בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מהמעמקים....

כמה מילים שמנסות לגעת
מילים שמקורן עמוק בלב ומנסות להגיע לעומק הרגשות

ודבר אחד אני מבטיח ומתחייב - הכל אמיתי וכנה. אני חייב זאת לכם, ואני חייב זאת לעצמי.
לפני 19 שנים. 2 באפריל 2005 בשעה 0:13

24 שעות עברו מאז הפעם הקודמת שכתבתי כאן לבלוג. 24 שעות ארוכות, עם הרבה תגובות והרבה הודעות. ועכשיו, יום אחד אחרי, עכשיו כבר לא אחד באפריל ואפשר לחזור למציאות.....

החברה שלי יושבת כאן לצידי וקוראת לה בספר שהבאתי לה. היא צוחקת לה בכל פעם שאני מקריא לה את אשר אני כותב לכם, בדיוק כמו שהיא צחקה לפני כמה ימים כאשר סיפרתי לה מה אני מתכנן לאחד באפריל.
לא היא לא פחות ונילית מאשר היא הייתה אתמול ושילשום, והיא גם נישארת ככה, כי זה מה שמתאים לה. אבל..... אני "לא בעסק"??? ניראה לכם????

כשהעלתי את הרעיון הזה בפניה, היא התחליה לצחוק. עם כל האהבה שלה אלי והריחוק שלה מהעולם הזה שלי ושלכם, זה היה לה כל כך ברור שזה לא אמיתי. כל כך ברור עד שזה יכולה להיות מתיחה אמיתית ומוצלחת.....

מגיעה כאן תודה גדולה להרבה אנשים. הרבה אנשים שכתבו לי ופירגנו לי, למרות שלא תמיד זה קל לפרגן באמת, ואיחלו לי את כל הטוב שבעולם. בתגובות, בהודעות הפרטיות, במייל ובמסנגר קיבלתי פניות רבות שתמציתן הוא ברכות, איחולים ושמחה בשמחתי. אז כן, יש לי שמחה ויש לי אהבה ונילית, אבל אני לא הולך לשום מקום...... אני פה ופה אני נשאר!!!!

ושוב תודה לכולכם, תודה על הכל, על הברכות, ועל השמחה, ותודה מראש על זה שבבקשה אל תרצחו אותי במועדון בפעם הבאה שניפגש...... 

אליזבת​(נשלטת) - איש רע היה אביס בדורותיו.
לפני 19 שנים
Dom_Quixote - אבקש לשלב באופן נדיר את כל הטריידמרקים שהשרשתי באתר, ובקרוב בתקווה בציבור כולו (חכו לדיווח האם להתחבר לכבלים או ללווין, זה עוד במגעים):

1. ימח שמך.

2. וזכרך.

3. בעקבות נפילתי המשוועת הפח, אני מתבקש בזאת ליטול קורה מבין עיניי, ולהנחית אותה על הקרקפת שלך.

4. איסטרא בלגינא קיש קיש קריא, ואביסא בלגינא אפילו קיש קיש לא קריא, יענא כי מכרא את נשמא שלו לשטנא בתרי זוזי. חד גדיא.

5. אתה אדם (וגם זה מוטל בספק) חסר כבוד בצורה קיצונית. מי יתן ויעלו באלפיים אחוז את המס על החבלים.

חוסר כבוד קיצוני אפילו בשביל מי שרצח את ארלוזרוב ולאחרונה גם התחזה לאוהד אירלנד בטיילת כדי לקבל בירה חינם במונולוג המרשים: "איי אם אירי, גיב מי בירה".

קיחוט
לפני 19 שנים
Dom_Quixote - כמו כן, אני מבקש להפנות את כל קוראי הבלוג הזה (מי האמין שמישהו בכלל קורא בלוגים? אני נכנסתי רק כי רציתי לראות אם אתה כותב שאני חתיך) למתיחה הבאמת מוצלחת שלי ושל טיצ'ר - הדומים הבאמת מתוחכמים שיש באתר הזה, ויסלח לי שידאב שגם הוא לדידי בשלישיה המובילה אם רק ידאג לשלם את דמי החבר יותר בקפדנות - אשר נמצאת בפורום בדסמדיה. כבוד.
לפני 19 שנים
Uranus - לאלה שלא נפלו בפח, אתה לא מודה ?????
לפני 19 שנים
זיקית - ואני תוהה...האם העובדה שקיבלת כל כך הרבה ברכות אבל פחות מדי תמיהות על "עזיבתך את השילטון" לא מרמזת משהו..הא ? הא ? :)
לפני 19 שנים
דלפין - איש יקר,
שמחה בשמחתך.
אתה מקור של קסם, מאחלת לך אושר ואהבה אינסופית, כזו שצובעת את הימים, את הבקרים, את האנשים (אפילו את המרושעים והקטנים) וגם את הפרטים הטפלים של החיים, אפילו את כבלי המתח הגבוה, באופטימיות ויופי, ואפילו טוענת את הטבע, שבדרך כלל נחווה כקסום בעיני, בעוד מנה גדושה של פלא.
ב ה צ ל ח ה
לפני 19 שנים
Tamashi Nawa​(שולט) - בעקבות לחץ פיזי ומנטלי בילתי מתון אני חייב להודות שהייתה מישהי שהצליחה להבין שמשהו כאן לא בסדר ושלחה לי הודעה פרטית שהיא יודעת שזאת מתיחה. כל הכבוד לעלמה ששמה ישמר חסוי.
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י