנחה אותה להתקדם. היא התחילה ללכת ושתי ידיים אחזו בה וכיסו את כל ראשה במשהו צמוד. התחושה היתה משונה. כמו של גרביון ניילון. היה קשה לנשום בתוך הכסוי. לאחר מכן הרגישה משהו נכרך מעל הכסוי, מוצמד סביב ראשה ומהדק את עיניה סגורות.
״הרימי את הראש״ היא שמעה את הצווי.
כסוי הראש נלפת באיזור פיה, צליל אוושת גזירה וחלל הפה היה משוחרר לנשום דרך חור שנגזר בכסוי.
החמצן הזורם היה מרענן. אך לא היתה לה שהות רבה ליהנות ממנו.
יד גדולה ומחוספספת נתחבה לפיה. מצמידה את לשונה לחיך התחתון. פותחת את הפה. מלטפת את השיניים, כמו בבדיקת שיני סוס.
יד אחרת פשטה בגסות את בגדיה מעליה, ואחר נגעה באחורי ברכיה והנחתה אותה לקפלן. היא החלה לרדת לישיבה שפופה, אך בדרך נתקלו ברכיה בכריות מונחות על שני שרפרפים. היא הרגישה את ברכיה מוצמדות בפיסוק כל אחת לשרפרף אחר, ואת השרפרפים מורחקים זה מזה עד שהפיסוק היה כמעט רחב מכדי שתוכל לעמוד בו.
שרירי הירכיים היו מתוחים עד הקצה, כשידיה נמשכו קדימה, והיא הוצמדה אל משטח כלשהו, אולי שולחן. הידיים פרושות לצדדים, מוצמדות עם סרט הדבקה חזק אל השולחן, באופן שיאפשר לה להרים את לפג גופה העליון מן המשטח, המתניים הוצמדו אף הן, אך ללא יכולת תזוזה של האגן, והברכיים אל אותם השרפרפים שבינתיים קובעו במקומם.
היא שמעה מישהו עולה על המשטח אליו היא מוצמדת וצועד לכוונה.
היד המחוספסת פתחה שוב את פיה, והיא הרגישה איבר גדול נתחב בין שפתיה. פיה היה יבש מהחום, והיא ניסתה להספיק וללקק את שפתיה כדי לאפשר החלקה טובה יותר של הזין לתוכה, אך היא לא הספיקה.
היא הרגישה אותו ממלא אותה, ומגיעה עד ללוע האחורי, נכנס ויוצא, נכנס ויוצא.
קצב נשימתה הותאם לקצב הזיון, והיא ידעה שגברי נוריאן ידועים בעמידותם לאורך זמן, ושעליה להתמסר ולהתאזר בסבלנות. יקח זמן עד שיגיע הגבר שבפיה לפורקנו.
כשהקצב הפך קבוע, והפה כבר אגר מעט נוזלים, היא עטפה את האיבר הגדול בשפתיה ושקעה לתוך קצב תנועתו.
את הריתמוס הזה קטעה באחת הצלפה כואבת על ישבנה.
היד המחוספסת הצליפה בה ללא רחם. מפריעה לה לשקוע בתוך קצב הזיון, לא נותנת לה לנוח בתוך ההתמסרות.
עוד הצלפה ועוד הצלפה, והכאב מורגש בישבן, אבל גם בירכיים המתאמצות בתנוחה הפסוקה, ובגב הקעור כדי להגיע לזוית הנכונה לשרת את האיבר התחוב בפיה…
והשרירים מתחילים לרעוד.
ההצלפות נפסקות.
הרעידות ממשיכות.
והיא מרגישה שוב, כמו אז בנוריאן, יד מטפסת במעלה ירכיה, ומפלסת את דרכה לתוכה. מפשקת את שפתי הכוס, משחקת ברטיבות המצטברת, ואז.. במקום יד - אבר שני נתחב לתוכה, בכח.
היא פולטת נהמה עמוקה של עונג וייסורים, ומיד אחריה משתתקת. הראש עדיין מפוקס, והיא יודעת שבחוץ אולי חזר אחד הפועלים וישמע אותה.
היא גם ידעה שאם מישהו ישמע אותה וייכנס, מעבר לכך שהיא תאבד את עבודתה, היא תוחרם על ידי אנשי נוריאן. ועל אף השנים שעברו, ועל אף שמזמן עזבה את האי, ואת אדונה, יש בה עמוק בפנים עוד קשר שייכות מאד גדול לתרבות המפוארת בה צמחה.
הידיים ממשיכות לאחוז בה, בעוד הגברים מזיינים אותה משני צידיה. היא נהמת בשקט, ככל יכולתה. פה ושם נפלטת אנקת כאב או הפתעה, אך הנהמות העמוקות מכניסות אותה יותר ויותר למרחב הפנימי שלה, והיא מרגישה לאט איך כל הגוף משתחרר על אף שכפות עדיין בדיוק כמו קודם.
כשהיא מצליחה לשקוע לתוך עצמה בשנית, היא שוב מרגישה איך היא נמשכת החוצה מעולמה הפנימי. רטט חזק וקבוע מוצמד לדגדגן שלה והיא לא מצליחה יותר להחזיק מעמד. היא מיילת, ונוהמת, מנסה להתפתל בכל כוחותיה אך היא מוצמדת לשולחן באופן כה מוחלט שאין לה לאן לברוח מהתחושה המחשמלת הזו.
עיניה סגורות בכסוי אך היא מרגישה שמבטה מתגלגל לאחור גם מתחת לכל זה,
רוק נוזל מפיה,
והיא מרגישה את עצמה כמו חיה פצועה שמתאווה להשתולל ללא יכולת.
