שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים מהקומה השלישית

בקומה הראשונה דרה האמת, בקומה השנייה דרה המציאות כפי שאני תופס אותה, ובקומה השלישית דרה המציאות כפי שאתם מבינים אותה.

כל נרטיב נכתב מהקומה השנייה, ומובן, אם נרצה ואם לא נרצה, דרך הקומה השלישית. האמת היא אמבריונאלית (גולמית, עוברית) אבסולוטית ויחידה, אולם היא עוברת גלגולי עיבוד וצורה בדרך. לכרי הגידול וההשפעה הסביבתית-תרבותית מבית ומחוץ חלק נכבד בעיצובו של כל פרט ופרט, ובדרך שבה הוא משיג את הדברים.
לפני 16 שנים. 26 באפריל 2008 בשעה 13:18

נוסע בכביש המהיר, גלגלי המכונית מלטפים באהבה שטיח שחור משובץ אבני אספלט לוהטות. אופק מוזהב נפרש לפניי, לאן שתישא הדרך לשם אני אגיע. אולי לדרך ללא מוצא בתוך מבוך אפלולי, בו השמש לא זורחת, בו השקט כה מקפיא, מאורתם של ערפדים צמאי דם תלויים מרגליהם , שם לים אין צבע ולמים אין טעם. אולי לדרך חדשה, ממנה תיברא התקווה, ממנה ייולד החלום, יער של פיות מכונפות מעופפות ללא הרף, שם לאהבה יש פנים וללב יש שם.

הכביש מהיר, גלגלי המכונית מתנים אהבה עם האספלט הלוהט, האופק מוזהב- לאן שתישא הדרך לשם אני אגיע. מרגיש כמו זר במקום בו אני מרגיש בבית, מרגיש כמו תייר בארץ מולדתי. לא יודע את שפת הסימנים, לא מזהה ולא מפרש את התמרורים. נוסע עד שייגמר לי הכביש או עד שיאזל לי הדלק. בראי- הדרך שכבר עברתי, בשמשה הקדמית- האופק כבר מושחר, רק אורות העיר הגדולה מנצנצים מרחוק. אי שם בתוכם יש עלמה אחת קסומה, פניה מאירים כחמה, עיניה בורקות מלאות חיות, שפתותיה נוטפות דבש, וקולה קול פעמונים מצלצל ומזכיר לאן אני נוסע לאן אני רוצה להגיע...

VELVET - אין כמו מחשבות בזמן נסיעה...
תמיד עולות טעימות וריחות מהעבר, כאלו שלפני דקה או.. מלפני שנה :)
זו שבמראה... עיניה בורקות... שפתותיה נוטפות דבש... המממ... איזה כיף לה, אני בטוחה שהיא לא סתם קורנת כך, ואולי כי ל nene יש חלק בדבר?
אני בטוחה שחלק לא קטן ;)

לפני 16 שנים
מתוק ומרושע - אם יש לי חלק ולו גם קטן בדבר- דייני!
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י