היא מרגישה את הגל הגדול מגיעה, ועוצרת את נשימתה ואת קולה כדי לסמן לשני האדונים שתחובים בה שהיא מבקשת את רשותם לגמור.
״את רשאית״ אומר זה שבאחוריה והיא פורקת את הרעד העצום שזורם בה, אחרי הגל הגדול הראשון הם ממשיכים עד שמגיע גל שני, ושלישי, ורביעי, והיא מרגישה שעוד רגע תאבד את ההכרה, אבל הם ממשיכים לגל חמישי ושישי, ורק אחרי השביעי כשכל חושיה כבר מעורפלים על סף עלפון הם יוצאים ממנה ונותנים לה לרעוד ולרעוד עד שגופה שקט.
אוושת המספריים נשמעת שוב, והיא משוחררת מהשולחן, ומהשרפרפים. עיניה נשארות מכוסות והיא חצי מובלת חצי נישאת אל הספה שבקצה הקרוואן.
היא מרגישה את שניהם מלטפים את פניה, ושדיה עם הזין שלהם. מעבירים אותו על עורה החשוף.
אחד מהם מצמיד את כיפת הזין שלו אל הפטמות שלה. וממולל אותן בעזרת איברו.
השני מצמיד את ישבנו אל פניה. היא יודעת מה הוא דורש, ושולחת את לשונה קדימה והחוצה. נדמה שזה כל מה שהיא מסוגלת להניע ברגע זה. הוא מצמיד אליה את חור התחת שלו, ונע באופן שהיא מלקקת אותו במינימום תועה. היא מתאמצת להגיע יותר עמוק, ויותר מסביב, לרצות אותו, שלא יצטרך להתאמץ כל כך, אבל כוחותיה כלו.
והיא מרגישה כמו בובת סמרטוטים רוטטת, שהסוללה שלה התרוקנה.
והם אוחזים בגופה. נותנים לו לפרוק את כל המטען, ולנוח.
השקט בראש,
מופלא.
היא כבר לא חושבת על הפועלים, ולא על העבודה, לא על מי היא, ולא על דבר…
כשהיא מרגישה שהגוף מתאושש וחוזר לעצמו.היא רוצה שיסירו מעליה את כסוי העיניים,
שתוכל לכרוע מולם ולהודות להם כפי שנהוג.
לאחר שעה קלה, היא מרגישה שהם קמים, מארגנים את המרחב סביבם, מניחים עליה את בגדיה, וגוזרים את אחורי סרט ההדבקה שהיה מהודק סביב ראשה כך שעדיין מונח על עיניה, אך לא מוצמד בכח.
״בעוד 30 שניות, את יכולה להוריד את כסוי הראש ולהתלבש״. היא שומעת את הלחישה ומתחילה לספור.
כשעוברות השניות, היא מורידה את גרב הניילון שעל ראשה, מסדרת את שיערה ומתלבשת.
רגליה עוד מעט כושלות, אך היא כבר יכולה לעמוד לרגעים קצרים.
אין איש איתה בחדר, המסודר בדיוק כפי שהיה לפני שעזבה אותו בפעם האחרונה.
כשהיא יוצאת אל שטח החפירה שמחוץ לדלת, היא רואה את שורת הפועלים שחזרו מן ההפסקה שלהם עומדים ליד הריבוע, ומחלקים כלים ומשימות.
היא מבחינה שאחד מהפועלים, הפשיל את שרוולי חולצתו, מתחתיהם התגלה קעקוע מוכר. הוא מעיף בה מבט קצר, והפעם היא מסתכלת ישירות בעיניו. הוא מחייך אליה, ומזהיר אותה בעיניו. ללא מילים מזכיר לה שלאיש בעולם הזה אסור להכיר את זהותם של אנשי האי נוריאן.
היא בולעת את רוקה, ונותנת לו להכנס לשטח החפירה בלי לומר מילה.
היא חוזרת אל הקרוואן, פותחת את המקרר, מוציאה את קנקן המיץ שחיכה בו ומוזגת לעצמה כוס מיץ גדולה להשיב את נפשה.
בליבה מודה להם, על שהשיבו הם את נפשה לרגע קט,
אל האי.
אל מי שהיא.
בלילות הארוכים היא שוזרת לו
מילים למחרוזת של סף
מילים של רצון ושל רגש
ושל אור ושל חושך נוסף
מרכיבה במדויק את הטעם,
מפזרת נצנוץ של שורה,
מתבוננת, קוראת את הסער,
ומיד פורמת חזרה…
באשמורת שניה היא חוזרת
למילים המתוקות-כואבות
היא כותבת כאב וחלום
ואוגדת אגודות אגדות.
רוקמת חרוזי מחשבות
אחת אחת לתוך האריג,
מעלה עין ועוד עין,
מזילה דמעה ונשימה,
בוחרת בחוט מחשבות כסוף
להשלים את הרקמה.
וזה לא מתאפק, כי זה חי בתוכה,
וזה קם ועולה ופורץ במבוכה,
וזה שם גם אם לא -
אז למה לשמור עמוק במרתף
מילות רוך עוטף
מילות רוח עייף
לפרא יחף?
ושוזרת כל לילה,
מילים עדינות,
באיזון, ברכות, בעצבות,
משבצת קצת צחוק, וחיוך עבודת יד…
ופורמת מיד.
כי לפרא מילים משלו.
ומלא תרמילו.
ואין צורך להיות לעולו
גם כשרוצה את כולו.
בובת חלון הראווה.
מוצגת מול העולם.
זמינה להפצה.
ברצונו פותח את הזגוגית ונותן לעוברים ושבים הצצה.
ברצונו מזמין לגעת.
לשחק עם הבובה.
ברצונו סוגר את החלון.
מחבק אותה.
מסדר אותה.
מרעיד אותה ומכין אותה לצופים הבאים של חלון השעשועים,
חלון הראווה הנייד.
חלום הראווה של הנווד.
כשהחלון נפתח
והחלום נמשך
יראה עובר האורח מול עיניו
ישבן לבן רחב
שד רך לפניו
עולם נסתר פרוש אליו.
לראותו בלבד.
ללטפו אחד.
להשתוקק להושיט יד,
ולראות איך החלום נמשך מיד
בדיעבד.
על אוטומט להכנס בבוקר לכתה,
על אוטומט ללמד,
על אוטומט לשבת עם הצוות,
על אוטומט לחדד
כמה נקודות שחשוב לזכור לקראת הפרוייקט הבא,
על אוטומט לשלוח בקבוצה איזו תמונה
די יפה
שמחפשת את הריפוי בחשיפה.
על אוטומט לקלוט שאני על אוטומט.
על אוטומט לצאת להפסקה,
לכתוב פסקה,
על אוטומט לשלוח,
על אוטומט להתחרט, לחשוב שזה לא מדויק, שזה רחוק ממנו,
וממה שבעצם רציתי לומר.
על אוטומט להרגיש בתהום.
על אוטומט למחוק.
לנשום.
ולבכות.
להבין שזו מערבולת,
שיש מכאן שתי דרכי יציאה - או שמישהו עם סירה ישלוף אותי מלמעלה,
או ששוב אצלול פנימה ועמוק. אתן לכאב, לבהלה, לחנק, למים באף לשטוף אותי, ואצא מהתחתית החוצה…
ומאחר ואף אחד לא בא אלי עם סירה, אני מביטה לתחתית הים ומבינה שזה הזמן לבקר בה. שוב. בחושך. בפחד
עד שאעביר את סף המערבולת, ואוכל לשחות שוב…
על אוטומט להכנס לפניקה,
ולהיאבק בגלים עד ההתשה.
דרופ זה חרא.
לילה קשוח כזה, מתח בכל הגוף.
אני מכורבלת במיטה, והוא מנסה לעסות כדי לעזור עם זה.
אני מרגישה שהמגע מושך את הפוקוס שלי מחוץ לגוף, לנקודת החיבור של עור לעור, וזה מקל עלי.
״זה עוזר לי לא להרגיש את כל הבלגאן שיש אצלי בפנים״ אני אומרת לו.
״אני חושב שלכל אחד יש בלגאן״ הוא אומר ״זה בעיקר תלוי כמה את נותנת לו להשפיע עליך.
״זה בעיקר תלוי כמה הוא שורף ומכאיב״ אני עונה.
״אצלך הוא כל כך קשה כי את אדם מאד רגיש. את לא מראה את זה, אבל את סופר רגישה. עם השנים עטית על עצמך חזות קשוחה יתר, רצינית, כאילו בלתי פגיעה. אבל זה לא נכון. וזה גם לא משרת אותך. הפנים הקשוחות שלך מקשות להתקרב אליך. מקשות לראות מבחוץ מי את״.
״כי אני מפחדת שירחמו עלי. או שיצחקו עלי״
״למה שזה יקרה?״
״כי זה מה שקורה למי שמפגין חולשה…״
״את לא חלשה. את רגישה. אלה שני דברים שונים״
הוא ממשיך לעסות ואני נזרקת למחשבות…
ומבינה. מבינה את המקום שלי, את הרצון להשלט, את הכמיהה למקום הזה, שבו אין לי שום בעיה להיות רגישה, ופגיעה, וחלשה.
את המקום שבו לרגישות ולפגיעות שלי יש ערך. מקום. שהן חלק מהזהות שלי, ושזה נהדר שהן שם.
שאני לא מפחדת להיות מי שאני.
שמעריכים אותי גם על הרגישות וגם על החזקות.
שאני לא צריכה ללבוש פרצוף קשוח.
שאולי בגלל זה אני נראית יותר מושכת, כי אני לא לובשת את המגן המרחיק הזה.
כי במפגשים שלנו מותר לי.
מותר לי לצחוק, ומותר לי להתבייש, ומותר לי לכאוב, ומותר לי לבכות, ומותר לי להיות קטנה, ומותר לי להיות פרועה, ומותר לי להיות הכל…
ואז גם הפנים שלי יכולות להיות יותר רגועות.
ואז גם הלב שלי יכול להיות יותר רגוע.
ואז גם העולם יכול להיות יותר טוב.
כנראה שאני יותר יפה כשאני איתך…
סופת ברקים בשמיים צלולים,
קור בהיר כזה, עוטף,
מרעיד, אך לא חודר לעצמות.
היא נסעה בכביש החשוך, ולרגע מופע האורות המסנוור מולה תפס לא רק את תשומת ליבה אלא גם את כל תודעתה.
״להבריק כך,
להדלק באחת, ולהשרף באויר!
לכלות את כל האנרגיה במכה אחת ניצחת, במכה אחת ניצתת, באבחת חשמל עצומת כח,
ולידום״.
כמה זמן הברק מתכונן לרגע הבערה המהיר והחד שלו?
היא פתחה את החלונות על אף הקור.
אויר נעים זרם פנימה, צונן, דוקר מעט, מעיר חושים.
כמעט ניתן היה לחוש במטען החשמלי שטיפות המים נושאות עימן.
״ואם הוא יכה עכשיו כאן, ברכב הזה, ויקח אותי איתו באבחתו?״ חשבה. ״כמה זמן היה לי להתכונן לכך?״
הרכב המשיך בנסיעתו, כאילו לא היא מכוונת אותו.
ועדיין, זכרה שזה לא הזמן לעצום עיניים ולנשום.
בדמיונה ראתה אותו.
מעליה.
אוחז בה.
חודר לתוכה.
עוצם עיניו, ולעיתים פוקח.
והיא מתחתיו. מקבלת אותו אליה.
מביטה בו.
אור החשמל בחדר סינוור, ורק לפעמים הצליחה למקם את ראשה ממש ממש מתחת לראשו כדי שהוא יסתיר לה את הנורה הבוערת, והיא תוכל להביט עליו.
לרב היא עוצמת עיניים, או שעוצם הוא את עיניה עם כיסוי זה או אחר.
הפעם הוא לא כיסה, והיא לא עצמה.
היה לה צורך עז להביט.
לראות אותו.
והיא ראתה.
בכל תא ותא בגוף שלה היא ראתה והרגישה את התשוקה, והגעגוע, והרעב…
אבל כל תא ותא בגוף שלה גם ראה עוד משהו.
״הוא אחר היום״ חשבה ״משהו בו אחר״.
מיד ניסתה לסלק כל מחשבה, ולהתמסר,
ובתוכה הרגישה חזק חזק,
את הסערות הרבות שגואות בתוכו. אלו שהוא לא מספר לה עליהן כמעט אף פעם.
אולי לכן רצתה להביט בעיניה. לראות אותו. מבפנים ומבחוץ.
זמן כל כך ארוך לא הרגישה אותו בתוכה.
כשקיבלה את הסימן, ולקחה אותו אל פיה, הרגישה איך בלי מילים היא מבטאת כל מה שליבה אומר. איך בכל יניקה, בכל ליקוק, בכל שינוי קצב, היא מוסרת לו בצורה אילמת אך ברורה מאד כמה היא אוהבת להתמסר לו, כמה הוא חסר לה, כמה היא דואגת לו, כמה היא שלו…
אחר כך, כשביקש להזיז אותה למיקום אחר, היא אספה את ידיה אליו, ליטפה אותו והזמינה אותו ברגליים מפושקות להכנס שוב ושוב ושוב, אל ארץ ההרפתקאות שהוא גופה.
והוא נכנס אליה.
חדר לתוכה חזק, ועמוק,
אחז בה חזק ועמוק,
נשק לה חזק ועמוק,
ינק אותה,
נשך אותה,
הפך אותה….
הוא עטף אותה בחוטי טריקו אדומים, קשר את גופה, את שדיה, ליפף אותם סביב ידיה…
זו לא היתה כפיתה שאי אפשר להשתחרר ממנה, אבל הילדה המרדנית החבויה בה בפנים, שלעיתים מעיזה להשתחרר מן הקשירה בנונ-שלנטיות רק כדי לרמוז לאדונה שהיא היתה רוצה שיעקוד אותה עוד יותר חזק, נחה הפעם.
והיא התמסרה לכוונון העדין של החוטים, שמספרים לה כיצד היא מפוסלת הערב, הגם שלא מכריחים דבר.
כשכופף אותה על ברכיה, והחל מכין את ידיו ואת חוריה, הבינה שהיום הוא עומד לכבוש את היעד ששמו לעצמם כבר מזמן.
לקח לה זמן, והיא גילתה שוב כמה קשה לה לדבר ממש בזמן מפגש, אבל בסוף היא הצליחה למלמל מילים ספורות ששלחו אותו אל התיק שלה, שם חיכו כמה צעצועים שיעזרו לכבוש את אחוריה.
היא פחדה.
שער הכניסה הקפוץ של אחוריה הכאיב לה בכל פעם שהכניס פלאג בגודל או צורה אחרת - הכאב היה משתק.
אחר כך, כשהחפץ היה כבר בתוכה, אחרי צוואר הבקבוק בשער, התחושה היתה נוחה יותר, ולרגעים אף מענגת.
ואז חדר אליה הוא, מאחור.
בחדירה הראשונה הכאב גבר,
המתח, שמא זה כאב שמסמן קריעה, או נזק, הוא כאב שיותר קשה לשאת, אבל היא ידעה שבעבר כבר הצליחה לקבל לתוכה גם שם איבר, וכששמעה אותו מלטף אותה, ומרגיע בקולו, הרשיתה לעצמה להתמסר לרגע, ולמעשה, תוך כדי כך להמשיך ולפרוק את הפחד ותחושת הכאב בקול כדי לא לקפוא ולהתכווץ עוד יותר…
לאחר כמה חדירות הוא יצא ממנה.
תחושת אשמה עברה בה מיד.
החשש שמא לא מימשה את מה שהתאמצה עבורו כל כך התפשט.
היא רצתה לקבל אותו פתוחה ונכונה, והנה - קפוצה ובוכייה, והוא בטח מאוכזב.
כשהפך אותה אליו הצליחה לומר את המילה ״סליחה״.
מבטו הגאה הרגיע אותה מיד. הוא הביט בה, וליטף אותה במבטו, ושמח על כל מה שהצליחה.
והיא נשמה לרווחה.
המגע שלו על עורה צמרר אותה.
היא רצתה להרגיש אותו עוד ועוד, חודר לתוכה, עוטף אותה, נצמד אליה.
כשנשק וינק ונשך את שקע צווארה היתה לה הרגשה שזה מסוג היניקות שישאירו סימן, אך התחושה היתה כל כך ממכרת, שלא היה לה אכפת. רק רצתה להרגיש איך הוא פורץ את מחסום עורה, וחודר אל תוכה לא רק בגוף הפיסי.
כמו תמיד.
כשהם נמסים אחד לתוך השניה ולהיפך.
כי המפגשים שלהם הם באמת כמו ברק.
מגיעים ברגע אחד, טעונים כל כך, מבזיקים ומתלהטים, ויוצרים חשמל שאין כעצמתו, ואז נעלמים אל תוך החושך - עד לנקודת הטעינה הבאה…
אני לא מספיק יפה
בשביל באמת לבכות לידך.
נשים מושלמות,
בכיין
מכמיר לב, מעורר רצון להקיף, ולערסל.
אני לא מספיק יפה
בשביל באמת לבכות לידך.
כשאני בוכה,
הפה נפתח ומתעקם,
העיניים מאדימות ומצטמצמות עוד יותר משהיו קטנות כבר קודם
הקמטים מדגישים עצמם יותר ויותר
והפרצוף העגול ממילא על לחייו, סנטריו ועפעפיו
מתנפח שבעתיים טו מאצ׳.
נפוח ונפול לא מעורר אף דחף להצלה
אדום ומחשב להתפקע לא משדר רכות ונזקקות.
הם מעוררים סלידה,
ובמקום שתחשוב ״כמה היא ענוגה״ ותאסוף אותי אליך
תוציא נייר טואלט מתא הכפפות ותושיט לי בתקווה שזה בקרוב ייגדע,
ואת הדמעה הפילם-נוארית הנמחית נרגשת
תחליף מחיטת אף רועשת.
אין בזה סקס אפיל.
ואפילו לא אירוטיקה או פורנו רך.
יש אשה בוכה
וגבר בעיקר מובך.
אני לא מספיק יפה
בשביל באמת לבכות לידך.
זוהי פריוולגיה השמורה לנשים מושלמות.
הוא ישב על הכורסה שלו. היא ישבה לרגליו.
כשסימן לה, הניחה את ראשה על ירכו והוא ליטף את שערותיה.
״שוב היית קטנה?״
״כן מאסטר״
״ובגלל זה היתה כל ההתנהגות האמוציונאלית שלך בימים האחרונים?״
״כן מאסטר, לא שלטתי בעצמי. היה לי קשה. ולבד. ורחוק״.
״ועכשיו?״ שאל
״עכשיו אני איתך מאסטר״ השיבה.
״נכון״ ענה ״עכשיו את איתי. אבל יש משהו שעוד צריך לקרות…״
״מה?״ שאלה בתמיהה
״את צריכה להתבגר, להניח את הקטנה במקומה. לחזור מלהיות הקטנה שלי ללהיות הזונה שלי״.
היא הביטה אליו בשתי עיניה. הוא עצר את הליטוף והניח יד על קודקוד ראשה. אחר החליק את ידו לכוון העורף, ותפס בשיערה. הוא משך אותה אליו במהירות, והוביל את פניה אל עבר הכתף שלו, כך שהיא היתה שעונה על כולו, כמו אבנט אלכסוני של אביר.
יד אחת מחזיקה בחזקה את השיער ומצמידה אותה אליו. והיד השניה מתחילה להצליף. בלי רחמים.
״תספרי״ לחש באוזנה הקרובה אליו.
״1 מאסטר…״
״ילדות קטנות לא צריכות להתפרק״
״2 מאסטר…״
״ילדות קטנות צריכות לדעת להיות חזקות בשביל המאסטר שלהן״
3 מאסטר…״
״ילדות קטנות צריכות לדעת מה עוזר להן להתגבר…״
״אבל מה שעוזר לי זה להיות איתך, והיית רחוק ו… אאוץ׳! 4 מאסטר…״
״ילדות קטנות יודעות לא להיכנס באמצע שאני מדבר!״
״5 מאסטר…״
״את הילדה הקטנה שלי?״
״6 מאסטר…״
״תעני!״
״כן מאסטר, 7 מאסטר…״
״וכבר לימדתי אותך איך להרגיע את עצמך, נכון?״
״כן מאסטר, 8 מאסטר…״
״ומה עשית בשביל זה?״
״ניסיתי, מאסטר, 9 מאסטר, אאוץ׳…״
הוא כבר הרגיש את כל הגוף שלה רועד. ידע שהיא מקווה שההצלפה העשירית תהיה האחרונה.
״קומי״ פקד עליה. ״תסתובבי עם הגב אלי, רגליים מפוסקות, ידיים שלובות מאחורי העורף. ותמשיכי לספור״.
״10 מאסטר…״ הוא שמע אותה מסננת מבעד לשיניה החשוקות.
״11 מאסטר… 12 מאסטר…״ הגוף שלה התקפל אחרי כל הצלפה. רגליה כשלו מדי פעם והיא התיישרה והכינה את עצמה לבאות. ״13 מאסטר.. 14 מאסטר… 15 מאסטר… 16 מאסטר… 17 מאס… מאסטר..״ היא עצרה כדי לנשום את הכאב. כל איזור הישבן והירכיים שרפו… הידיים החזקות שלו היו כלי ההצלפה המדויק ביותר. הכאב היה עמוק. חד. מחמם. שורף ומעביר בה זרמים נוראיים, וגם עוטף. אף פעם לא ידעה להסביר בדיוק איך זה יכול להתקיים בו זמנית.
״18 מאסטר…״ היא המשיכה לעמוד עם ידיה שלובות מאחורי ערפה וחיכתה להנחתה הבאה, אך זו לא באה. גופה בער.
ושקט מאחוריה. היא שמעה את נשימותיו. יכלה לשמוע אותו מביט בה, בוחן את הצבע החדש של עורה שהעניק לה. מרוצה.
״את יודעת למה עצרתי?״ שאל
״כי הייתי ילדה טובה?״ ענתה
״לא. כי עד 18 את ילדה טובה. אחרי 18, את כבר זונה טובה״
ובלי לחכות לשניה הוא החדיר אליה את ידו בעצמה. הגוף הרועד והרטוב קיבל אותו בשאגת שחרור, ולא עברו כמה שניות והיא קרסה לידו, מקבלת אותו אליה, מתפתלת סביב ידו, מגששת דרכה אליו…
״אז מי את? ילדה או זונה שלי?״ הוא נהם אליה
״מה שתרצה שאהיה״ היא ענתה
״התשובה יפה״. חייך תוך שהוא גורף אותה מבפנים, ״אבל לא מספקת אותי היום. עכשיו, ברגע זה - מי את?״
היא התמסרה לעצמת המגע ולא ענתה. הוא עצר בבת אחת ושלף ממנה את ידו. הביט ישירות בעיניה, ולא נתן לה להסיט מבט אף לא לשניה.
״מי את?״
היא הביטה בו במבט מתחנן, שירשה לה לשתוק. שיגיד לה מי הוא רוצה שתהיה עכשיו. שלא יחזיר אותה לראש.
הוא לא ויתר. אחז בה, והביט. מחכה לתשובה.
״ה… אמ… זונה״ עצמה עיניים ולחשה בשקט.
״תסתכלי אלי. לא שמעתי אותך.״
״זונה״ הציצה בו בחפזה, וצחקקה מתוך מבוכה ומצוקה.
״תסתכלי לי ישר בעיניים ותגידי בקול ברור: אני הזונה שלך״ ציווה עליה.
כשמבטה בושש להתיייצב מולו, היא הרגישה סטירה נוחתת על לחיה. ועוד אחת. הסטירות היו מפלט מצויין מהמבט שלו.
אחרי הסטירה השלישית פקחה עיניה.
״אני הזונה שלך, מאסטר״ אמרה ובעיניה נצצו דמעות.
״את הזונה הנהדרת שלי״ הוא חייך אליה. אסף אותה אליו, וחיבק. תוך שהוא חוזר ללטף את שיערה אמר לה ״בכל פעם שאני רחוק, והילדה הקטנה מתעוררת, תזמיני את הזונה. תני להן לעזור זו לזו. הן יסתדרו מצויין, יעסיקו זו את זו ואת תוכלי להתפנות לעניינים שלך. אם המצברוח של הילדה יפעיל אתכן - תני לזונה לשחק איתה. לחפש לה בגדים שווים, לספר לה סיפור, לכתוב משהו יחד… אם הגוף שלך ירגיש תשוקה או מתח או כאב שאי אפשר לפרק, תני לזונה חופש לקחת אותו לאונן ולחקור… את לא מודה בזה, אבל היא יודעת בדיוק מה לעשות בשביל שתוכלי לפרוק. מה את אומרת?״
״אני אנסה מאסטר״
״ יופי. את אוהבת להיות הזונה שלי?״
״מאד, מאסטר״
הוא תפס בראשה ומיקם אותו בין רגליו.
״מצויין. הזין שלי חיכה מאד בסבלנות. עכשיו טפלי בו טוב טוב…״
15 שעות של שכרון חושים.
הן מתחילות סביב השעה 18:30 כשאני נכנסת לבניין, יורדת חצי קומה במדרגות, מקישה על הדלת וכשהוא פותח - מזנקת עליו בחיבוק.
רגע או שניים אחר כך הוא לוחש לי: את יכולה להוריד את התיק, ומסיר אותו מהכתף שלי.
חודש שלא התראינו.
חודש לא הייתי כאן.
ואני עומדת מחובקת איתו. צמודה אליו. משחקת עם האצבעות בכתפיים ובגב שלו. נושמת ומריחה אותו.
עצירה.
סוף סוף שקט.
את השעתיים שלאחר מכן אנחנו מעבירים במיטה. מחובקים. מתלטפים. קצת מדברים. קצת מחייכים אחרי ניתוק כל כך ארוך.
לקראת השעה הייעודה ניתקים זו מזה וקמים.
הוא שולח אותי למקלחת, ואחר כך נכנס בעצמו.
כשמסיים אני עוד עומדת, עירומה כולי וכשהוא מביט בי אני עונה בחיוך ״עוד לא החלטת מה אתה רוצה שאלבש״…
הוא מחליט על חוטיני.
אבל לא כזה מבד.
חוטיני של ברזל.
מוציא את שרשרת המתכת שלו, זו שאני מכירה טוב. זו שהמגע שלה על העור תמיד מרטיט אותי.
כורך אותה סביב מתניי ובין הרגליים ויוצר רתמה שתהיה התחתונים שלי להערב.
עליה לובשת את כל השאר: חזיה אדומה, כותונת אדומה שקופה, ואת השמלה השחורה עם הלבבות האדומים, זו שנראית חסודה ובכל זאת קצת קצת רומזת מה קורה מתחתיה…
יוצאים לרכב.
יש משהו מאד מרענן בללכת ברחוב יד ביד. בלי להתחבא. בבגדים נורמטיביים אבל בתחתוני מתכת ותשוקה מטורפת שהולכת איתנו, ואף אחד לא יודע.
הנסיעה קצרה.
אנחנו מגיעים מוקדם.
נכנסים אל המקום.
שלום לגבירות האירוע, חיבוקים ונשיקות. בפעם הקודמת הייתי לבד, וחדשה. ומהססת והולכת אל הלא נודע.
הפעם הלא נודע יגיע ממנו, המוכר, זה שאני מוסרת לו את אמוני ואת גופי כבר שמונה חודשים.
כוס שתיה,
ספה,
התבוננות.
לאט לאט עוד אנשים מתאספים. את חלקם אני מכירה, את חלקם לא.
המוסיקה קצת חזקה.
הנשימה שלי מתגברת גם היא.
אמנם אנחנו רק באמצע המינגלינג של ההתחלה ועוד לא רואים את זה, אבל הנשימה שלי יודעת לאן זה הולך להתגלגל עוד מעט, והיא מתחילה להתנהג בהתאם.
בכל פעם שההתרגשות מציפה אותי אני טומנת את הראש בכתף שלו ונושמת אותו. הוא שולח יד לחבק או ללטף את ראשי. זה מקרקע. אני חוזרת לעצמי.
כשכולם מגיעים גבירות האירוע מבקשות לשבת לשיחת פתיחה. קצת גבולות, קצת מנהלות, קצת הכוונות וזה מתחיל.
הוא מסיר ממני את השמלה,
ומתחיל לגעת בי.
לוקח אותי לצד השני של החלל, ומכסה את עיני.
הוא מניח אותי כפופה על השולחן הגדול. אני מרגישה שלידינו יש עוד משתתפים. משמאלי מישהי כבר גונחת. מימיני מישהי מתנשמת.
ספנק. ועוד אחד. וזה כואב. ונעים. אני שומעת אותו מדבר עם מישהו, והם מפסלים אותי ואת הנושמת מימיני אחת על השניה. מצליפים בנו, ונוגעים, מצליפים ונוגעים. היא רכה. והלחי שלי מתיישבת בדיוק רב בשקע של העורף שלה. הידיים שלנו מחבקות זו את זו ואני תומכת אותה בכאב שלה, וגם בתחילתו של העונג. השרשרת משוחררת. ציפורניים של מישהי עוברות לי על הגב בצמרמורת של כאב מרטיט.
משם הוא מעביר אותי לידיים אחרות. הידיים הללו מורידות אותי אל הברכיים, ומשתמשות בי. לרגע אני לא מרגישה איפה הוא. תוך כדי שאני מצייתת אני חושבת לעצמי שאני צריכה שהוא יבוא. עכשיו. המגע של הידיים החדשות נוקשה. קשוח. מענג. אבל אני מרגישה לרגע נטושה.
״אני יכול לתת לך סטירה?״ שואל הקול של הידיים. אני מהנהנת עם הראש, והוא אוחז אותי חזק וסוטר לי. הסטירות מכניסות אותי יותר ויותר פנימה. הקול בראש שמבקש שיחזור אלי עוד נמצא שם, אבל שקט יותר. התחושה שהוא כנראה צופה מרחוק ומשגיח עלי מחלחלת פנימה, ואני נרגעת לתוך הידיים של מי שמולי.
אחרי עוד כמה רגעים אני שומעת את הקול שלו. לא רחוק ממני. משחק עם בת הזוג של הידיים שאיתי. אני שומעת אותה נאנחת, ויודעת בדיוק מה קורה אצלה בגוף עכשיו. מחייכת מאוזן לאוזן ומתמסרת לפקודות של האיש שמולי שהופך אותי ועושה בי עוד ועוד מעשים. ״את נהנית שמשתמשים בך?״ הוא שואל ואני מהנהנת בראשי.
אני כבר לא יכולה לדבר. זה כבר שלב שאין לי בו מילים. רק מעשים. הוא מוריד אותי אל הזין המוכר שלי, ואני מונחת שם ליד, שומעת את האשה השניה יונקת אותו. ״תצטרפי אליה, תתחלקו״ אומר הקול המוכר ואנחנו צמודות זו לזו, מלקקות ויונקות את הזין וזו את זו. בשלב כלשהו הידיים האחרות מושכות אותי בשיער ומעבירות אותי אל המזרון, שם הוא חודר לתוכי חזק ואני עפה עם הזין שלו, והידיים שלו על הצוואר שלי ובשיער שלי ועם הקולות שאני שומעת של בני הזוג שלנו לא רחוק והכל מסתחרר לתוך עולם של ריחוף וקרקוע בו זמנית.
״השפרצת?״ הוא שואל אותי רגע אחרי שאני מוצאת את עצמי רועדת כולי ואני מלמלת ״לא יודעת״.. ״השפרצת״ אני שומעת חיוך שבע רצון בקולו. הוא תופס את שיערי ומעביר אותי אל הרצפה בנקודה אחרת ושם עוזב אותי.
רגע לבד.
שקט בתוכי.
חלל מלא קולות גניחה וצליפות, אנקות ושריקות מסביב…
אל השפתיים שלי מתקרבות שפתיים מוכרות. נשיקה רוטטת. יד חמה ומרגיעה על הראש. בדיקה שאני בסדר. אני מגיבה אליו מיד. בגוף. בכל תא. הגוף המוכר שלו משקיט מיד הכל. הוא לוקח אותי בעדינות אל התחנה הבאה. יש שם עוד זוג.
אנחנו מעורבבים איתם. הצלפות, חדירות, נשיקות, גניחות, מגע, מגע, מגע, מגע, מגע, מגע….
מאבדת תחושת זמן. מתמסרת. נמסה לתוך הסיטואציה. אני יודעת שהוא חודר למישהי לידי, וגם בתוכי יש מישהו.
אחרי מי יודע כמה זמן הוא שוב נצמד אלי ושואל אם אני בטוב.
״כן״ אני עונה ״אבל אני צריכה אותך״. צריכה את העוגן שלי.
הוא משחרר אותי ממי שהיה בי, אוסף אותי אליו, מוריד ממני את כסוי העיניים ושולח אותי לענג אותו. אני מסוחררת. לא מצליחה להבין איפה הלמעלה ואיפה הלמטה, וכשאני מבוששת למצוא את נקודות העונג שאני אמורה לדעת בדיוק איפה הן, הוא מציע הפסקה.
הוא מביא אלי את הכותונות שירדה כבר ממש מזמן. לוקח לי רגע אפילו להבין איך לובשים אותה. כשאני מצליחה סוף סוף להתארגן, אני קמה לאט ומוצאת אותו בדרך אלי עם כוס. ניגשים לנוח, ולשתות משהו. הוא מספר לי עם מי היינו עד כה, ומה קרה. אחרי שאני מתאוששת מעט, כיסוי העיניים חוזר, ואני נלקחת שוב לתוך החלל…
בליל של ידיים, פיות, נגיעות. על הברכיים, בעמידה, שעונה על שולחן, או עליו, אני עוברת איתו ממקום למקום. הוא מדבר עם אחרים, נוגע, שואל, עונה ואני מובלת, נזהרת לא למעוד.
כך כמה דקות עד שאנחנו חוזרים אל אותו זוג ידיים קשוחות מתחילת הערב.
הוא משאיר אותי איתן, והן הופכות אותי, מצמידות אותי לקיר ומתחילות לשחק בי. אחר כך הן משעינות אותי על שולחן הסנוקר הגדול, ואני מרגישה המון המון זנבות של פלוגר גדול עוברים על הגב שלי. ההצלפות מגיעות מיד לאחר מכן, ומרטיטות אותי. אני רוקדת עם הההצלפות, ונעה עם האגן שנצמד אלי מאחורה. זה משחרר כל כך… אחרי שמגיע הרעד הגדול ואחריו הנשימה, הידיים אוספות אותי אליהן.
״האדון שלך עדיין מזיין את הכלבה שלי״ הוא מעדכן אותי. אני מחייכת. ״את רוצה לשמוע מה הוא עושה לה?״ אני מהנהנת בראשי. והוא מתאר בפירוט, איפה הוא נוגע בה, כמה היא נאנחת, וכמה חזק הוא חודר אליה. ואני שוב מחייכת, כי אני שוב יודעת, בדיוק בדיוק מה עובר לה בגוף.
הידיים שאיתי משתעממות.
״עלי על השולחן״ הוא פוקד עלי, ואני מוצאת את עצמי מוחזקת על שולחן הסנוקר הגדול. היד שלי נתפסת ומופנה לענג אותו, יד אחת שלו נלחצת אל ראשי להחזיק אותו צמוד לשולחן והיד השניה נשלחת אל עבר הכוס שלי. אני מתפתלת, וגונחת, ומרגישה איך עוד זוג ידיים מגיע אל השולחן ואוחז אותי, ומלטף ונוגע, היד השניה נמתחת על ידי מישהו ואני עקודה בחבלים אנושיים לשולחן, נעה בזרמים של עונג וטירוף חושים.
אחרי כל זה הידיים לוחשות לי ״את אחלה זיון״ ומשחררות אותי מכל מי שסביבי, עוזרות לי להתרומם ולרדת מהשולחן ומובילות אותי בחזרה לזרועותיו.
הוא לוקח אותי חזרה לכורסה, בצד, להפסקה. הכל מטושטש. גבר אחד עובר לידינו ואומר ״את נראית מותשת״. אני מחייכת אליו. יכולה להבין למה הוא אמר את זה, אחרי שראה אותי מרוחה על הספה, כאילו מישהו סימם אותי. לכי תסבירי במצב כזה שאת בהיי של עונג.
״יש לך כח לעוד?״ הוא שואל, ואני אחריו. עוברים בחלל, נעמדים ליד זוג, שניהם מלטפים אותה, ומזמינים גם אותי. זו הנושמת, עם העורף הנעים ש״פגשתי״ בתחילתו של הערב.
אנחנו עומדים שם, ואז הגברים מחליטים לעבור למזרון.
היא יורדת לו, בעוד האדון שלה חודר אליה מאחור. לי הוא מסמן לשכב צמודה אליו. מחובקת. אני מביטה בהם, ונחה בתוך הסיטואציה.
אחרי שזה מסתיים, הוא מחייך אלי ״עכשיו אותך״.
אנחנו עוברים למזרון אחר, והוא חודר אלי בעוצמה ולעומק, אני רועדת בין ידיו, נוהמת. החיה משוחררת, חיה, מרגישה.
הנווד חזר אלי.
בסוף הערב מתלבשים,
ואני מוצאת את עצמי עושה ״בקרת נזקים״ על הפציעות הקטנות בגוף שלי, הלשון שנפצעה, וקצת דם… סריקה של הגוף מצביעה שהכל בסדר. הלשון? בקטנה, תחלים. ההצלפות לא השאירו סימנים. אפשר לצאת בנחת.
שוב נסיעה קצרה. ושוב שטיפה מהירה וצלילה אל המצעים הנעימים עד הבוקר, בו צריך לנער מעלינו את העונג ולחזור חזרה למציאות.
עוד הרפתקאה משוגעת.
עוד חלום שהגשמנו יחד.
כמה טוב לי בין הידיים שלו.